HAUL ZA ZÁŘÍ.

Před pár dny na blogu vyšel článek: Září v kostce. Teď je tedy ten správný čas na Haul za září. Tento měsíc se mi nashromáždilo hned několik spoluprací, které jsou jako vždy označeny modrou barvou.

Začátkem září jsem si do školy koupila termotašku na jídlo (Sass & Belle, 199 Kč) a svačinový box (Sass & Belle, 199 Kč) s plameňáky.


Od Fjällräven jsem dostala Re-Kånken barvy Slate. Tento batoh z limitované edice můžete získat zdarma při nákupu nad 5 000 Kč. (Fjällräven, 2 490 Kč)


Od Mineral Bangle jsem získala na spolupráci 3 náramky: jadeit (Mineral Bangle, 399 Kč), rudraksha, amazonit a růženín (Mineral Bangle, 399 Kč) a jaspis (Mineral Bangle, 399 Kč).


Asi vám už došlo, že zbožňuji cardigany, takže vás jistě nepřekvapí, že ho vidíte i v tomto haulu. Žíhaný jsem v šatníku ještě nikdy neměla. (Brave Soul£15)


Poslední dobou jsem všude viděla novinku od Nivea: Labellino a chtěla jsem ji vyzkoušet. Koupila jsem si oba druhy - Raspberry & Red Apple (Nivea, 119 Kč) a Fresh Mint (Nivea, 119 Kč).


Od značky Bioderma mi na spolupráci přišel pleťový gel (Bioderma, 332 Kč) a čistící gel (Bioderma, 236 Kč) z řady Sébium.


Eshop Snowbitch mi zaslal batoh značky Herschel s maskáčovým vzorem. Tomuto vzoru nijak neholduji, ale na batohu se mi velmi líbí. (Herschel, 1 417 Kč)


Nemám moc ráda černé oblečení, a proto se divím, že jsem si tento svetr koupila. Má V-výstřih a musím říct, že mi sluší. (Asos£22)


Přijde mi, že nemám štěstí na hledání správně padnoucích džín. I když si koupím o číslo menší, tak se mi vytáhnou. A tyhle bohužel nejsou výjimkou. (Asos£25)


Značka Lush mi zaslala 2 podzimní novinky: Jelly Bomb (Lush, 179 Kč) a rozpustnou olejovou masku (Lush, 285 Kč).


Co jste si v září pořídili vy?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

12 comments

  1. Zase skvělé focení, to jsi vychytala moc dobře :-) Cardigany taky miluji jsou univerzální a dají se kombinovat s ledasčím. Army vzor se mi docela líbí ale vím že v mém šatníku bych ho s moc věci nezkombinovala. Ani já nemusím černé oblečení a vyjít v celočerném outfitu bych se necítila moc dobře.. V září jsem si pořídila spíš kosmetiku než oblečení, to jsem kupovala hodně koncem srpna.

    ReplyDelete
  2. Super věci a super fotky :) Ten plameňákový set je skvělý ♥ a Cardigany taky moc ráda nosím, jsou super :) Labellino si asi taky dojdu koupit, moc ráda ho vyzkouším :) Já jsem si spíš koupila kosmetiku jako odměnu za zkoušky :)

    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Veľmi sa mi páči prostredie fotiek :D Je také krásne jesenné takže veľmi chválim, že si išla veci fotiť do prírody :)) ♥♥
    Girl with pink nails

    ReplyDelete
  4. Já se teďka úplně zamilovala do tvého svačinového boxu, do něj se svačina snad musí dělat sama ♥ A celkem mě překvapilo, že nemáš ráda černé oblečení, takových lidí moc není :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je pravda! Často vidím lidi v celočerném outfitu. Já si v černé připadám jako emař. :D

      Delete
  5. Áááá ten svačinový boxík s plameňáky je skvělý! Čistící gel od značky Bioderma používám už nějakou tu dobu také a jsem s ním moc spokojená :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Také ho používám už docela dlouho a jsem s ním spokojená, proto jsem za další balení velmi ráda! :D

      Delete
  6. Cardigan a svačinový box jsou super úlovky. :)

    Čtu, maluju a tvořím

    ReplyDelete