KDYBY KOČKY MLUVILY | MR. KVOVINY

Jaké by to asi bylo, kdyby vaši miláčci mluvili? Pokusila jsem se udělat pár vtipných obrázků právě na toto téma a třeba jsem se trefila, snad se vám příspěvek bude líbit! :D

1. Kočky mají tu vlastnost, že si vždy lehnou na místo, které zrovna nevyhovuje jejich páníčkovi.


2. Žádné radostné přivítání? Tenhle obrázek mi vlastně připomíná mě, když se mamka vrátí z práce... 


3. Pouze vaši domácí mazlíčci vás naučí uklízet prádlo hned po vyžehlení.


4. A zase ten projev kočičí lásky...


5. Kočičí záchody mají asi tak 60 krát 40 cm a ony se netrefí?!


3 comments

  1. Moje kočka by toho mohla namluvit..... hlavně když s ní tancuju tango.... :D

    ReplyDelete
  2. mne sa strasne pacia macky takze tento prispevok bol super :)

    Pozyvam na GA o serum na rast rias tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    ReplyDelete