Q&A



Dlouho jsem nevydala Q&A, a tak jsem si řekla, že to musím napravit. Teď mi ale přišlo podstatně více otázek a já se snažila na všechny odpovědět. Q&A u ostatních blogerek velmi ráda čtu, tak doufám, že baví i vás.

„Jaká je tvoje nejoblíbenější značka oblečení a kosmetiky?“

Asi nemám nejoblíbenější značku oblečení, takže sem vypíšu značky, které ráda nakupuji: Asos, BershkaBrave SoulLazy Oaf, Miss Selfridge, MonkiNA-KD, New Look, Noisy May, Only, Pull&BearVero Moda.

Z kosmetiky mám nejradši značky Lush a Bioderma, se kterými také spolupracuji.

„Kam by ses chtěla v budoucnu podívat?“


Můj největší sen je, jak už asi víte, Irsko. A možná to je hlavně proto, že zbožňuji jejich hudbu. Dále bych ráda viděla Aljašku, národní parky v Americe, Bali, Čínu, hrad Eltz, Itálii, Japonsko, Severské státy, Skotsko, Švýcarsko a Vídeň. Také bych se vůbec nebránila vidět africká zvířata ve volné přírodě.

„Na jaký obor vysoké bys chtěla jít?“

Já ani nevím, jestli vůbec chci na vysokou jít, když jsem byla tolik vystresovaná z maturity. Ale kdyby ano, tak bych šla na cestovní ruch.

„Stěhoval se Adam do Prahy sám nebo bydlíte spolu?“


Stěhoval se s kamarády, takže spolu nebydlíme.

„Jaká nejtrapnější věc se Ti stala?“

Když u nás poprvé spal přítel, já si při usínání prdla a on se zeptal
: „Co jsi říkala?“

„Uvažuješ nad natáčením na YouTube?“

Neuvažuji.

„Kam chodíš do školy?“


Momentálně navštěvuji jazykovou školu IJV, kde se učím anglicky.

„Jakou práci bys chtěla dělat?“

Za nějakou práci z domova s občasnou návštěvou kanceláře bych byla ráda, jelikož chci mít čas na své koníčky, které mi občas něco vydělají a hlavně mě velmi baví.


„Jak dlouho jsi s Adamem?“

Jsme spolu přes 3 roky.

„Jaké brigády jsi absolvovala?“

Zatím jsem pracovala jen v Železničním muzeu, kde jsem první rok prodávala jízdenky, druhý a třetí dělala lehké práce v kanceláři a poslední rok pracovala na pokladně.

„Plánuješ s Adamem žít a mít s ním rodinu?“


Když si ve vztahu nedokážete představit jeho budoucnost, tak podle mě ani nemá cenu. Abych tedy odpověděla na Tvou otázku zcela jasně, tak plánuji.

„Jaký je Tvůj největší sen?“

Být šťastná.

„Sledovala jsi v dětství pohádky od Disney? Jaké byly Tvé nejoblíbenější?“


Zní to divně, ale já pohádky od Disney sleduji spíše teď. Moje nejoblíbenější je Na vlásku.

Jaké boty nejčastěji nosíš?


V poslední době jsem nejvíce nosila boty Vans Old Skool. Teď si ale budu objednávat dva páry od Dr. Martens: glády a polobotky.

„Jaký je Tvůj nejoblíbenější youtuber?“


Já na youtubery, jako na kluky, nekoukám, protože mi všichni přijdou nezajímaví kromě Adama, samozřejmě. Z holek mám nejradši A Cup Of Style, GetTheLouk, Petra Lovely Hair a Stylewithme.

„Jakou hudbu posloucháš?“

Poslouchám country, hip hop (pouze Eminem), keltskou lomeno irskou hudbu, metalrock and roll, soundtracky z Disney pohádek a vážnou hudbu. Mám divný vkus na hudbu, že?

„Jaký je Tvůj nejoblíbenější film?“


Můj nejoblíbenější film je Pokání.

„Proč se nelíčíš?“


Protože je to pro mě pohodlnější, ale chci se to naučit. Přeci jen to na určitých událostech společnost vyžaduje.

„Čím fotíš?“


Fotím na Olympus PEN E-PL7 a Samsung Galaxy S8.

„Vydělává Ti blog?“


Spíše díky němu získávám produkty zdarma, které jsou vždy označeny modrou barvou, ale je pravda, že mi občas i něco vydělá. Sponzorované články se pohybují okolo 500 až 1 500 Kč.

