VÁNOČNÍ TAG

Po různých blozích jsem hledala otázky týkajících se Vánoc. Pár se mi jich zalíbilo a pokusila jsem se na ně v tomto článku odpovědět.




NEJOBLÍBENĚJŠÍ VÁNOČNÍ FILM
Minulý rok na Štědrý den dávali o půlnoci nádhernou pohádku Vánoční koleda, tohle je asi jediný film s vánoční tématikou, který se mi opravdu líbil a postavila bych ho snad nad všechny. Polární expres je taky krásná pohádka. Rozhodně stojí za zhlédnutí i jak se samotná pohádka natáčela. Je totiž vytvořena technikou, kdy skuteční herci hráli postavy z filmu a ty byly poté pomocí počítače převedeny do animované podoby. Jinak u mě vždy boduje vánoční díl seriálu Comeback.




NEJOBLÍBENĚJŠÍ VÁNOČNÍ PÍSNIČKA
Já poslouchám celý rok to samé, takže u mě nehrozí, že bych týden před Vánoci poslouchala písničky s vánoční tématikou. Ale mamka si teď pouští jednu písničku stále dokola. Jmenuje se Půlnoční a je od Václava Neckáře. Nějak jsem si na ní zvykla a začala se mi líbit.

NEJOBLÍBENĚJŠÍ VÁNOČNÍ CUKROVÍ
Nejsem typ člověka, který by snědl za jeden večer talířek cukroví. Moc mi nechutná. Když bych měla nějaké vybrat, tak asi vyberu tohle. Říkáme mu Pusinky.


MÁTE UMĚLÝ NEBO ŽIVÝ VÁNOČNÍ STROMEČEK?
Každý rok máme bohužel umělý stromeček. Není to tím, že jsme ekologická rodina... I když nevím, jestli je úplně normální vymývat vaničky od jogurtů a pomazánek, aby se třídilo co nejvíc. Ale je to pohodlnější. Neopadává žádné jehličí ze stromečku a nedělá binec, nemusíme každý rok kupovat nový a najdeme ho tam, kam ho 6. ledna uklidíme.



PŘÁLA SIS NĚCO OD JEŽÍŠKA?
Přála jsem si příspěvek na notebook, na kterém právě píšu tento článek, takže toho už moc neočekávám. 26. prosince mám 18. narozeniny narozeniny, tak možná ještě něco dostanu.

MYSLÍŠ, ŽE LETOS BUDE O ŠTĚDRÝ DEN SNÍH?
No, zatím to tak nevypadá. :D Bohužel to je fotka z dnešního rána.



MÁŠ NĚJAKOU ZÁBAVNOU PŘÍHODU Z VÁNOC Z DĚTSTVÍ?
Asi ne, ale když jsem byla dítě, tak jsem samozřejmě neměla žádné peníze na dárky, chodila jsem teda po bytě a sbírala, co rodiče nejvíce používají, a pak jsem to zabalila a dávala jako vánoční dárky pod stromeček. "Jééé, to jsem hledala celý týden," vykulila mamka oči na nové dárky. "Já věděla, že je stále potřebuješ," uculovala jsem se s domněním, že se dárky líbí. 

2 comments

  1. Moc hezký článek :)
    My se ségrou jsme vždycky dělali, že omdlíme a pak jsme sebou sekli na zem :D
    Musela to bejt docela podívaná :D

    ReplyDelete