Co říkají youtuberky


Rozhodně nechci, aby tento příspěvek působil negativně vůči youtuberkám. Já sama je ráda sleduju. Občas se ale setkám s větou vypuštěnou z jejich úst a utkví mi v hlavě, a právě tyto věty jsem zábavnou formou začlenila do následujícího článku.

Při éře Teri Blitzen všechny youtuberky začaly zdravit své diváky univerzálním pozdravem, ahoj všichni. A zdraví tak dodnes! Když už jsme u té mluvy, všiml si někdo z vás využívání slovního spojení - jakože haló? Mně to přijde někdy až vtipné a s přítelem to často parodujeme. Dále protáčím oči z používání anglických slovíček ve větách.

Už několikrát jsem ve videu viděla uskutečněný telefonát. Nechápu, proč to nevystřihnou. Pouštění písniček na začátku videa mi taky nedává smysl. Přijde mi, že youtuberky dělají střihů ve svých videích opravdu málo v porovnání s youtubery, a proto jsem si dovolila tento vtip. Teď to střihnu, tak se nelekněte. „Doufám, že to zaostřilo,“ už neslýchávám tak často, ale nemůžu to vynechat. S následujícím bodem sama soucítím - dívání se do výklopného displeje místo do foťáku. Je těžké odolat.

Co mě ale opravdu dokáže naštvat je nepřiznaná spolupráce. Když na nějakou kampaň kývnu, tak bych se neměla bát ji přiznat. Dále nevidím důvod, proč vychvalovat produkt získaný formou spolupráce, když s ním nejsem spokojená.

Nemám ráda, když si youtuberky stěžují na Česko. Sleduje je velké množství diváků, kteří snadno převezmou jejich názory. A odhánění od patriotismu určitě nepatří mezi ty nejlepší. U náctiletých youtuberek si všímám podobného vkusu i stylu. Je skoro až nemožné najít v jejich tipech na seriály něco jiného než Riverdale, Lucifer, Stranger Things apod. Vegetariánství a veganství je v mnoha případech taky trend. A ne jen v youtuberském světě.

Rozmohl se nám tu takový nešvar. Plastiky. Když už jsme u toho vzhledu, tak není nutné se omlouvat na začátku videa za to, jak zrovna vypadáte. Pokud nejste nalíčené, tak to znamená, že nemáte ani korektor, ani pudr. Přestože bych tetování na svém těle neskousla, tak se ráda dívám na videa s vysvětlováním jejich významu. Občas se setkám s obdobnými větami, a tak jsem je mezi následující obrázky taky zařadila.

„Plánuju něco velkého, ale zatím o tom nemůžu mluvit,“ slýchávám často. Co to znamená? Vydání knížky, merche, písničky apod. A v tom horším případě se to nikdy nedozvíte. Nejsem si jistá, zda bych povolání youtuber považovala za vrchol své kariéry. Znám pár youtuberů, kteří svá studia ukončili základní školou. A to není dobré rozhodnutí.

















Jaké jsou vaše oblíbené youtuberky?

11 comments

  1. Tak tohle je hodně originální článek. Četla jsem ho na jeden hlt s velkým úsměvem. Mně třeba ve videu vadí, když někdo začne: Vítejte u dnesniho VIDEA. V dnešním VIDEU si ukazeme jak..takové to opakování..�� Jinak taky nemám ráda používání anglických slovíček a nebo s tim zaostrovanim, s tím měla často problém Teri.

    ReplyDelete
  2. Já teda s tímhle článkem nějak extra nesouhlasím, což tedy asi není správný slovní obrat, tak ho asi neocením? Holt české youtuberky nesleduji a tak jsou mi tvé připomínky vcelku mimo a zbytečné, každopádně je tento článek hezky podaný a fotky jsou skvělé. Ty krátké vlasy ti opravdu sluší. Ne, že by dlouhé neslušely, ale jakožto spolukrátkovláska musím říct, že ti to moc sluší. A rozhodně neplatí takovéty kecy o tom, že se musíš víc malovat, abys nevypadala moc mužsky, protože vypadáš skvělě. Osobně mi i ten lesk na rty k tobě přišel docela mimo, hah. Necháš si vlasy zase narůst, nebo je hodláš udržovat krátké?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten lesk jsem měla hlavně kvůli tomu, že se youtuberky líčí. 💁‍♀️ Nevím, co si vymyslím za další účes. 🙄

      Delete
  3. Super článek! Je pravda, že všechno je ve vidích slyšet a už mi to přijde trochu ohrané :) ty fotky jsi vystihla skvěle :D musím taky napsat že ti ty krátké vlasy moc sluší, přijdeš mi v nich už taková dospělejší :)
    MyGoldenMind

    ReplyDelete
  4. Doufám, že to zaostřilo :D:D:D:D pobavilo

    ReplyDelete
  5. Já jsem jednou teda napsala u videa Stylewithme komentář o tom používání cizích slov a jakou jsem dostala za to čočku :D sice teda ne od ní, ale od ostatních co ji sledují :D mě třeba celkem štve ještě jedna věc, ale to asi budu jediná :D štve mě, když youtuberky poslouchají jenom zahraniční kapely a zpěváky a žádné jiné. České kapely jsou přece taky skvělé, možná nejezdí hrát do zahraničí, ale zrovna bych řekla že Chinaski, Kabát, Kryštof apod. jsou na české scéně hodně populární. Například výše zmiňovaná Sytlewithme se nedávno pochlubila, že nic jiného než zahraniční zpěváky neposlouchá. Ale jak říkám, to je věc, která štve spíš jenom mě :D

    ReplyDelete
  6. Tak to je skvělý článek!! :D Youtuberky taky sleduju ráda a tyhle věty slýchám často snad u každé. Ale snad nejvíc se mi líbí ty tvé obličeje :D (jako v dobrým to myslím😅) Fakt jsi dost trefně napodobila ta gesta a grimasy. 😅
    A tady jsou mé oblíbené youtuberky: Svět podle Katky, Domi NOVAK a 3v1
    Jdu si za svým snem

    ReplyDelete
  7. Skvělý článek! Krásně napsaný a opravdu výstižný. Je trochu smutné, že originálních lidí se na YouTube najde dnes velmi málo. Když se řekne "youtuberka" obvykle se mi vybaví Getthelouk a případně ještě Natyla, protože mi připadají originální. No a tady ten seznam končí...

    Možná bych si jen dovolila nesouhlasit s tvým "nesoužitím" s větou "Dnes nejsem namalována, tak se neděste!" Ono u hlavně náctiletych holek je velký problém se sebedůvěrou a tak si myslí, že pár pupínků někoho zaskočí.

    Ale jinak je tvůj blog skvělý a určitě v tom pokračuj ����

    ReplyDelete
  8. Ahoj Míšo :) na začátek musím říct, že blogy nečtu, vůbec, ale ode dneška asi začnu, minimálně ten tvůj ❤ s většinou věci co píšeš, souhlasím a možná to bude i jedním z důvodů, proč jsem youtuberky přestala sledovat (ted až na LucyPug, Paťku a Míšu ze Stylewithme). Upřednostňuji americké youtuberky, které jsou své, s videy si pohrají a každou spolupráci zmíní a poděkují za zaslané produkty :)
    A teď se jdu směle vrhnout na další články ❤ nebo maturitní učení, to se teprve uvidí :D hodně štěstí

    ReplyDelete