UZLÍKOVANÝ NÁHRDELNÍK.

Dlouho jsem nevydala žádný DIY příspěvek, že? :D Tak jsem tu s ním! A zvolila jsem opět uzlíkování, tentokrát náhrdelník.


Co budeme potřebovat?
Budeme potřebovat šest voskovaných provázků různých barev (0.5 m), řetízek (0.75 m), nůžky, kleštičky, kroužky, karabinka, lepenka.


Jak budeme postupovat?
Provázky dáme po sobě tak, jak se nám to podle barev líbí a přelepíme je lepenkou.


Přes provázky provlíkneme řetízek, utáhneme a také ho přelepíme lepenkou.


A začneme uzlíkovat tím nejjednodušším způsobem! Světle růžový provázek podvlékneme pod černý.


Postup stále opakujeme a následně i na druhé straně.


Nakonec náhrdelník zauzlujeme, aby se nerozmotal.


Stejným způsobem pokračujeme i s dalšími provázky.


Přiděláme komponenty.


A máme hotovo!


Konce provázku zkrátíme.


Líbí se vám DIY?

2 comments

  1. Ahojky Miško :) Tento způsob tvorby od tebe se mi moc líbí. Máš užasné nápady a chtěla bych být takto kreativní :D Já mam občas náladu něco utvořit ale jak se sebevíc snažím tak mě nic nenapadá :D Jen tak dál...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inspiraci hodně hledám na we♥it, určitě se koukni, je tam nepřeberné množství DIY a děkuju! :)

      Delete