OBLÍBENCI ZA KVĚTEN.

Tento květen byl pro mne nejvíce stresovým obdobím v mém životě, protože jsem maturovala, ale 18.5.2017 odpoledne jsem pocítila velikou úlevu a začala si znovu užívat života.


Ve čtvrtek 25.5.2017 došlo v synagoze ve městě, kam chodím do školy, k předávání maturitního vysvědčení. Sice jsem neobdržela červené desky (vyznamenání), ale nijak mi to nevadí.


V květnu jsem byla několikrát v restauraci, což je u mě dost nezvyklé.



Děda dostal k narozeninám od mamky večeři v restauraci Zdeňka Pohlreicha a mně bylo dovoleno jet taky. A můžu vám říct, že tak moc jsem si dlouho nepochutnala.


Od šéfa mamky jsem s jeho synem (také maturant) dostala výborný dort.


Od strýce jsem k maturitě dostala korálek na náramek od Pandory a nádhernou orchidej.





A také jsem úspěšně přežila na brigádě dětský den a k tomu jsem ještě dostala pochvalu.


Poslední den výstavy motýlů jsme se s mamkou a přítelem jeli podívat do botanické. A bylo to úžasné, když nepočítám to teplo.


V muzeu jsme objevili koťátko a o týden později dalších 5. Jejich maminka se našla, takže se nemusíte bát.


Kromě jídel, které jsem ochutnala v restauraci Zdeňka Pohlreicha, mi zachutnala ještě krupicová kaše s ovocem od maminky.


V květnu jsem nejvíce poslouchala Oh lord od In This Moment a Broken od Seether.


Hned po maturitě jsem se začala koukat na Gilmorova děvčata a musím říct, že naprosto miluji ten seriál! Kouká se na to se mnou i můj přítel. A s ním jsem se ještě dívala na Jednotka příliš rychlého nasazení, což se mi také líbilo.


Co jste si v květnu oblíbili vy?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

11 comments

  1. také stresy kvůli koncovým pololetkám. Naprosto tě chápu, my toho nemáme oproti maturitě zas tak moc, a i tak si trhám vlasy :D . Zítra píšu matematiku, snad to přežiju bez zástavy. A mimochodem gratuluji k maturitě :) . Jsi má oblíbená blogerka a tvá tvorby je super, sleduju tě už od tvýho fb účtu Mr.Kev :D :)

    ReplyDelete
  2. Maturitní květen je za námi! <3 Ale já mám i červené desky :P
    Každopádně ti závidím návštěvu Polreichova doupěte! Zvláštní, že jsem si za květen oblíbila spoustu seriálu - např.The Blacklist nebo Blindspot. Nikdy jsem na kriminalistická témata nebyla, ale tohle mě nějak chytlo :D
    Miluju tu orchidej! A In this Moment? srdcovka <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. K červeným deskám moc gratuluji a jsem ráda, že také někdo poslouchá In This Moment! :)

      Delete
  3. Ta jídla vypadají skvěle! Pro mě byl květen ve znamení snů. Jeden dlouholetý jsem si splnila a do dalšího se ponořila. Jsem až po uši zamilovaná do houslí a chci se do nich pustit dokud není až moc pozdě. K tomu se také váže hudba, kterou jsem poslouchala a poslouchám - všemožné houslové skladby, či covery.
    Můžu-li se zeptat, hraješ na nějaký hudbení nástroj? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem moc ráda a budu Ti držet palce! Bohužel nehraji, ale dnes se mi zdál sen, že jsem hrála na klavír, takže to můžeš brát tak, že umím na klavír. :D

      Delete