Krátké vlasy


Krátké vlasy už mám skoro rok. A za tu dobu můžu vyjmenovat spoustu pro a proti.

Pro

Nemáte stejný účes jako každá druhá, jste jiné.
Vlasy můžete darovat.
Opravdu krátké vlasy nepotřebují styling.
V létě se vám nezapotí krk.
Budete mít opticky užší obličej.
Je to pohodlné.
Rychleji schnou.

Proti

Budete si muset zvyknout na oslovení kluku.
Lidi budou z ostříhaných vlasů dělat uříznutou nohu.
Kvůli těm kecům se cítím méně žensky.
Dorůstání je daleko daleko horší než u ofiny.
Every day is a bad hair day.
Musíte častěji chodit ke kadeřnici.
Dejte sbohem copům, culíkům a drdolům.

Krátké, nebo dlouhé?

8 comments

  1. Ja od malička túžim po dlhých princeznovských vlasoch, ale keď už som na polceste k môjmu cieľu vždy nevydržím a dám sa ostrihať lebo tie konce sú už hrozné. Asi dva mesiace do zadu som si jedno pekné poobedie zobrala nožnice a vlasy si na moje pomery ostrihala pomerne dosť. Mala som ich tak po koniec uší. Prvé dni boli hrozné, ale teraz som za to rada a cítim sa super. Tebe sa tieto kráte vlasy moc hodia. Úprimne ja by som si netrúfla ísť až tak na krátko.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  2. Krátké vlasy ti moc sluší, důležité je aby se člověk cítil dobře :) já osobně bych to bez dlouhých vlasů nedokázala, vím že by mi asi kratší slušely a bylo by to pohodlnější, ale miluju dlouhé vlasy :) hrozně ráda si taky pletu copy :)
    MyGoldenMind

    ReplyDelete
  3. Já jsem si vlasy ostříhala nakrátko asi před třemi lety a nikdy jsem toho nelitovala, ačkoliv mě všichni z mého okolí přemlouvali, ať to nedělám. Se všemi pro a proti, které jsi vyjmenovala, souhlasím. Blbé kecy jsou někdy opravdu únavné, hlavně když je má někdo z vašich blízkých. Na druhou stranu, když si mě lidi pletou s klukem, připadá mi to spíš k smíchu a často se tak dostávám do poměrně vtipných situací :D
    Teď si vlasy nechávám dorůst na mikádo, ale rozhodně to nebude naposledy, co jsem sestřih "na kluka" měla :))
    Tobě to mimochodem moc sluší a všichni, kdo tvrdí opak se můžou jít vycpat.

    ReplyDelete
  4. Mám už rok a půl krátké vlasy. Přestože mi neskutečně vyhovovaly, kvůli dárcovství si je nechávám zase narůst. Teď mají ty potvory 10 centimetrů a je to peklo. Nejde to svázat, pořádně zafixovat... NIC. Hrůza a děs ��

    ReplyDelete
  5. Ja uz odmalička toužím po dlouhých vlasech. Vlasy mi vubec nerostou a jsou řídké. Pro představu: Do 6. třídy jsem byla nucena nosit ofinu, ve 13 letech jsem se rozhodla ji nechat dorůst a ani za 6 let mi nedorostla do délky mých vlasů. Je to naprosto frustrující. V 15 letech jsem šla na trvalou a vlasy se mi polámaly. Nyní si jich neskutenčně vážím a jsem ráda, když mi za rok vyrostou o 5 cm. Nikdy bych se neostříhala. Mám je po lopatky a chci jít dál.
    Tobě to ovšem neskutečně sluší!

    ReplyDelete
  6. Ahoj, taky jsem krátkovláska a se vším, co jsi řekla určitě souhlasim. Taky často bojuji s pocity, že bych si měla nechat narůst dlouhé vlasy... Pravda je ale taková, že záleží na tom, jestli se chceš líbit sama sobě nebo lidem. Takhle to nějak mám. Líbí se mi být jiná, v kratších vlasech mi vyniknou rysy (v delších mám obličej víc "zapadlý") a dělá to roztomilejší obličej. U tebe konkrétně si myslím, že ti kratší vlasy moc sluší, v delších jsi byla taková nevýrazná ☺️ pokud se teď cítíš moc jako kluk, tak si je můžeš nechat trochu povyrůst (na usi) a víc si je načechrat (mluvím z vlastní zkušenosti). Ty kecy, že holka nemůže mít krátký vlasy a že se to klukům nelíbí jsou nesmysly, to mi ver. Jsou to jenom další stereotypy, že žena musí mít dlouhý vlasy, šaty a být v kuchyni ��. Pokud se v tom však necítíš, tak si to samozřejmě můžeš nechat dorůst, ale za mě myslím, že by to byla škoda. Méně zensky to vypadá asi jak kdy, proto je potřeba se k tomu hezky namalovat a nějak ty vlasy vyfoukat. Znám hodně kluků, kterým se kratší vlasy líbí, je to praktičtější a i hezky sportovní. A navíc u krátkých vlasů vynikne krk a klíční kosti, což je taky dost sexy ��. Rozhodnutí je na tobě, v každém případě budu za tebe rada a přeji at se dobře rozhodneš, koneckonců to můžeš kdykoliv změnit (není to uřízlá noha) ��

    ReplyDelete
  7. Já bych asi krátké vlasy nezvládla, necítila bych se v tom, ale tobě sluší a vím o spoustě dalších žen, kterým krátké vlasy moc sluší:)

    ReplyDelete
  8. Miluji krátké vlasy na ženách, které na ně mají krásný obličej :-) mezi ně patříš jednoznačně ty!! :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete