HAUL ZA ČERVEN.

Do minulého haulu jsem psala, že jsem se v červnu v nakupování poněkud rozvášnila, což je bohužel pravda a s mým novým oblečením bych se vám dnes ráda pochlubila.

Snowbitch mi zaslal cestovní tašku na spolupráci značky Mi-Pac. Vypadá, že je velmi kvalitní, ale ještě jsem ji bohužel neměla šanci vyzkoušet. (Mi-Pac, 1 000 Kč)


U tenisek mám ten problém, že mi jsou buď o půl čísla větší nebo o půl čísla menší, nic mezi neexistuje. Řeším to tedy vložkami do bot. A výjimka to není ani u bot značky Vans. (Vans, 1 300 Kč)



K botám jsem si koupila i kabelku. Zní to divně, ale ke každému páru bot mám jinou kabelku. A roztomilé malé kabelky já ráda. (Asos, £10)



Já vím, ta zelená je naprosto příšerná, ale nějak mi k tomu delšímu tričku sedí a dohromady to vypadá skvěle. (Asos, £10)



V červnu jsem se rozvášnila v nákupu triček, protože jsem dokola nosila jen 3. První mi do košíku vlétlo s výstřihem do V. (Asos, £8)



Všimla jsem si, že se v obchodech začínají prodávat trička s Pom Pom. Přišlo mi to neskutečně roztomilé a tedy jako nepostradatelná věc v mém šatníku. (Bershka, 360 Kč)



Velmi se mi líbí topy s krajkou na úzkých ramínkách, ale moje prsa nepatří k těm nejmenším, takže by bylo opravdu zbytečné si nějaký takový top pořizovat, protože bych ho stejně nenosila, a tak jsem si našla takovouhle náhradu. (Asos, £9)



Myslela jsem si, že je na mikině nápis „No Money No Problems“ a ono ne. To, co je na mikině za nápis, je písnička z devadesátek, takže stačilo si ji pustit jen jednou a už nikdy více. (Daisy Street, £6)



Vždy jsem si přála nějaké šaty na tělo, protože mi to přijde sexy a přitom není nic vidět. Zní to divně, ale je to tak. (Daisy Street, £18)



Tyhle šaty jsou asi nejinfantilnější z mého šatníku. Volánky poslední dobou vládnou světu. (Asos, £11)



Vy víte, že jsem si minulý měsíc koupila černé pantofle od Birkenstock a velmi jsem si je oblíbila, proto jsem si pořídila i tyto ve stříbrné barvě. (Birkenstock, 2 000 Kč)



A k nim jsem si opět pořídila kabelku. Tentokrát jsem si vybrala větší a jak jinak než černou. (Asos, £22)



Nedávno jsem objevila cashback portál Plná Peněženka a napadlo mě, že bych se o něm mohla zmínit v nějakém ze svých článků haul mi pro tento „úkol“ přišel nejrozumnější.

O co se jedná?
Jedná se o cashback portál, který vám za nákupy v zapojených eshopech vrací část peněz zpět. Plná peněženka má momentálně v nabídce více jak 400 eshopů (jak velké eshopy jako Zoot, Booking, Aliexpress, Dámejídlo, Mall, tak i menší a specifické).

Jak to funguje?

Přes Plnou Peněženku se pouze prokliknete do obchodu a nakupujete tak jak jste zvyklí, vrácené peníze se přičítají na váš účet na Plné Peněžence, vy si je můžete kdykoli převést na svůj běžný účet a vlastně vyděláváte nakupováním.

Trošku mě štve, že jsem Plnou Peněženku neobjevila dříve, jelikož přes Asos nakupuji opravdu dost a myslím si, že se určitě vyplatí při takovémto častém nakupování.

A i když nenakupujete tak často, tak za zkoušku Plné Peněženky opravdu nic nedáte. 


Co jste si v červnu pořídili vy?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

12 comments

  1. jeej to su všetko fakt super kúsky ! po podobných sandáloch momentálne pokukujem, príde mi to do tohto horúceho počasia jednoducho najpraktickejšie :)

    Hello, my name is Ev

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji a s tou praktičností máš úplnou pravdu! :)

      Delete
  2. Moc pěkné věci, já poslední dobou taky nakupuji víc oblečení a kosmetiku tolik neřeším. Plnou peněženku nevyužívám a asi by mi byla prd platná když na netu nenakupuji tolik často.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si v obchodě nekoupila nic asi rok, takže chápu, že by to pro tebe bylo zbytečné... :D

      Delete
  3. Super věcičky!!:)

    ReplyDelete
  4. Cestovní tašky od Mi-Pac se mi moc líbí, miluju jejich designy ♥ Od Mi-Pac mám už jeden batůžek, který do školy nosím snad pořád, je skvělý :))
    P.S. Kolik máš doma kabelek? :D

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám 1 batůžek, 1 batoh do školy, 1 cestovní tašku, 2 malé kabelky a 1 velkou kabelku. Podle mě jsem na tom ještě dobře... :D

      Delete
  5. Všechno to jsou krásné věci, máš super styl :) moc se mi líbí ta malá černa kabelka, taky takové hodně ráda nosím :)

    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Upřímně jsem moc nepochopila ten zelený top na tom tričku :O :D ale to je možná jenom můj špatný smysl pro módu :D Třetí článek a opět ty úžasné stříbrné pantofle :D začínáš mě tím poměrně štvát! :D Je škoda, že šaty nejsou vyfocené na výšku :( Vůbec není vidět ten potenciál, protože ti určitě hrozně sluší! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chápu, prodávalo se to v celku a můžu nosit jen to dlouhé tričko bez toho zeleného. Přišlo mi to tak moc úchylné, že jsem to musela mít... :D

      Delete