DODÁVKA Z NOTINA.

Asi před měsícem mi přišla další dodávka z Notina a já ji nafotila až teď. Focení produktů vždy odkládám, jak nejdéle to jde.

Myslím, že jsem na blog někdy psala, že potřebuji podlak, aby mi lak na nehtech déle vydržel, k němu jsem si ještě vybrala červený lak. (Notino, dohromady asi 600 Kč)


Před 2 lety jsem měla doma řadu Sébium od Biodermy a teď mi všechny produkty na odličování došly, rozhodla jsem se ji tedy znovu vyzkoušet. (Notino, dohromady asi 700 Kč)


Na Instagramu mi několik slečen doporučovalo na suché rty Carmex a jsem z něj opravdu nadšená! (Notino, 55 Kč)


Co jste si v poslední době z kosmetiky pořídili vy?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

10 comments

  1. Pak napiš, jestli ten base coat fungoval :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už jsem ho zkoušela a myslím, že mi lak opravdu déle vydržel. :)

      Delete
  2. Ja som v poslednej dobe na kozmetiku trošku zanevrela, ale naposledy som si kúpila arganový olej. Milujem arganový olej.

    MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  3. Krásne kúsky! Lak od značky OPI mám a je fakt skvelý :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  4. OPI laky plánujem vyskúšať už nejaký ten rok, no stále som sa k tomu nedostala :/

    ReplyDelete
  5. Ten gel od Biodermy je super, ještě bych teď chtěla zkusit taky ten Sensibio :)
    HAUTE BASICS

    ReplyDelete