21. 11. 2016

BRAMBORÁČKY SE SYREČKY.

A po 10 letech tu máme další recept. Já vím. Všechny recepty, co mám na blogu, jsou poněkud divné. Přece bych vám neukazovala něco, co mi nechutná. Takže i bramboráčky se syrečky. Nejsou sice pro každého. Pevně ale věřím, že se mezi vámi najde nějaký milovník sýrů.


Co jsem na tento smrad na bramboráčku potřebovala? Potřebovala jsem 6 středních brambor, polohrubou mouku, mléko, 1 vejce, majoránku, sůl a syrečky. Toto množství je vhodné pro 3 lidi.

Nejdříve jsem si oloupala a pracně nastrouhala všechny brambory. Smíchala jsem je s vajíčkem a trochou mléka. Přidala majoránku a sůl. A nakonec těsto zahustila polohrubou moukou.

Po menších dávkách jsem těsto házela na pánev. Když jsem bramboráček otočila, dala jsem na něj syreček.

A je hotovo. Doporučuji podávat se zeleninovým salátem.

Jste také milovníci sýrů?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

14 komentářů:

  1. Sýry jsou to nejlepší, co mohlo lidstvo potkat!

    OdpovědětVymazat
  2. Syrečky zbožňuju. Bohužel můj žaludek nezvládá těžká jídla, jako jsou třeba i bramboráčky, takže tento recept asi neochutnám. :/ Nicméně zní to skvěle. :3

    OdpovědětVymazat
  3. Jèj to je zase recept pro mě! Neskutečně se rěším až toho zbouchám co nejvíc. Ikdyž už vím že mi bude zle.. Tohle za to bude stát! :D
    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. No, my je s mamkou před zbytkem rodiny musíme schovávat, takže tě chápu. :DD

      Vymazat
  5. Zajímavé... sice obě ty jídla zvlášť jím, ale tahle kombinace by mě fakt nenapadla :) my děláme bramboráky plněné uzeným a zelím :) to mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  6. bramboráčky vyzkouším, jen asi spíše s eidamem :-D
    http://carolinnemach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat