GIVEAWAY.

Giveaway slibovaná od začátku prázdnin je tu! Pojmenovávat ji Back To School Giveaway radši nebudu... Snažila jsem se do ní shromáždit produkty, které používám nejradši, tak snad se vám bude líbit.


Do soutěže jednomu z vás daruji batoh od Mi-Pac, ponožky od Happy Socks, krém na ruce od Eos, 3 textilní masky od Garnier, balzám na rty od Carmex, suchý šampón od Batiste a antibakteriální gel od Bath & Body Works.





Co pro výhru musíte udělat?


  1. Do komentáře napsat, cokoliv vás napadne, jako např. Co máte rádi lomeno nemáte rádi na škole, Jak jste se dnes měli nebo jednoduché: „Soutěžím“.
  2. Nezapomeňte do komentáře přidat svůj e-mail!
  3. Další bod je sledovat mě na Instagramu a být pravidelným čtenářem mého blogu. (V pravém sloupci na mém blogu klikněte na odebírat.)
Vítěze vyhlásím 5.10.2017 na mém Instastories a následně mu napíši e-mail.

P.S. Většinu věcí z Giveaway najdete na Notino.cz.

Jak se vám věci ze soutěže líbí?
Přeji hezký zbytek dne, Michaela.

96 comments

  1. Co mě tak napadá ? Asi to, že jsem plna dojmů z me prvni dnešní jízdy v autoškole a všem to vypravím 😂🙈věci v giveaway jsou přesně můj styl a hlavně Toužim po tech ponožkách 😂😂už dlouho si je chci koupit 😆 n.sklenarova@seznam.cz

    ReplyDelete
  2. Konečně je ta giveaway tadyy 😊😋 cecilkakrocova@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Deň blbec ale aspoň som si dohodla ďalšie tetovanie �� vrablova.renata@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Čo mám rada na škole? Asi to, že na gympli som našla svojich troch "soulmates" a stal sa z nás malý hrozivý gang introvertov milujúcich knihy, seriály a stanovačky ❤ Aktuálne som síce chorá a od školy oddychujem, no na tých mojich sa už neskutočne teším, aj keď sme bez seba len pár dní 😂 Keď opomenieme písomky a učenie sa, škola fakt nie je také hrozné miesto 😄martina.zabkova162@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Jujky to je krása❤️�� A na den si dneska nejde stěžovat, jelikož byl krásně pohodový a hlavně rychlý��
    n.pavicevicova@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Miluju tvoje giveaway ❤️❤️❤️ marieplicova@gmail.com

    ReplyDelete
  7. OSTRAVAAAA 😂
    lipnice2@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Dneska bylo (je) moc krásně a tak jsem se se svým kamarádem procházela v parku, povídala jsem si a sledovala padání listí. Bylo to kouzelné🍂❤
    barbora.dr@seznam.cz

    ReplyDelete
  9. Mám radost, protože je dneska takové ,,babí léto", o kterém už jsem snad i přestala snít. Ty ponožky jsou moc krásné, umím si je živě představit s polobotkami, které jsem si dneska zkoušela v obuvi. 😌😄
    Snad už tvůj kocourek/kočička vstal/a a mohla sis s ní/m to počasí jít užit taky.❤️
    Můj e-mail je vendabednarova@seznam.cz

    ReplyDelete
  10. No, o škole radši mluvit nebudu.:D Ale batoh by se mi hodil a hned by mi aspoň o trochu zpříjemnil chození do školy. :D A celkově všechny věci z téhle soutěže jsou super a určitě bych je využila. herdinova.m@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Takže. Co já osobně mám na škole ráda, je to prostředí. Můžu trávit svůj čas s lidma, se kterýma si rozumím.Tenhle rok jsem vychytala mnohem lepší kolektiv než na základce. A jsem za to hrozně ráda. Moje škola má své velké kouzlo. A to je to, že si tam připadáte jako jedna velká rodina. A to se mi na ní líbí.
    Protiklady?
    Tak. Jídlo tam mají dobré. Né že ne. Ale asi jen to učení a učení a to by jsme tu mohli být ještě na dlouho.
    Zkrátka. Ráda se zapojuji tímhle nudným komentářem do tvé giveaway :D

    Sarimaskova@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Kdybych měla napsat to, co se mi na škole líbí, tak by tu toho moc nebylo. V mé třídě je 26 lidí a z toho skoro polovina jsou závistivé kravky, které mě pomlouvají na každém kroku.😅 Takže tak no, můj email je : Daisymaximoff@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Jekoliž jsem na střední prvním rokem tak se mi líbí jak jsme všichni usměvavý ale to přejde já vím😂. Našla jsem si spoustu kamarádek a ted mi chybí ještě kluk ale ten se snad časem najde.... Můj email je :andrejkan2002@seznam.cz👌
    PS: mám tě ráda💓

    ReplyDelete
  14. Jsem v devítce, a už se těšim až půjdu na střední
    kratka.adriana@seznam .cz

    ReplyDelete
  15. Pěkný podvečer, dnes je krásný den, ale to mi může být jedno, protože si právě procházím takovou tou klasickou podzimní nemocí. 😏
    Co mě tak ještě napadá je to, že máš úžasný styl, což samozřejmě cením.😀
    Nebudu se vypisovat, takže jen přeji hezký zbytek dne.🙂

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Nejvíc by mě potěšily ty ponožky! ����
    Měj se krásně! Moc mě baví Tvé instastories a celkově tvůj instagram. ❤️
    latkovaj@gmail.com

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. Já chci vyhrát!! :D marca.kramplova@centrum.cz

    ReplyDelete

  20. No tak ok 🌺 miluju čaje všehoho druhu, granátové jablko, grapefruit, jahody, ve škole mě baví Př, D, M, a F. Do budoucna bych chtěla jít na gympl a potom na vysokou a pak pracovat jako laborantka nebo jako fotografka . Chtěla bych navštívit Island, Švýcarsko, Švédsko a tak nějak udělat roadtrip po Americe 💛 .
    Jsem celkem snílek takže mám sny i typu skleněný dům, v tom domě strom a v kameni vytesaná výřivka tak si myslím že aspoň do toho Islandu se podívám 😂 (ale skleněný dům by byl taky super) sleduju Tě už asi 2 roky ikdyž na to tlačítko sledovat jsem přišla až teď 🌺😂💛 tak AHOJ 💛💛💛 Ps:je mi 13 tak promiň za gramatiku 😂 vcelka2004@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Ahoj! opravdu mě nenapadá, co napsat, tak asi jen, moc mě baví tvůj přístup k blogu, instagramu a hlavně lidem, co tě sledují. Hodně štěstí do budoucna! hancakretkova@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Som desný nerd, pretože som pred pár hodinami vyhrala súťaž v našej knižnici za počet prečítaných kníh za polrok :DDD 92 ich bolo :D A som z toho happy, takže sa o to potrebujem ako najväčší blbec podeliť so svetom :D Navyše by som nemala sedieť na nete, ale učiť sa chémiu, takže tak no :D Popísala som tu úplne blbosti, ale neva :D
    patalaris@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Vyhodnotenie bude na moje narodky, tak hádam sa mi pošťastí :3 inak skvelé veci, máš vkus :D :)
    mail: tete.slastanova@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Ahoj Míšo :)
    Ráda bych soutěžila,přičemž mě moc potěšilo že se nás ptáš.To je od tebe pěkné :)
    Škola,to je téma :D Škola mě baví, protože si užívám každé sekundy kdy jsem pořád dítětem a mohu to sdílet s ostatními spolužáky.Hodně lidí si to moc neuvědomuje,že nám život protýká mezi prty a UŽÍVAT SI KAŽDÉ SEKUNDY by mělo být snad heslo téhle generace plné sociálních sítí :D A to nemluvě o školních jídelnách, tomu se říká neuvěřitelný zážitek plný hrůz :D
    A co se dnes dělo v té škole? Jednoduše....VŠECHNO :D Lidi se tam smály a já taky,hlavně kvůli tomu že jsem dostala první pětku z fyziky,jsem v 9. třídě.A proč jsem se usmívala? Protože všechno je jednou poprvé a život jde dál :)A tomu, dnes byl neskutečně sluníčkový den ☼ plný energie a proto jsem musel jít strejdovi pomáhat sbírat brambory na naše pole.Z počátku to bylo celkem únavné ale přece bez práce nejsou koláče(brambory) :D. A jak jsi se dnes měla ty?

    ...snad jsem tě neznudila všemi těmi věci mého rozumbradovství :D
    Ahoj a užij zbytek tohoto krásného dne :)

    gabiballf@seznam.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. A po těch bramborách by se mi asi nějaká ta maska šikla :D

      Delete
  25. Ahoj Míšo, nějak nevím, co napsat :D
    Jsem samotářka, proto jsem se na základní škole s nikým víceméně nebavila. Spolužáci za mnou chodili pouze pokud něco potřebovai. Nyní jsem na gymnáziu a do školy chodím vastně i ráda díky mému příteli. Chodí za mnou a zlepšuje mi náladu každou přestávku <3 Příští rok bych měla maturovat. Plánuji maturovat z angličtiny, němčiny a zsv. Mám z toho strach! :D
    Můj e-mail je domca.no@seznam.cz
    Pokračuj v tom, co tě baví a měj se hezky! :)

    ReplyDelete
  26. Ahoj. Na škole mám ráda asi... přestávky/nemám rada naší výtvarku... což je asi divný. Dneska jsem se měla celkem na nic. Ani nevím proč. Je divný když jsem si kreslila celý den do notesu zabijácké klauny? Jsem fakt v pohodě. Teď když nad tím přemýšlím je to dost psycho. Btw. "soutěžím".

    eliskanezdapka@gmail.com

    Ty věci jsou fakt nádherné.

    ReplyDelete
  27. Ahoooj Míšooo moc se mi líbí tvoje giveaway, asi nejvíc bych chtěla happy socks. Miluju ponožky! 😂😍 psala jsi, že je ti jedno co sem napíšu tak faajn 😂😂. Právě teď jsem doma s kamarádkou sedíme u čaje a povídáme si rozebíráme všechno možné, já mám psa na klíně ( nejlepší topeníčko na světě☺) a užíváme si večer bez stresu z písemek a zkoušení ve škole. Suprovej pocit 😊.Miluju tu večerní pohodičku a hlavně tu atmoaféru večerů, kdy je dříve tma. Nooo a to uz by bylo asi tak všechno, nechci se tady moc rozepisovat 😂😂. Joooo a kdybych náhodou vyhrála můj email: ajakoukalova@seznam.cz

    ReplyDelete
  28. Chodím na gympl, takže pozitivní věci se na téhle škole hledají dost ztěžka 😄 a blížící se maturita k tomu taky moc nepřidává 😁 ale depky jsou překonány, takže teď už jenom přežít ten čtvrťák a hurá na pracák 😁😁 ale když se nad tím zamyslím, radši bych tu strávila ještě pár let, než se vrhnout do toho "dospěláckého života"
    Ale kdyby se dalo živit prokrastinací, tak jsem mistrem v oboru..

    Teď to nemyslím jako psychický nátlak jo (takový to: jsi nejlepší, miluju tě, hlavně vyber mě 😄), ale když už jsem v tom psaní komentáře a vím, že si to přečteš.. jenom ti chci trošku zlepšit den/večer a říct ti, že jsi vážně skvělej člověk. jak na fb, tak na insta tě sleduju už od své rané puberty a vyloženě jsi mi padla do oka 😁(akorát ten blog jsem teda pěkně zanedbala) Doufám, že se ti v životě bude jen dařit, protože člověk jako ty si to zaslouží 😄

    lenka-lodrova@seznam.cz

    ReplyDelete
  29. Ahojky Míšo,
    Na škole mám ráda to, že si můžeme (díky oboru) vařit cokoliv chceme. Můžeme se tak naučit vařit jídla z cizích zemí. A co nemám ráda? Asi originální odpověď, ale matika je absolutní zlo.
    Věci z giveawaye jsou naprosto boží a na první pohled jsem se zamilovala do toho batohu ♥ Nehledě na to, že zrovna sháním nový :D
    Můj e-mail je: wendy.232@seznam.cz

