Recenze: Parasoftin exfoliační ponožky


Před několika dny mi na testování přišly Parasoftin exfoliační ponožky. Hned druhý den jsem je běžela nafotit do lesa, abych je mohla vyzkoušet, jelikož jsem se za svoje paty už opravdu styděla. O jedny bude soutěž i na mém Instagramu, takže to tam občas zkontrolujte.

Popis:

Parasoftin exfoliační ponožky nabízí inovativní řešení, které umožňuje intenzivní péči o pokožku chodidel. Odstraňují ztvrdlou, hrubou kůži na chodidlech a zároveň pokožku nohou hydratují, zvláčňují a vyhlazují. Viditelný účinek (hladký, čistý a jemný vzhled) již do 1 týdne po použití.

Účinky:

  • odstraňuje tvrdou kůži chodidel, mozoly a kuří oka
  • hydratuje, zvláčňuje a vyhlazuje pokožku nohou
  • vhodný při zrohovatělé pokožce

Složení:

  • Kyseliny AHA/BHA účinně stimulují regeneraci kůže nohou a obnovu kůže.
  • Rostlinné výtažky z kaktusu, hrušky, mučenky, citrónu, hroznového vína a ananasu, medový extrakt, urea a alantoin hydratují suchou pokožku, regenerují a obnovují ji, mají změkčující a vyhlazující účinek.

Typ pleti:

vhodný při zrohovatělé pokožce

Jak aplikovat:

Před použitím odstraňte lak z nehtů a šperky z chodidel a kotníků. Opatrně rozstřihněte obal a rovnoměrně rozprostřete kapalinu v ponožkách. Pro větší pohodlí doporučujeme přes exfoliační ponožky nosit tenké bavlněné ponožky. Ponechte ponožky na nohou po dobu 60-90 minut. Poté nohy jemně opláchněte vodou a mýdlem. Užívejte produkt dle návodu, ale ne déle než po dobu 30 dní.

Hodnocení Parasoftin exfoliační ponožky


O svá chodidla se starám někdy až přehnaně - hlavně v létě. Na pedikúře jsem ale ještě nikdy nebyla, jelikož mi to přijde drahé. Kvůli tomuto článku jsem si paty nebrousila asi 14 dní, aby byl pořádně vidět rozdíl, jinak by to nemělo cenu. Kůže po aplikaci je vrásčitá jako po dlouhé koupeli. Doporučuji si tedy chodidla po opláchnutí vodou a mýdlem natřít krémem. Nezoufejte, pokud se vám pokožka nesloupe do 3 dnů. Opravdu to trvá týden - pokožka se nesloupe najednou ale postupně. Pod popraskanou pokožkou se objeví jemná a hladká. Pro mě je toto rozhodně příjemnější a pohodlnější, než si paty brousit. Je pravda, že se těch 60-90 minut nesmíte aktivně pohybovat, ale to zrovna mně problém nedělá.


*****

Parasoftin exfoliační ponožky jsou k dostání v lékárnách nebo na vybraných eshopech.






Už jste někdy takovéto ponožky vyzkoušeli? Pokud ne, láká vás to?

2 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Můžu se zeptat co vše obsahuje jedno balení? Zde jsem nenašla 😶🙄

    ReplyDelete