HAUL.

Tak přemýšlím, že jsem si mohla dát za novoroční předsevzetí slib, že budu v tomto roce méně nakupovat, ale už je pozdě. To mě ohromně mrzí.

Asi troje světlé džíny mi nestačily a potřebovala jsem alespoň jedny tmavé. Zalíbily se mi tyto v H&M, když jsem se podívala na cenovku, tak mě překvapila cena 300 Kč a musela jsem je mít, už jen kvůli té ceně.



U předešlých džínů mě cena překvapila, ale u těchto jsem se kvůli ceně málem rozplakala. Stály 1000 Kč, ale nakonec jsem si je koupila. Jsou z Manga.


Chtěla jsem nějaký super teplý svetr, protože v naší škole je děsná zima a co myslíte? Je mi zima i v tomto roláku! Je z Forever 21 a je z výprodeje za 6€.


Strašně jsem si přála džínovou bundu. Ano, v zimě. Už aby bylo jaro nebo léto! Kupovala jsem ji na Forever 21 a byla za 13 €.




Asi bych se měla brzdit v nakupování věcí v khaki barvě, už jich mám plnou skříň. Je to kardigan a je mi pod kolena! Vypadá to dost cool, doufám, že ho někdy dám do outfit postu na blog, ať ho vidíte v akci. Objednala jsem si ho z Forever 21 a stál 20 €.



Celé léto si přeji černé baleríny do špičky a narazím na ně v zimě. Musely být moje! Stály 9 € a jsou opět z Forever 21.



Tohle tričko jsem si koupila, abych udělala svému příteli radost. No jo, STAR WARS je jeho srdcovka stejně jako já, takže bude mít dvě srdcovky v jednom. Tričko stálo 6 € a je z Forever 21, jaké překvapení.



Líbí se vám nějaká věc z mého haulu?

6 comments

  1. Ten svetr je neuvěřitelně úžasnej.Ten musím mít. :)

    ReplyDelete
  2. Nejvíc se mi líbí balerínky a džíska! :)

    ReplyDelete
  3. Balerínky nebo černé kalhoty jsou úplně božííí ♥♥♥ Ale to tričko se Star Wars...tak to je fakt bomba :D

    ReplyDelete
  4. Velmi pekne veci si si nakupila ��

    ReplyDelete
  5. Velmi pekne veci si si nakupila ��

    ReplyDelete