    Přeji pěkný den ♥

    ReplyDelete
  30. Ahojky Míšo,
    před dvěma dny jsem nastoupila na vysokou, a musím říct že je to mazec. Hlavně v tom, že mě vše baví! Vybrala jsem si obor, který mě baví a nemám tu žádné strasaky. Teda, bojím se angličtiny, nemám ráda mluvení před cizími lidmi (jako ostatně všude, ale mluvit v rodném jazyku je pro mne pohodlnější mnohem více teda :D) ale mám na všechny předměty profesory, kteří jsou všichni hrozně milý, hodní, zábavní a co je hlavní - jsou to všichni chlapi! Veliké plus :D
    Můj email je katerina.liebigova@seznam.cz

    ReplyDelete
  31. Ahoj Míšo, dneska jsem zjistila, že v říjnu jedeme na třídenní pobyt do Budapešti, a taky bylo konečně pěkný počasí, takže jsem po těch dlouhých, zamračených dnech měla konečně dobrou náladu. :D :) Snad ses měla taky fajn. můj email: jandova090@email.cz

    ReplyDelete
  32. Ahoj Míšo, ještě nikdy jsem neměla odvahu se do nějaké giveaway zapojit, ale protože mám dnes relativně pozitivně naladěný den, tak jsem se rozhodla to prvně v životě také zkusit. :D Navíc ty ponožky jsou prostě boží.. xD PS : Mám moc ráda Tvůj blog, vždy mi zlepšíš den, když vyjde nový článek. :)
    mail : lili.kosnarova@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Ahoj Miško
    Právě jsem si po dalším náročném dni sedla se zmrzlinou a těším se, až si konečně zítra na chvíli odpočinu. Jsem člověk co je hrozně rád zaneprázdněný a letos toho mám snad třikrát víc než normálně. :D Jsme zvyklá mít 3-5x týdně tréninky a do toho 2 hodiny týdně hudebku, víkendy strávený na trénincích, soustředěních, vystoupeních nebo závodech. Ale letos do toho maturuju a budu se snažit dostat na vysokou školu. Navíc jsem si řekla, že nebudu letos soutěžit jen s tancem, ale chci zkusit i pěvecké soutěže, kde mě čekají klasické skladby. A navíc jsem si řekla, že si udělám autoškolu.
    Ale hrozně jsem se na letošek těšila. Přece jenom dělám co mě baví a chci odmaturovat za dobré známky a hlavně usiluju o to se dostat na obor, o kterým sním už tak 5 let a to překladatelství a tlumočnictví. Tak uvidím, jestli budu mít štěstí a povede se mi matura a hlavně ty přijímačky.

    Můj email je ady.sulcova@gmail.com
    Hodně štěstí všem ostatním :)

    ReplyDelete
  34. kubik.paz@gmail.com
    Mám rád avokádo.

    ReplyDelete
  35. Ahoj Míšo, věci se mi moc líbí..:) Co se týče dnešního dne ve škole - byl fajn, protože byla zkrácená výuka a teď mě čekají 2 dny volna.. mimaluk@seznam.cz

    ReplyDelete
  36. Takže cokoli?

    Ananas na pizzu patří!
    Užívejte života
    Nemějte předsudky
    Žít a nechat žít
    -
    Už mě přestává napadat, co sem psát, tak to radši ukončím...
    e-mail: katka-frr@seznam.cz
    díky

    ReplyDelete
  37. Dnešní den byl super, doufám že ses měla také hezky a děkuji za příležitost zasoutěžit si. ��
    pechusse@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Ahoj, rovnou tu můžu přidat hororovou/vtipnou historku z tohohle týdne ze školy (gympl). Ani snad nemusím zmiňovat, že si všichni učitelé řekli, že si napíšeme tenhle týden (ty tři dny). Sedím si tak na fyzice, dopíšu DSM a kouknu před sebe na zem (1. lavice). A co se nestane. VELKEJ TLUSTEJ PAVOUK *pokoutník* se rozběhne mým směrem. Skončil u mojí tašky, tak jsem se přesunula ke kámošce s tím, že je tam pavouk. No a za chvíli z tohoto bylo divadlo pro celou třídu, když se učitel snažil toho pavouka zabít a já málem dostala infarkt, když se znova rozběhl ke mně. *nepřežil* Jaká je pravděpodobnost, že se proti vám v půlce hodiny rozběhne pavouk?? A ještě k tomu proti někomu, kdo se bojí i malého sekáče. 😂 Takže super týden. 😂
    Jinak super věci, určitě bych je využila. 😄
    E-mail: simone.cerna@seznam.cz
    Taky přeji hezký den. 😊
    (Měla jsem problémy s publikací, tak doufám, že se to neodeslalo víckrát. Jestli ano, tak se omlouvám.)