Prozradíte mi něco o sobě vy?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

17 comments

  1. Ach, ty trapasy! :D Tohle mne vážně pobavilo! :D

    ReplyDelete
  2. Super, víc takových článků! :)

    ReplyDelete
  3. Jo... , tvůj vkus na hudbu je opravdu hodně zajímavý. Jedním slovem všehochuť. :D
    Z míst, co jsi vyjmenovala jsem byl jen v Norsku a národním parku v Americe a popravdě mi druhý jmenovaný nepřišel nějak extra rozdílný od větších parků tady v ČR, krom snad více míst na grillování a většího dozoru nad lidmi, ať nechodí mimo stezky... Jinak jedinné lidi, co jsem v tom parku potkal byli taky Češi a pa jeden výlet z Americké základní školy a mám vzato, že to byl jejich poslední výlet tak hluboko do parku, protože dospělé Američany jsem potkal jen u vchodu, kde byl vyhrazený prostor na grillování - Holt zpohodlnělé Američany potkáš chodit, jen když se věnuje Jokingu, jinak jezdí autem a to i na hřbitov a tam jsem dokonce viděl hrob ve stylu lavičky a na ní nápis ve volném překladu ´´Pojď tu se mnou chvíli posedět´´ (Morbidní a milé zároveň). Ale třeba se zaměřuješ na jiné věci, než já a příjde ti to fascinující a oku ženy přeci jen více lahodí pohled na barvy přírody.

    Jinak u Hudby jsem se přiusmál, jak jsi jmenovala Eminema, protože od letošních závodů ho slyším snad každý den minimálně 2x... Díky moc EForce z ČVUT, na dílně nám teď pomalu nic jiného, než Without Me nehraje... :D Pls kill me... :D

    Jinak ten tvůj trapas bych ani moc jako trapas nebral, spíše jako srandovní příhodu, která jen ujistila přítele na čem je. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji za delší komentář, než je příspěvek sám! :D

      Delete
    2. To není pravda ale. :D
      Můj příspěvek má 240 slov a tvůj jich má 519...

      Vyprovokala jsi mně k tomu si dát obojí do wordu k porovnání

      Delete
  4. trapasy super :-D q a n mam rada. a to vydelavani na blogu me zajima?! jak to sakra vsichni delaj ja nemam ani korunu :-D asi to proste neumim :-D na vlasku je bozi film. teda nejlepsi je chameleon samozrejme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabídky na sponzorované články mi přišly až tento rok a bylo jich 5. :) Možná později napíši post o spolupracích, ale teď je na to ještě brzo. :D

      Delete
  5. Takéto typy článkov mám veľmi rada, pretože sa o bloggerovi dozviem omnoho viac! :) Skvelý článok :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  6. Skvělý článek, ráda se o tobě dozvím něco nového :) já taky hrozně ráda sleduji Disney pohádky :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Skvělý článek :-) ráda se dozvím něco o tobě. Dost mě pobavil tvůj trapas, no to se stane každému i mě se podobná věc stala. Hudební vkus máš zajímavý ale ani já nemám vyhraněný jeden určitý styl který bych poslouchala, spíš nejsem na tvrdou muziku jako je metal, rock apod.

    Terezah-style

    ReplyDelete
  8. Ahoj Míšo, zabloudil jsem na tvůj blog z tvého instagramu, jelikož mi to už nedalo a řekl jsem si, že se podívám i na tvou tvorbu. Máš opravdu čtivé články, každopádně ti musím říct, že si mi udělala radost s tím, že posloucháš irskou hudbu. Vzhledem k tvému vkusu bych ti i třeba doporučil skupiny flogging moly (jestli jsem to nenapsal korektne tak se omlouvám) a jejich snad nejznámější písničku Devils dance floor. Jinak baví mě tvůj přístup k věcem (všeobecně). Jinak bych se tě tu rád zeptal jak se stavíš k věcem, které mají nějaký hlubší význam neboli poselství? Rád bych ti řekl o svém plánu, ve kterém chci oslovit tisíce lidí a zanechat tu něco do budoucna. Většinou jsem na instagramu (mizi081). Hezký zbytek dne/večera s pozdravem Vítek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji za komentář a za tip! :) Jelikož nevěřím na žádné nadpřirozeno, osud či karmu a myslím si, že nikdo nemůže změnit myšlení ostatních lidí - pouze oni sami, tak na to moc pozitivně nepřihlížím. Je ale možné, že máš hezkou myšlenku, která lidi osloví.

      Delete