GRÉVIN A PLAVBA LODÍ.

Mamka měla ve stravenkách akci do Grévinu (muzeum voskových figurín), že zaplatí vstup a má zdarma plavbu lodí pro max. 4 lidi po Vltavě. A my jsme akční rodina... Ve smyslu, že nejradši nakupujeme v akcích, a tak jsme prostě musely jet!


Grévin má 13 místností a 3 patra plná voskových figurín a zajímavých rekvizit. U některých jsem opravdu čekala, že na mě mrknou (např. Karel Roden, Brad Pitt) a některé se mi naopak nelíbily (např. Angelina Jolie, Celine Dion). S figurínami se můžeš fotit, můžeš na ně sahat a dokonce jsou k některým z nich i rekvizity pro tebe na fotku (např. Indiana Jones a bič s kloboukem). Jen není dobré je moc osahávat tvář, oděvy a vlasy. Co jsem se dočetla, tak oblek Baracka Obamy stál 40 000 Kč, každá figurína má na hlavě nejméně 500 000 vlasů a make up figurín se dělá 40 hodin. V jedné z místností je ukázáno, jak se figuríny dělají. No, nechtěla bych nějakou zničit.






























Plavba po Vltavě byla opravdu skvělá. Jen mě z těch lavic bolel zadek. Tip: Vezmi si s sebou podsedák! K plavbě jsme měli menší výklad v několika jazycích, co a kde můžeme vidět. Bylo to fakt zajímavý... Ale pokud máš zrovna hlad, tak na žádnou loď nesedej! Sprite, ledová káva a panini nás vyšlo na 250 Kč. Ale bylo to fakt mňam.





Byli jste někdy v muzeu voskových figurín?

22 comments

  1. Dlho sme rozmýšľali, či tam pôjdeme, no tak trochu nás odradila cena a tak trochu, málo zvyšného času na užitie si Prahy. Avšak určite, by som sa raz pozrela do múzea voskových figurín no a plavba loďou je krásnym bonusom.:)
    Lily of the valley

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na slevomatu nebo tak možná najdeš nějaký slevy na vstupy. :) Mamka tam poprvý šla s kamarádem a za dvě osoby platila 300 - jako 1+1 zdarma. :)

      Delete
  2. Skvělý fotky!! Vypada to moc zajímavě:)

    ReplyDelete
  3. Páni, super! Fotky jsou krásný. Já byla v muzeu voskových figurín v Krumlově :)

    BLOND SITE

    ReplyDelete
  4. Wow, ty fotky jsou bozi! Karel Roden je fakt povedenej :) A jinak diky za tip, s pritelem se do Prahy chystame, takze sem urcite musime :)
    Lovely imperfections

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! Je to tam fakt hezký, určitě tam zajděte. :)

      Delete
  5. Páni, některé figuríny vypadají vážně jako živé! :) V muzeu jsem ještě nebyla, ale už několikrát jsem šla okolo a vždycky jsem chtěla vědět, jak to vypadá uvnitř :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teď už to víš. :DD Ale nefotila jsem všechny figuríny. Např. tam ještě je pražská defenestrace, zvěčněná chvíle, kdy malý Beethoven hraje Marii Terezii na klavír atd. atd. :)

      Delete
  6. Do Grévinu se chci už dlouhou dobu podívat. Figurína Karla Gotta mi přijde obzvlášť vtipná (ale ne, fakt se teď hrozně směju :DD). Teď si ale říkám, jak by to tam asi vypadalo v noci po zavíračce. Připomíná mi to takový ten amatérský horor Dům voskových figurín.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta jeho figurína se mi taky extra nelíbila. :DD

      Delete
  7. Grévin je super, tam se mi moc líbilo!

    ReplyDelete
  8. Naozaj krásne fotky! Tiež sa mi veľmi páči Grévin, Praha je celá čarovná :)
    Simimaus

    ReplyDelete
  9. Tak akčí rodina mě pobavila :-D já o sobě ráda říkám, že nejsem shopaholic, ale slevoholic. Fakt mi přijde, že minimum věcí kupuji za plnou cenu. Proč taky.. Máš opět krásné fotky :-)
    Skills of Art

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! :D Ono je to pak lepší, protože když ve slevách vidím věc, kterou jsem si koupila za plnou cenu, tak se mi chce brečet. :D

      Delete
  10. Super!♥♥♥♥ Asi se tam musim podivat někdy. :D

    ReplyDelete
  11. Jee, Meryl Streep je zlatá :) no toho Rodena bych se taky bála :D
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    ReplyDelete