    ReplyDelete
  39. Ahoj Míšo,
    ty věci jsou naprosto geniální! Jsem neskutečně ujetá na antibakteriální gely a nápadité ponožky. (Protože proč nenosit ponožky se Santou v létě, že?)
    Zbožňuju tvůj vkus v oblečení a závidím ti, že už máš maturitu v kapse. Letos mě to čeká taky, takže doufám, že mě tam nahoře má někdo rád.😄 Taky maturuju z dějáku, tak jsem s tebou hodně soucítila.
    Ode mě by to bylo vše, přeju krásný a hlavně pozitivní podzim!
    -> zanda009@seznam.cz (aneb když používám e-mail, který jsem si založila v deseti letech. Byla jsem velký agent, to je přeci jasné.)
    S pozdravem, Žaneta.

    ReplyDelete
  40. Krásné věci jsi vybrala! :)
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Instagram: denikaabomination
    GFC: ZdeňkaM

    ReplyDelete
  41. Čau Míšo, no konečně si se k tomu dokopala. Prvně jsem tě spatřila u Adama ve videu a řekla jsem si"bože, našla jsem někoho trhlejšího než jsem já, to je zázrak." Potom jsi přidala na blogu fotku s Ew (ano znám ji také, chodime spolu na skauta) a začala jsem tě žrát. Moc si cením tvého uměleckého citu, úžasného vkusu (ponožky od Happy socks a flashtones miluju) a umění vybrat si fajn přítele. Upřímně, na vánoce si přeji ponožky, knihy a rodinnou pohodu. Tenhle školní rok zkouším tvůj supr čupr účes a nechci se chlubit, ale sluší mi to. Ještě bych ti chtěla pogratulovat k úspěšnému splnění maturity. Jsi zkrátka šikulka. Jo a e-mail je: ana.kolcavka@gmail.com
    Tak pac a pusu tvoje čtenářka

    ReplyDelete
  42. Na tortillové placky budeme potřebovat 55ml oleje, lžičku soli, 500g hladké mouky a vodu. Co k tomu dodat, půlnoční svačinky jsou peklo ( nebo ráj na zemi? kdo ví (:) obzvlášť, když nemůžeš za boha usnout. :D
    Tak tedy erychtarova@gmail.com si jde vychutnat půlnoční sváču a bude doufat, že příště si jí bude připravovat s maskou na obličeji a s happy socks na nohách. :D Přeji hezkou noc

    ReplyDelete
  43. Milá Míšo, je podzim, ten čas krásných barevných listů a trošku deštivého počasí, kabátků a výrazných rtěnek a já, ačkoliv ne úplně zdravá, mám z něj velkou radost! Vždy mám toto období ráda a tak je to i nyní v tom 'maturitním ročníku', který ty už máš za sebou =) marie.turnovcova@seznam.cz

    ReplyDelete
  44. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  45. Už asi po padesáté píšu tenhle komentář. Do školy již nechodím, ale dala bych cokoliv se tam vrátit! Je to totiž lepší jak chodit do práce! :-D
    Každopádně soutěžím. Dejna.212@seznam.cz

    ReplyDelete
  46. Ahooj Míšo!
    Moc ráda se zapojím do tvé soutěže a zkusím své štěstí, nebo neštěstí? Haha.. :-D Je teprve ráno, volno, takže jsme toho za dnešek moc nezažila, ale je úplně jedno, kdy tento komentář napíšu. Jsem nemocná, ležím už 4 den doma s angínou, takže mé dny jsou stejné a stejně nudné. Tvá pravidelná čtenářka blogu jsem již delší dobu a sleduji tě pod tímto účtem, tedy jako Nela Agáta Procházková. To stejné máš i na svém instagramu, ale tam jsem nová, jak se to stalo, že tě sleduji až nyní to nevím :-D tam tě sleduji jako cumanelka.

    cumanelka@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Ahoj Míšo!
    Jo, tenhle komentář píšu už podruhé, protože mi nešel publikovat, parchant :D No, ale co jsem v tom prvním psala? Samosebou, že o jídle! A konkrétně o mé dnešní boží snídani :D Základem je čokoládové mysli, do kterého jsem dále šoupla banán a nektarinku a celé zalila bílým jogurtem! Takže, kdybys někdy nevěděla, co na snídani, tohle vřele doporučuji! :D :D

    PS: S tím odběrem si mě dostala, nikdy jsem si toho tlačítka nevšimla :D Taky ho daj na tak blbý místo, že jo! :D :D :D

    Můj supr čupr email je eliska.klapsiova@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Ahoj :))
    Na škole mám ráda, že se tam každý den shledam s přáteli a můžu si s nimi promluvi ocemkoliv potřebuji. Taky možná i trochu naivně čekám že mě škola pomůže v příprave n budoucí povolání a výchova ze mě lepší osobu než jsem byla před nástupem na ni :)
    Insta renataokacova
    Gfc Renata Okáčová
    Reninan@seznam.cz

    ReplyDelete
  49. chtěla bych vyhrát♥ klara.veleck@seznam.cz

    ReplyDelete
  50. Ahoj Míšo :D
    Na škole mám nejraději to, že studuju obor, který mě baví. Sice nesnáším brzké vstávání a matika mě ráda šikanuje, ale když mám nějaký odborný předmět, tak si říkám "jo, jsem tu správně". Taky jsem si díky škole našla spoustu nových kamarádů, tak doufám, že odmaturujem všichni společně. Napoprvé. :D

    monikazuzanakova@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Ahoj Míšo, všechny podmínky splňuji, takže taky zkusím štěstí a zapojím se do soutěže :)

    marti.hladikova27@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Oh bože ty věci jsou tak úžasné! Všechny(ale opravdu všechny) věci jsem si chtěla postupem času koupit, ale bohužel na to nemám moc prostředky :/. Byla bych hrozně nadšená, kdyby se mi poštěstilo <3
    A proto soutěžííím :)

    ReplyDelete
  53. Súťažím 💞 kristinkika@gmail.com

    ReplyDelete
  54. • Soutěžím •
    michaela.macalova@seznam.cz
    michelleem33

    ReplyDelete
  55. Momentálně těžko hledám něco, co mám na škole ráda. Dokonce jsem to tento týden řešila i se svojí spolubydlící a shodly jsem se, že jeden z mála důvodů, proč do tý školy chodíme je, že potkáme naší spolužačku, která je vždycky tak pozitivně naladěná, že nám pokaždé zlepší den :))
    GFC: Another Dominika, IG: another.dominika

    anotherdominika@gmail.com

    Another Dominika

    ReplyDelete
  56. Rick a Morty-Tohle teď hodně hýbe mým školním životem, ale co stojí to za to. Každopádně prostě soutěžím:) kubalkova.erika@centrum.cz

    ReplyDelete
  57. Co mě právě teď napadá? Jak už si se chci zachumlat do postýlky a vejít do říše snění ,ale jelikož je teprve osm hodin večer ,tak se musím učit a na postel zapomenout. :D karolinabrazdilova1@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Posedlá podzimem,
    unavená školou,
    snažím se snažím,
    neumřít nudou...

    Ne, nemám tušení, co to má být :D Ale tohle mě napadlo :))
    marcelasalabova1@seznam.cz

    ReplyDelete
  59. Soutěžím ;)
    marky48dsp@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Hmm... hlavu mám plnú novej brigády. Idem pracovať v zábavnej aréne to znamená že budem pracovať s ľudmi, poprípade budem za barom alebo riadiť hry. Teším sa!! Konečne niečo zaujímavé, kreatívne a nemonotónne. Mimochodom krásne veci do giveaway! 😍 sledujem ťa aj na insta aj cez GFC a mail mám alexcuchorova@gmail.com

    ReplyDelete
  61. Je hezké, že pod ostatními příspěvky je kolem dvaceti komentářů.... Ale když se něco dává zadarmo tak se to tady může strhnout 😂😂

