HAUL ZA PROSINEC.

V tomto haulu bude méně věcí, ale dala jsem si předsevzetí, že se budu pořádně rozmýšlet, než si něco pořídím a mimo to jsem si kupovala nový mobil, což není tak levná záležitost.

Potřebovala jsem nějaké pěkné kosmetické taštičky a nejvíce se mi líbily tyto ze Skinny Dip. (Skinny Dip, dohromady asi 600 Kč)



Mamka mi v Tezenisu koupila toto pyžamo. Bylo jen za 300 Kč, což je skvělá cena na jejich pyžama. (Tezenis, 300 Kč)


Ze Skinny Dip jsem si mimo taštiček objednala i obaly na mobil. Jsou sice dražší, ale vypadají opravdu kvalitně. (Skinny Dip, dohromady asi 1 200 Kč).


Od urbanlux jsem dostala nádherné černobílé Happy Socks ponožky. (urbanlux, 700 Kč)


Bodýčka bych si dobrovolně nekoupila, ale potřebovaly jsme je na kostým na maturák. Ale i tak si myslím, že je v létě unosím. (Asos, 600 Kč)



Co jste si v prosinci koupili vy?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

20 comments

  1. Tá kozmetická taštička je chrumkavá :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musela jsem si najít, co to znamená "chrumkavá". Ty jazykové bariéry... :DD

      Delete
  2. Tá taštička je rozkošná a aj tie k kryty na mobil. Ja si idem objednať s motívom Edgara Allana Poea a strašne sa už na to teším :D ja mám body jedny a aj to veľmi nenosim, lebo si prípadam ako komparz alebo rovno ako Oldřich Kaiser v inscenácii klíště. Ale keď už nevien čo na srbae tak čierne body sa vždy zíde

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD Tos neměla psát, teď to nebudu chtít nosit a vždy si vzpomenu na něj! :DDD

      Delete
  3. pekné kúsky :) kozmetické taštičky a pyžamo sú skvelé :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
  4. Jéj, to sú fakt krásne veci :) najviac sa mi páčia obaly na iphone :)

    CALLAESTHETICS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jen doufám, že se na obalech nestanu závislá a nebudu si chtít pořád kupovat nové a nové. :DD

      Delete
  5. Body vyzerajú super. Ja mam v pláne tiež si nejaké pozrieť. Podľa mna sú body jeden z najlepších kúskov oblečenia. A tie kryti sú neskutočne zlaté!!!

    SASHA´S LIFE

    ReplyDelete
  6. Ty obaly jsou super, já jsem ujetá na obaly z AliExpressu, tam se jeden vejde do stovky a kvalitně jsou některé taky úplně parádní. A ta taštička s melouny je boží <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi ani neříkej nebo se stanu maniačkou na obaly. :DD

      Delete
  7. Nádherné veci, najmä tie kryty ♥ Strašne ma štve, že na sedmičku ešte poriadne žiadne nemaju

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je pravda. Na tom Skinny Dip bylo vážně pár krytů na sedmičku. :/

      Delete
  8. Ta taštička s melouny je božská, obaly na mobil snad ještě víc, zbožňuji podobný "ztřeštěný" styl. Já mám bohužel okolo sebe nějaké destruktivní energie, takže mi mobily vydrží tak rok, maximálně dva a už jsem se smířila s tím, že nemá cenu si pořizovat stále nové obaly. Takže mám teď iPhone v průhledném krytu a snažím se ingorovat v obchodech i na internetu nabídku obalů :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mně právě věci vydrží ukrutně dlouho. :D Teď mám třetím rokem Samsung Galaxy S5 a bude ho ještě dědit mamka. :DD

      Delete