ČERVENEC A SRPEN 2015 | HAUL

20.11. 2014 se otevíral Primark v Drážďanech v obchodním centru Centrum-Galerie a já se tam samozřejmě musela jet někdy podívat! :D Centrum-Galerie je kousek od drážďanského nádraží Hauptbahnhof, jak můžete vidět na mapě. Do Drážďan jsme jeli z Děčína vlakem na skupinovou jízdenku. Jelo nás pět a pro jednoho vyšla jízdenka asi na 70 Kč. :) Neplánujte si cestu sem na neděli, mají zavřeno! Nebuďte tolik natěšení, hodně mě Primark zklamal a to už jsem ho navštívila asi třikrát. Kvalita je nic moc, ceny jsou celkem běžně...




Nakoupené věci:
Tričko s pruhy se nikdy neztratí, proto už mám asi 4 taková trička. :D Ale už bych měla s pruhy přestat, přítel mi vždy říká, že vypadám jako vězeň. -_- :D 



Tohle je asi to nejroztomilejší pyžamo, které jsem kdy viděla. V pyžamu mě vidí max. tak 3 lidi, ale ve spánku mi to prostě slušet musí! :D 


Představuji vám můj nejnošenější náhrdelník... Tamtadadá! Taky ujíždíte na doplňkách ve zlaté barvě? :D Nikdy jsem zlato nenosila a vždy dávala přednost stříbru a jednou začalo být zlato v módě a zalíbilo se mi... :D Takhle vidíte, jak nás móda dokáže lehce ovlivnit. :D



Škola mi tak moc chybí, že jsem si musela koupit ukolníček = debilníček. :) :D



V žádném jiném obchodě mě už nic nezaujalo tak, abych to popadla a běžela k pokladně. Ale když jsem se vrátila domů, tak na mě vyskočily slevy ze zootu a z h&m... Ano, musela jsem si něco objednat.

Už mám jedny dámské polobotky, ale jsou hnědé... Dlouho jsem toužila po černých a ejhle! Na zootu byl výprodej... :D Musím říct, že to jsou asi ty nejpohodlnější boty, které jsem kdy měla. :D

zoot.cz - Tamaris, 1100 Kč

Svoje jediné tmavé džíny z Tally Weijl se mi teď asi po dvou letech roztrhaly, tak jsem si objednala tyto, ještě k tomu za takovou směšnou cenu... 


H&M, 200 Kč
Toto jsou moje první barevné džíny. Dobře, jsou druhé... Víte, jak vypadaly moje první barevné džíny? Byly tmavě růžové a připadala jsem si v nich hrozně cool... Neměla bych vzpomínat na můj dřívější šatník. :D



H&M, 170 Kč



Tak a teď je ta chvíle, kdy bych si měla přestat kupovat svetry... Už jich mám asi pět, ale navy je moje nejoblíbenější barva a byl ve slevě, že jsem mu nemohla odolat.

H&M, 200 Kč

"Míšo, vezmi si mě, jsem ve slevě... Podívej, jak jsem krásný, jsem nejhezčí top v tomto obchodě! Alespoň si mě vyzkoušej... Tédaaa, já ti tááák moc sluším. Přineseš mě k té pokladně? Jsem poslední, prosím, vezmi si mě..." On mě přemluvil, věřte mi!


Camaieu, 350 Kč


Včera jsme byly s mamkou a tetou na Chodově. Je skvělé, že nemají v obchodních domech takové teplo jako venku, pak nemá člověk utrácet. 

A mám další hodinky! :D Tentokrát celostříbrné, hledala jsem je po celém Chodově a v Claire's byly nejlevnější, taky jsem se divila. :D Jen si je musím nechat zkrátit...


Claire's, 550 Kč

New Yorker nemám moc ráda, ale našla jsem tam krásný černý peplum top se vzorem kytiček a ještě k tomu ve slevě! :D


New Yorker, 200 Kč
Tak si říkám, že těch svetrů mám už vážně moc, ale vidíte tu roztomilost na zádech? :3 :D


Reserved, 450 Kč


Teď doufám, že haul dlouho nebude... :D Mějte se krásně a zase za týden jsem tu s novým příspěvkem, ahój!

4 comments

  1. Ten debilníček je super good :3

    ReplyDelete
  2. Nejvíce se mi líbí oba svetry (miluju svetry :D) a ten top je taky krásný :)
    Máš krásný blog Míšo :D Nechci znít jako že si dělám reklamu (Teď to bude znít asi ještě hůř :D), ale byla bych moc ráda, kdyby jsi se zašla podívat na můj blog. Teprve se rozjížďím, tak by mi to udělalo radost. :) Jinak dávám si tě do oblíbených blogů, rozhodně tu nejsem naposledy ! :D :)
    můj blog: www.blogbyroxy.blog.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju... :) Jsem ráda, když mi ke komentáři přiložíte odkaz na váš blog, ráda je pročítám! :D

      Delete