    ReplyDelete
  62. Dnes mám celý den naplánovaný od rána až do večera, takže nemám moc času, ale na tvůj blog si vždy ráda čas najdu.
    kosticka.misa@seznam.cz

    ReplyDelete
  63. Ahooj! :D O té soutěži vím už od chvíle, kdy jsi sem ten článek přidala, ale dokopala jsem se napsat až teď. :D Už pomalu sháním dárky k Vánocům, tak ty ponožky by mohly být dobrý dárek. :D
    linda.rupertova@seznam.cz

    ReplyDelete
  64. Škola pre mňa tento rok znamená veľa zmien.Všetko je iné a stále si na to zvykám.Pomáha mi najmä to, že sme v triede veľmi dobrý kolektív.Spoločnými silami sa tak snažíme úspešne prežiť každodenný študentský život.Chodím taktiež na umeleckú školu, kde tento rok robím absolventské skúšky.Veci do súťaže si vybrala skvele.Myslím,že ich každý využije a potešia.To je dôvod prečo sa zapájam aj ja. :) k.tereza2002@gmail.com

    ReplyDelete
  65. Ahoj Míšo! :) Až někdy budeš mít cestu přes Nové Strašecí, zastav se u nás v kavárně Kaffka. Je to takový ten modrý baráček s červenými dveřmi u autobusové zastávky :D. A mám 5.10. svátek, tudíž dárek by to byl pěkný. :)
    eliska.horakova7@gmail.com

    ReplyDelete
  66. Jej,.. úžasné.. tebe sleduju na ig už hoodně dlouho..., takže to bych měla za sebou.. :D Ale jinak,.. ráda se zúčastním soutěže. Pokud nevyhraju, tak jsou to aspoň moc hezké typy na vánoce jak pro mamku tak pro ségru. :) Děkuju za tvůj blog!,.. já vlastně sleduju ze všech blogerů jenom tebe a bohatě mi to stačí, protože tvůj blog spliňuje úplně všechno co mám ráda a co mě zajímá.. :) kama.bartakova@gmail.com

    ReplyDelete
  67. Já jsem ještě pořád hotová z mého nového tetování :D nechala jsem si na klíční kost udělat nápis ,,Věř, běž a dokážeš'' a k tomu malinkou vlaštovičku. Kromě toho jsem oslavila svoji plnoletost a seznámila se s tolika skvělými lidmi, takže za mě září...nejlepší snad měsíc za tenhle rok. Kromě toho tvůj blog miluju, k článkům přidáváš ty nejhezčí fotky :) Eliska.Pernikarova@seznam.cz

    ReplyDelete
  68. Ahoj Míšo, určitě soutěžím. Na škole mám ráda asi jen ty přestávky a mé kamarádky, které bych moc ráda obdarovala některou věcí z tvé soutěže jako Vánočním dárke :) sice je teprve druhý měsíc školy ale já už stihla půlku toho prvního chybět kvůli nemoci :D doufám, že ty se máš alespoň dobře.
    můj email: sarkaprochazkova52@seznam.cz

    ReplyDelete
  69. Môj prvý plán bol rozpísať sa tu,no keď vidím tu hromadu komentárov,ktoré si budeš čítať �� Radšej tu napíšem iba Súťažím a poprajem všetkým veľa šťastia ❤�� Každopádne blog aj instagram sledujem už dávno. trickspets@gmail.com

    ReplyDelete
  70. Ahoj Míšo, ach ty věci 😱 ❤ přesně můj styl. Hm škola, tak, myslím že to celé je ovlivněné mou náladou, a ta je ovlivněna spánkem😀😀. Poslední dobou si uvědomuji, že mám školu docela ráda, říkám, jak kdy, ale není to místo, kde bych chtěla strávit celý život 😀>za lavicí, protože možná tam budu jako učitelka😀. Měj se 😉. Terka


    Email:tereza630@seznam.cz 😊

    ReplyDelete
  71. Ahoj �� co màm ràda.. asi napíšu jen to, že se mi líbí ty cesty života.. protože blogy jsem nikdy nečetla a blogerky neuznávala, protože to pro mě byli lidi, kteří ti říkali, jak se máš oblékat, nalovat, co je trendy a co ne a tak, ale díky Adamovi (Vidrailovi) jsem narazila na tebe a jsem ràda, že tvůj blog je jiný než ostatní. Anyway have a nice day a buď pořád taková jaká si a vlastně vy všichni ☺️ Nenechte se ovlivnit názorem většiny a nikdy nesuďte na první pohled. - Neko

