9. 2. 2017

DOBROTA VE SKLENICI.

Před Vánoci jsme si s mamkou udělaly tuhle dobrotu. Bohužel neumíme dělat malé porce, takže jsme to jedly asi 4 dny. To znělo jako kdyby mi to vadilo. Naopak.


Co jsem na tuhle dobrotu potřebovala? Potřebovala jsem 2 sáčky vanilkového pudinku, 1 litr mléka, 60 gramů krupicového cukru, 2 balení smetany ke šlehání, 80 gramů moučkového cukru, kelímek zakysané smetany, balení piškotů, 4 lžíce rumu, 2 tyčinky Snickers nakrájené na plátky. Toto množství je vhodné asi pro 5 lidí.

Pudink jsem uvařila dle návodu na obalu. Ve velké míse jsem ušlehala smetanu s moučkovým cukrem na pevnou šlehačku. Gumovou stěrkou jsem do ní opatrně vmíchala všechnu zakysanou smetanu, aby vznikl krém. Na dno misek jsem rozložila pár piškotů, pokapala je rumem a přelila na ně pudink. Na pudink jsem vyskládala Snickers a přelila krémem. Pak jsem pokračovala ve stejném pořadí: piškoty, rum, pudink, Snickers a krém. Výtvor jsem nakonec posypala kakaem a dala do lednice alespoň na hodinu vychladit.

Jaké dobroty máte nejradši vy?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

12 komentářů:

  1. Musí to byť výborné. Robievam niečo podobné, ale skor cez leto, pre mna su to také osviežujuce dobroty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt moc dobrý! :) V létě hlavně ujíždím na dezertech s ovocem. <3

      Vymazat
  2. Vypadá to úžasně. Miluju podobné dezerty, které jsou z části tekuté, je v nich rum a ještě k tomu jsou vychlazené. Trošku mi to z popisu připomíná tiramisu. Mňam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! A jak jsou v tom hezky "uleželý" ty piškoty. Mňamka! :D

      Vymazat
  3. Mňaaam, vyzerá to úžasne. Takéto dobroty ja môžem! xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  4. To nebude pre 5 ľudí, ale pre mňa tak na prvých 5 minút filmu :)

    OdpovědětVymazat
  5. mňam znie a vyzerá to veľmi dobre, asi vyskúšam :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat