Nejlepší Lush výrobky


Produkty značky Lush používám už nějaký ten pátek. A tak mě napadlo, že by vám moje tipy mohly pomoct při výběru prvních produktů z tohoto obchodu s čerstvou kosmetikou. Jelikož s Lushem spolupracuju, tak jsem jich vyzkoušela hned několik.

Mask of Magnaminty (maska na obličej i tělo) - silice z máty peprné, med, kaolin, mleté bio fazolky adzuki *
Maska s chladivým efektem vyčistí a zklidní pleť. Závěrečný peeling je sladká tečka. Vůně máty může být pro někoho nepříjemná, ale mně osobně vyhovuje.

Big (šampon) - hrubá mořská sůl, nálev z čerstvých bio citronů, nálev z chaluhy pilovité, čerstvá šťáva z bio limet *
Šamponů na objem jsem vyzkoušela hned několik a žádný z nich mi nevyhovoval tak jako Big. Vlasy mají parádní objem. Šampon bych doporučila spíš pro vlasy mastné než ty suché.

Ocean Salt (peeling na obličej i tělo) - nálev z čerstvého grapefruitu, ručně sklízená mořská sůl, čerstvé bio limety louhované ve vodce, avokádové máslo *
Předem upozorňuju. Pokud máte suchou a citlivou pleť, nepoužívejte ho na obličej. Pleť nádherně vyčistí a připraví na nanesení masky.

R&B (maska na vlasy) - ovesné mléko, pomerančový květ absolue, extra panenský kokosový olej *
Masky stačí nanést málo, jinak budou vlasy mastné. Krásná vůně, žádné poletující vlasy a skvělé rozčesávání.

Eau Roma Water (pleťová voda) - růžová voda, levandulová voda *
Pleťovou vodu můžete použít jak na hydrataci, tak na odličování. Krásně voní, obličej je pak zklidněný a případné zarudnutí mizí.

D'Fluff (jahodové mýdlo na holení) - čerstvé jahody, růže absolue, kakaové máslo, bio šípkový olej *
Kůže je po holení krásně hebká a jemná. Krému není ani potřeba dávat moc, takže dlouho vydrží.

New (šampuk) - nálev z kopřivy a máty peprné, rozmarýn absolue, hřebíčkový olej, skořicová silice *
Šampuk mi voní jako tygří mast a já se té vůně nemůžu nabažit. Vydrží okolo 2-3 měsíců, což je super. Vlasy jsou po něm lesklé a hebké. Akorát má tendenci trochu vysušovat konečky.

Avobath (koupelová bomba) - čerstvé avokádo, extra panenský bio olivový olej, silice z citronové silice, bergamotová silice *
Bomby a pěny do koupele mi přišly vždy zbytečné. Pak jsem je vyzkoušela a změnila názor. Jednou za čas vám prostě zlepší náladu. Avobath se stala mou nejoblíbenější - nálož krásné vůně a hydratace.

* Produkty označené hvězdičkou mi byly zaslány formou spolupráce.

Jaké jsou vaše oblíbené Lush produkty?

6 comments

  1. Od Lushe jsem ještě nic nezkoušela, ale každý do chválí, tak si třeba taky někdy něco konečně koupím :) Moc mě zaujal ten šampon, díky za tipy :)
    MyGoldenMind

    ReplyDelete
  2. Tú masku zbožňujem! Ale už dlho som nemala možnosť si ju zasa kúpiť. Veľmi rada by som vyskúšala od Lush aj nejaký šampón a ten Big znie dosť fajn :)

    ReplyDelete
  3. Zatiaľ som ani jeden z týchto produktov nevyskúšala. Vyzerajú veľmi dobre.
    Budem rada ak sa zastavíš aj u mňa na blogu: http://lifeforjul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Já si vždycky říkám, že si od Lush něco koupím, proto si to nakráčím do obchoďáku (nebo na eshop), zjistím kolik to stojí a zase pomalu utíkám. :D
    Chci od nich zkusit určitě nějaký krém na obličej. Nebo ten peeling, co jsi doporučovala, ale furt se k tomu nemůžu dokopat. Furt nemám dostatečnou jistotu, že se vyplatí do toho investovat.

    Dokonalý tabu

    ReplyDelete
  5. šampón big je hodně oblíbený jak tak koukám =)

    V3ronika life

    ReplyDelete
  6. Krásný článek, koupi výrobků Lush už zvažuji dlouho,tak snad se k tomu taky brzy uchýlím :)

    ReplyDelete