Dárky


Tento článek jsem nechtěla pojmenovat jako Co jsem dostala k Vánocům. Jelikož mám dva dny po Vánocích narozeniny. Takže Dárky je v pohodě. O všech dárcích jsem věděla. Jsem vážně vybíravá, takže se mí členové rodiny radši zeptají.

Ve wishlistu jste mohli vidět, že si přeji Kanken. Do 14 dnů mi napsala paní zastupující Fjällräven v Čechách s tím, že mi ho pošle k Vánocům. Za to jsem opravdu vděčná. Jen blázen by to nepřijal.

Na Fleru jsem si vybrala koženou brašnu, kterou jsem si přála už asi 2 roky. Mamka neváhala ani vteřinu a brašnu objednala.


K narozeninám jsem dostala balíček kosmetiky s Tony Moly pandou, Lush scrubem na rty a konjakovou houbu, kterou jsem už opravdu potřebovala jako sůl.


Tony Moly není nikdy dost. Miluju jejich obaly. Krém na ruce, peeling na obličej a balzám na rty.


Pyžamo z Tezenis jsem si taky přála už dlouho. Vybrala jsem si tohle tmavě modré s cookiesem.


Od táty jsem dostala komiks se spoustou zajímavostí z komunistického režimu v Československu. Už jsem asi na 20. straně a je to vážně skvěle udělané.



Co jste našli pod stromečkem vy?

20 comments

  1. Ahoj Míšo, krásné dárky :)
    Já dostala také batoh, ale z fleru. Jsem za něj ráda, je originální, a dokonce byl levnější než kdybych koupila Herschel, který má každý druhý :) potom povlečení se jmelím z Tchiba, hrníček (naprosto boží, je k němu stojánek, do kterého se dá svíčka, na to se postaví ten hrnek a máš neustále teplý čaj :D) a klasicky vánoční ponožky :) jsem maximálně spokojená! :)

    ReplyDelete
  2. Super věci jsi dostala, líbí se mi ten batoh :)

    ReplyDelete
  3. Super darčeky, ja som od mamky dostala knihu, sveter a legíny a od priateľky ešte nič, naše vianoce budeme mať až koncom týždňa :)


    Zvláštne dievča
    Čítanie je sexy

    ReplyDelete
  4. Dostala jsi úplně parádní dárky! :)
    P.S. Všechno nejlepší k narozeninám ♥

    Another Dominika

    ReplyDelete
  5. Krásné dárky, ten scrub od Lushe je naprosto boží! :) já pod stromečkem našla super knížky, termohrnek nebo třeba pánvičku na lívance, kterou jsem tak dlouho chtěla! :D :)

    ReplyDelete
  6. Ten batoh a taška sú lásky! Hneď by som brala a tie ovocné obaly ma dostali :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dělají i obaly, které vypadají jako hořčice či kečup. :DD Určitě koukni na jejich stránky. :DD

      Delete
  7. Krásne krásne darčeky! :3 batoh totálne dokonalosť!!
    Ivana xx

    ReplyDelete
  8. Ahojky, moc hezke darky. Me co nejvice potesil darek od pritele. Dostala jsem tento krasny naramek z chirurgicke oceli https://www.goldeligius.cz/calvin-klein-shape-naramek-kj4tmd0001.html a od nasich romanticky vikend pro dva na horach ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je hezké! Romantický víkend bych taky brala. :D :)

      Delete