3 LETNÍ OUTFITY PRO NĚJ.

Včera vyšly outfity pro holky a teď jsou na řadě outfity pro kluky. Já fakt nemám ráda léto. Nedá se vrstvit, což si myslím, že outfitu vždycky dodá šťávu. Takže i tyhle outfity budou takové obyčejnější. Doufám, že se na tenhle příspěvek aspoň nějaký kluk podívá. Heh.


Počasí tomuto létu moc nepřeje, což mi vůbec nevadí. Outfit se tedy bude skládat z džín, trička a z košile, která se dá uvázat kolem pasu a poslouží tak jako skvělý doplněk. Vojenský vzor je úplně boží, jak na holkách, tak na klukách. A k němu se mi dokonale hodí červená barva. U holek to může být rtěnka, šátek do vlasů... Což u kluků moc nejde, takže jsem vybrala červené Conversky.


Boty - Converse
Košile - Asos
Džíny, tričko - Mango

Miluju brašny. A fakt jí závidím jednomu klukovi od nás ze školy. Divný, co? No, k brašně jsem ještě vybrala stejnobarevné polobotky. Teď si asi většina představí, že zbytek outfitu bude oblek. Muhahaha. Není tomu tak. Tuhle drobnou eleganci jsem posunula o pár příček níž džínami a tričkem. Jinak. Trička s kapsičkou jsou nejlepší!


Polobotky, džíny, triko - Mango
Taška - Asos

Konečně kraťasy. Aby ses neupekl, že? Hochu. Zase jsem zvolila khaki barvu jako v jarních outfitech. Dodala slip-ony. Nemusí se zavazovat. In love. A kšiltovku. Aby sis ochránil hlavu před sluncem a byl tak připravený na školu.


Slip on - Vans
Kšiltovka - Asos
Kraťasy, tričko - Mango

Jaký outfit by se ti nejvíc líbil na klukovi z toho příspěvku, ženo na druhém konci drátu?
Míša.

6 comments

  1. Tak to doufám, že se na tenhle článek podívá co nejvíc kluků a nechá se inspirovat :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jůů, to je hezký!♥:D Na minulý se koukli asi dva, co jsem tak viděla v komentářích! :D

      Delete
  2. Super outfity, ta army kosile vypada slkvele, muj pritel ma tenhle vzor rad, zrovna si chce kupovat takove hodinky :D
    Lovely imperfections

    ReplyDelete
  3. Máš super vkus! :) Skvelé outfity:)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete