DÍK DŽÍNOVÉ BUNDĚ.

Opravdu ráda bych přidávala několik outfitů do měsíce, ale můj počet oblečení mi to nedovoluje. Včera mi to kazilo i počasí, takže jsem přítele ráno před odjezdem domů prosila na kolenou, zda by mi ještě nestihl vyfotit outfit a stihl to!


Džínovou bundu v poslední době nosím snad nejčastěji a pod ní mikinu, kterou jsem kdysi dostala právě od přítele. Je ale krátká, takže si ještě beru tričko nebo košili a zrovna dnes vyhrálo tričko. Moc si u sebe nedokážu představit kombinaci modré džínové bundy a modrých džín. Tohle tedy řeší černé džíny. Mé krásné nové botky v tomto outfitu také nesmí chybět, A kam bych si dala všechny své věci? Přeci do mého nového batůžku! Ráno mi je vždy zima, takže obrovská šála je pro mě nezbytností. 





Džínová bunda, šála - Asos
Džíny - Mango
Tričko, mikina - Pull&Bear
Batoh - Monki
Boty - Nike


Jak se vám líbí můj outfit?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

16 comments

  1. Jednoduché a pekné :) Džinovu bundu som si tiež nedávno kupila po dlhom hladani, je to univerzálny kusok :)
    Štýl ženy

    ReplyDelete
  2. Ja džínové bundy milujem :) Na túto jar som si chcela kúpiť bomberu, mala som už vybratú, bola som rozhodnutá, že áno, beriem si ju.. ale našla som mega super džinovku v ZARE a bolo po bombere :D
    World of Nicol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to znám! :DD Vždy si něco chci dlouho koupit, a pak si koupím něco jiného... :D

      Delete
  3. Jeej to je super outfit! ja momentálne na džínsovú bundu nedám dopustiť, je to asi najnosenejší kúsok v mojom šatníku haha :)

    Hello, my name is Ev

    ReplyDelete
  4. Spolužačka teď taky vytáhla džínovou bundu a já tiše pláču, že jsem z té své už vyrostla. Asi si ji budu muset zase pořídit. Moc hezký outfit. :)

    ReplyDelete
  5. Moc pěkné, džínovka vypadá moc hezky. Podobnou kombinaci nosí slečna, která se mno jezdí často busem do školy a moc se mi toto spojení líbí. Já myslím ani doma žádnou nemám, jen džínovou košilu, která je taky super, ale úplně nezahřeje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji moc! Džínovou košili bych také určitě někdy chtěla. :)

      Delete
  6. Moc ti to sluší! Já džínový bundičky miluju. Nosím je od jara do podzimu :) Mám teď dva nové kouky. Když je ráno zima, tak pod ní hodím ještě svetřík :)
    Meet My Lovely World

    ReplyDelete
  7. Moc nádherný outfit! Velmi se ti povedl :) džínovka je pro mě nutnost. Loni jsem ji ale ztratila a sháním novou. Jaký obchod bys mi prosím doporučila? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji a rozhodně bych se podívala na ten Asos a určitě do Pull&Bearu! :)

      Delete
  8. Pekný outfit, a ten šál je úžasný! Milujem takéto veľké šály O:)
    www.thenoela.blogspot.com

    ReplyDelete