DODÁVKA Z LUSHE.

Tímto článkem na mém blogu zavádím nový typ článků. A to unboxingy. Mimo to, že mě děsně zajímá, co se skrývá v balíčcích jiných youtuberek a blogerek, je tento článek jako dělaný na spolupráce. Řekněme si to na rovinu. Ano. Spolupracuji s Lushem. Taky jsem koukala. Produkty jsem si hlavně vybírala podle recenzí na internetu. Nečekejte tedy žádné propadáky. Mimochodem. Lush má prodejnu v OC Palladiu a i eshop.


love lettuce
Maska na obličej. Měla by se uchovávat v lednici. Nádherně voní po levanduli. Na pleť se nanáší v přiměřeném množství. Jak jinak. A měla by se nechat působit 5 až 10 minut. Zatím jsem jí použila jen dvakrát. Ale i tak je fakt příjemná. A pleť je po ní hebká.

r&b
Maska na vlasy. Je divný. Že mi v kelímku jako taková nevoní. Ale jak se dá na vlasy. Tak ano. Mamce třeba voní tak i tak. Asi mám divný nos. Stačí jí opravdu maličko. Jinak by byly po ní vlasy mastné.

santa baby
Tónovací balzám na rty. Koukala jsem po nich v obchodech. A konečně. Mám ho taky. Voní jako Coca Cola. Což mi u nějakých balzámů přijde vážně otravné. Ale u tohoto naopak. Má krásnou červenou barvu. Samozřejmě. Není to žádná rtěnka. Takže jeho výdrž není žádná hitparáda. Ale jako oživení. Na jedničku. Nemůžu si pomoct. Ale fakt mi sluší.






Vlastníte nějakou kosmetiku od Lush?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

12 comments

  1. Zrovna mám pár favoritů z Lushe sespsaných a chystám se je objednat. Těším se ani nevíš jak, protože jsem od Lush zatím nic neměla a jsem hrozně zvědavá :)
    Nejspíš si tam přidám i tu pleťovou masku..to zase bude nákup -.- :D

    MagicBeautyLife

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já zatím používala jen šampón a kondicionér od Lushe a super. :D Tak budu držet palce, ať si dobře vybereš! O:)

      Delete
  2. Už jsem z LUSHE taky objednávala.
    Jsem s tím opravdu spokojená.❤️
    Akorát mi některé věci přijdou možná až moc předražené.Třeba ty zabalené dárky..byl tam jeden i za šest tisíc korun.Ano je to sice BIO a tak ,ale nevadilo by mi ,kdyby to bylo levnější.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, to je pravda. To jsem viděla. No. Já bych si to rozhodně nekoupila. :DD Ale zase si říkám. Pro ty bohatější rodiny. Super dárek. :D

      Delete
  3. Unboxing je super! Len tak ďalej. Natrafila som na tvoj blog dnes a už mám prečítanú väčšinu tvojich článkov. Sú naozaj super! 😍

    https://happinessinfewwords.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. maska a balzam na pery musia byť vážne super :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  5. Já mám s Lushem takový love-hate realtionship. Vždycky mám období, kdy tam nakupuju pořád a mám toho doma spousty. Potom tam zase dlouho nejdu a nic si nekoupím. Každopádně miluju jejich čerstvé masky, bomby do koupele a ted používám žlutý šampuk, který je boží a mám po něm krásně hebké vlasy. Jen bohužel rychle ubývá, což mě celkem překvapilo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dost mě štve, že nemáme vanu, tak si pravděpodobně bomby koupim a půjdu se vykoupat k babičce. :DD

      Delete
  6. Jen taková malá připomínka ke stavbě vět. Když používáš hodně jednoduchých vět může to někdy vypadat hezky a odlišně od jiných článků, ale tady to vypadá akorát tak divně. Například "Mimo to. Že mě děsně zajímá. Co se skrývá v balíčcích jiných youtuberek a blogerek. Je tento článek jako dělaný na spolupráce." bych radši napsala "Mimo to, že mě děsně zajímá co se skrývá v balíčcích jiných youtuberek a blogerek, je tento článek dělaný i jako spolupráce."
    Jinak nad koupí od téhle značky jsem taky přemýšlela, ale nakonec mě odradilo poštovné. Nikde v mém okolí se totiž jejich obchod nevyskytuje... Nakonec jsem místo toho začala používat Aussie a jsem spokojená :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já vím, že se to tak píše. :DD Jen se mi nějak nelíbí čárky ve větách. :D

      Delete