DODÁVKA Z LUSHE.

Z Lushe mi přišla nabídka, zda bych nechtěla vyzkoušet jejich velikonoční edici. V kamenném obchodě v Palladiu nebo na eshopu ji najdete od 10.3.2017. Lush mi vždy k balíčku pošle i letáček, který obsahuje všechny novinky. Myslím si, že rozhodně stojí alespoň za podívání se mýdlo Chocolate Easter Egg, želé na mytí obličeje Flopsy a koupelová bomba Chick 'N' Mix.


Sprchový gel Wash Behind Your Ears velmi příjemně voní, nelekejte se ale jeho oranžové barvy - smyje se. (Lush, 225 Kč)

Želé na mytí obličeje Flopsy mi sice už tolik nevoní, ale opravdu oceňuji nápad - želé je totiž ve tvaru hlavy zajíce. (Lush, 325 Kč)

Scrub na rty Chocolate je skvělá věc na suché rty. Vždy mi pomůže od oschlé kůže na rtech a k tomu skvěle chutná - je jedlý. (Lush, 255 Kč)

P.S. Lush kromě kamenného obchodu v Palladiu má i vlastní eshop.

Jak se vám velikonoční edice líbí?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

8 comments

  1. To jsou hrozně hezký věci !! :-)

    ReplyDelete
  2. To bych ted potřebovala, přesně takovouhle dávku :D :)
    Ejnets in Lisboa

    ReplyDelete
  3. Já od Lushe myslím nikdy nic neměla. Je okolo toho docela humbuk a láká mě to. :)
    Nemáš náhodou vyfocenou hlavu toho zajíce? :D Viděla jsem to zatím jen u nich na eshopu a vypadá to vtipně.

    Medvědova slečna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vyfocené to nemám, ale když jsem to ukazovala mamce, tak se mohla potrhat smíchy... :DD

      Delete