3 JARNÍ OUTFITY PRO NĚJ.

Na 99,9% jsem si jistá, že mě nesledují žádní kluci a když jo, tak se nezajímají o módu. Vlastně většina kluků se nezajímá o módu. Je to celkem škoda. Přece... Šaty dělají člověka. Když ve městě vidím hezky oblečeného kluka, tak se za ním klidně i otočím a to se mi vzhledově vůbec nemusí líbit! Opět mě sestavování outfitů neskutečně bavilo, a to se jedná o pánskou módu!


POHODLÍ NA PRVNÍM MÍSTĚ
Košile pod svetrem se mi líbí. Jak u holek, tak u kluků. Touto kombinací vznikne skvělý doplněk. U mě je zvykem všude cpát khaki barvu. Podle mě se hodí ke všemu. Skoro ke všemu. Je to taková univerzální barva jako černá, bílá a šedá. Dokonale padne k té baby blue košili s proužkem. K outfitu se mi moc nehodily světle džíny. A stejně kluk a světlé džíny. Pfff. By byly po pěti vteřinách od něčeho zašpiněné. Moc dobře to znám. Takže tyhle tmavší s opraným efektem. Skvělé řešení. Outfit ještě srazím klasickými černými keckami na bod neelegantnosti. A kdo říká, že se taky kluci nemůžou zdobit? Hodinky jsou skvělým klučičím doplňkem!


Bunda - TopShop
Svetřík, džíny - Mango
Košile - H&M
Boty - Converse
Hodinky - DW

PROUŽKY VLÁDNOU SVĚTU
Nevím, nějak se mi nelíbí, když má kluk kraťasy, ale co jiného v tom vedru, že jo? Miluju trička s kapsičkou a tohle je ještě proužkované! Musím přiznat, že se mi tomsky líbí více na klucích než na holkách. A proč v navy barvě? Jednak máme navy na tričku, a pak taky na tašce, která je opravdu bombastická. Hnědé koženkové detaily na taškách a botách jsou vždycky TOP!


Tričko, taška, kraťasy - Mango
Boty - Toms

SPORTOVNÍ ELEGANCE
Teď jsem si všimla, že i u kluků používám nejvíc cool barvy v současné době. Bordó, navy a khaki. Sluší jak holkám, tak klukům. Polokošile. Jsou prostě krásný. Sportovní a zároveň elegantní. Zaregistrovala jsem, že se dělají kožené nebo koženkové botasky. Polobotky a botasky v jednom. A zase ta taška. Tentokrát je ale v jiném provedení! Strašně se mi líbí ta kombinace barev na tašce, no. A jako poslední. Obyčejné džíny. Nevím, co bych k nim řekla. 


Polokošile, džíny, taška - Mango
Boty - Pull&Bear

Líbí se ti nějaký z outfitů?

8 comments

  1. I pro mne, jako pro holku, je docela poučný první outfit. Určitě jej vyzkouším, avšak s poněkud zženštělými kousky. c: Pěkný a zajímavý článek!

    ReplyDelete
  2. Hezky sis s tím vyhrála :) Krásný kombinace, skvělá inspirace pro mě :D Jsem kluk a rád na tvůj blog vždycky chodím :)

    ReplyDelete
  3. Já jsem kluk a sleduju tě asi půl roku:D

    ReplyDelete
  4. V posledním se mi líbí ta kombinace bot a tašky, jen bych si k tomu představovala něco elegantnějšího :) ale na léto je to zas ideál, takže proč ne, většina kousků se mi líbí, i když u kluků mám ráda uplně jiný styl :D
    www.linheart.cz

    ReplyDelete
  5. Jsem kluk a občas se na blog podívám, máš super příspěvky a vkus. V poslední době se o módu docela zajímám a polo trika jsem si oblíbil snad úplně nejvíc. Jinak mám teď na léto troje espadrilky (podobný těm Tomskám) a nemůžu si to vynachválit. :) Měla by sis udělat youtube, určitě bych ti dal odběr. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc ti děkuju!!♥ Ytb si zakládat nebudu, jelikož si myslím, že za chvilku bude víc ytberů než doktorů. :D A nemám na to koule. :D Jinak jsem ráda, že se zajímáš o módu. :))

      Delete