MÉ MYŠLENKOVÉ POCHODY V DĚTSTVÍ

Ahoj, jsem tu s dalším zábavným příspěvkem, teda... doufám, že Vás pobaví! Někdy si říkám, jak jsem byla hloupá a rozhodně tomu nepomáhá to, že jsem si nějaké body z tohoto příspěvku myslela až do dvanácti let, radši nebudu říkat, jaké body to byly... Ano, jsem hodně opožděná, například s barbínami jsem si hrála do svých čtrnácti let a do dnes usínám s mončičákem.

- Když si pustím jakýkoliv film, herci musí hrát znovu a znovu, abych si ho mohla přehrát znovu a znovu.

- Představte si, že vždy když máte svátek je Vám o půl roku více... Asi mi nebylo divné, že někdo má například svátek tři měsíce po narozeninách.

- Myslela jsem si, že Anglie je to samé jako Amerika a když jsem zjistila, že tomu tak není, byla jsem překvapená, že Anglie je v Evropě.

- Čím rychleji sním čokoládu z adventního kalendáře, tím rychleji přijde Ježíšek.

- Mamka mi jednou vysvětlovala u filmu Rebelové, že když holka usne vedle kluka, tak se ráno probudí s tím, že už není panna. Asi mě nechtěla nechtěla strašit realitou. Ale já jí věřila a hodně dlouho.

A co jste si mysleli Vy?

6 comments

  1. Já jsem si zase myslela, že dabing funguje tak, že se herci naučí daným jazykem a celé to přetočí :D Bylo mi trochu divné, že tolik lidí umí česky, ale nemohla jsem přijít na to jak jinak by to dělali.....

    ReplyDelete
  2. To je super ! :D Já jsem si zase myslela, že se mluví americky. :D :D To ohledně dabignů u slečny Kristýny jsem si myslela taky. :D Nevím, kde jsem tohle pochytila, ale dlouhou dobu jsem si myslela, že nový den začíná vždy v 5:00 ráno. :D :D Takže asi tak..:D
    - www.blogbyroxy.blog.cz

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Já jsem si jako malá myslela celkem hodně věcí ... :D Například že když fouká vítr a já si vezmu deštník tak budu lítat .
    Taky jsem si myslela že když odejdu z pokoje tak mi tam ožijí plyšáci a bárbíny a vždycky jsem šla za dveře a potom tam vtrhla abych zjistila jestli žijí nebo ne :DD
    Co jsem si myslela bylo i to , že když spolknu nějaké semínko , třeba z jabka tak mi tam to jabko vyroste a strašně jsem se toho bála :D


    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si ještě myslela, že když budu hodně rychle mávat rukama, tak vzlétnu a stále jsem to zkoušela! :D

      Delete