Dodávka z Notina

Před týdnem mi přišel balíček od Notino.cz na spolupráci a já bych vám dnes ráda ukázala jeho obsah. Na to, že se nerada dělím, tak vždy něco vyberu pro jednoho z vás do soutěže nebo pro mamku.

Stále shromažďuji dekorativní kosmetiku na líčení, abych se to konečně mohla naučit a rozšířit tak můj blog o další téma. Značku Real Techniques mám zafixovanou jako značku kvalitních štětců, tak doufám, že tomu tak je. (Real Techniques, 565 Kč)


Ceny klasických Yankee Candle svíček mi přijdou šílené, ale vosky nejsou tak drahé, když se vezme, jak dlouho vydrží. Plánuji si koupit ještě aroma lampu od Yankee Candle. (Yankee Candle, 59 Kč)



Řekla jsem si, že bych mohla začít shromažďovat věci do vánoční Giveaway, aby nevyšla o měsíc později jako ta Back To School. A značku Naturalium prostě zbožňuji. Objednala jsem sprchový gel (Naturalium, 94 Kč) a sprej (Naturalium, 158 Kč).


Tyhle textilní masky jste mohli vidět v Giveaway. Já je velmi ráda používám a masky od Garnier patří k mým nejoblíbenějším. (Garnier, jedna za 49 Kč)


Poslední dobou jsem se začala vonět a přítel je z toho nadšený, takže jsem se rozhodla moji sbírku vůní ještě rozšířit o DKNY Be Delicious. (DKNY, 720 Kč)


Suchý šampón od Batiste je u nás doma snad ta nejpoužívanější kosmetika, takže vždy rychle zmizí. Musela jsem ho tedy také přihodit do košíku. (Batiste, 97 Kč)


Co jste si v poslední době z kosmetiky pořídili vy?

6 comments

  1. Pěkné nákupy, sprchové gely Naturalium miluji a ten sprej už hodně dlouho okukuji v drogerkách. Já jsem si poslední dobou nakoupila snad tunu nových věcí. Může za to akce v Rossmanovi, také mi došli v všechny sprcháče, šampony, tak jsem doplnila řádně zásobu.

    ReplyDelete
  2. Ty Garnier masky naprosto žere moje máma. Ale člověk v nich vypadá neuvěřitelně creepy.
    Mám ráda vosky od Yankee candle, protože 1) jsem chudá, ale chci říkat, že mám yankee candles 2) voní 3)vydrží vcelku dlouho..


    Prolhaná Mrcha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky je mám ráda a přítel se mě jednou i lekl, když jsem ji měla na sobě. :D

      Delete
  3. Super věci sis vybrala !!

    ReplyDelete