    E-mail: xxnikushkaxx@gmail.com

    ReplyDelete
  72. Na škole nesnáším nejvíc asi to jak je pro učitele ten jejich předmět nejdůležitější. Jako ok, všechny předměty jsou svým způsobem důležité, ale nemusí to tak zveličovat. Plus neustále psaní písek. Přijde mi pak že nic jiného než úkoly a psaní písemek neděláme jen, aby někteří učitelé neměli tolik práce. 😐 Jinak ty věci jsou úplně skvělé! ❤❤ Jinak můj e-mail je Linda161@email.cz

    ReplyDelete
  73. Na mojí škole mě štvou spolužáci, ale jinak s tím nemám problém a celkem mě to i baví. :D No.. Jinak den nic moc, jelikož jsem nemocná😬 A věci vypadají úžasně a hlavně jsem žádný z těch produktů nikdy neměla, ale většinu z nich znám a strašně ráda bych je vyzkoušela. (Napsala bych, že se s němi podělím se svou sestrou, ale nebudu lhát, tak hodná nejsem😁)..

    ReplyDelete
  74. Ahoj Míšo, cokoliv?
    Jelikož mám chřipku, tak jsem doma a nevím, co dělat... Čtu si, koukám na seriály, na filmy, z nudy dokonce uklízím a probírám oblečení. Na druhou stranu jsem z toho, že jsem doma, ještě více vystresovaná, než když jsem ve škole. Jsem ve čtvrťáku, maturita se každým dnem blíží a to že zameškávám mi vůbec nepomáhá -.-
    Normálně se do giveawayí nezapojuji, ale roupama nevím, co dělat. :D

    Adela.Uldrichova@seznam.cz

    ReplyDelete
  75. Soutěžiim. :) nicolealagia@gmail.com

    ReplyDelete
  76. Dnešek byl na prd:D ale tvuj blog mi vzdy zvedne naladu, takze pohoda:)
    zabranska.natalie@gmail.com

    ReplyDelete
  77. Juhů! Všechno vypadá hrozně dobře :))) Školy mám dvě... (Vysoký) a momentálně se snažím nějak to obojí stíhat :D ale ráda vždy pak v pauzách čtu blogy mých oblíbenců. Jsi mezi nimi i ty :)))
    T.halamova@seznam.cz

    ReplyDelete
  78. Krásná giveaway ♥ no ohledně školy, já teď naštěvuji druhým rokem vysokou a je to pro mě fakt těžké, jelikož farmacie není jednoduchá, ale můj sen je být lékárnicí, takže doufám, že to ještě ty 4 roky vydržím a dosáhnu toho co chci :) myslím, že je super když si jde člověk za svým snem :)
    mygoldenmind@seznam.cz

    ReplyDelete
  79. Ahoj Míšo ❤️ skvělá giveaway, uplně boží věci! Tvůj blog sleduji už strašně moc dlouho a vždycky se těším až vydáš nový příspěvek. Máš nádherné fotky i články!
    Chtěla bych ti popřát hodně štěstí na nové škole a zůstaň pořád tak skvělá :)
    E-mail: luckhlesss@gmail.com

    ReplyDelete
  80. Ahoj,na soutěže neverim ,protoze jsem nikdy nic nevyhrala ,nemela jsem stesti ,nevim cim to je 😀 ale kazdopadne na skole nenávidím telocvik ,jsem hold lenoch 😁 a co mam vlastně rada na skole ? Asi to ,ze tam mam kamarády 🤗 Jinak se mam dobre ,ale mam zablokovane zada ,takze jsem momentálně vázána na postel a udelalo by mi radost kdybych vyhrála ,ale nespoléham na to ,zkusit se ma vsechno 😀😊 muj e-mail : Terry.votockova@seznam.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste jsem malem zapoměla! Nádherné veci ,nejvic se mi líbí batoh a fusky,no a ty masky no proste vsechno bych nutně potrebovala 😁❤️

      Delete
  81. Soutěžím! ^^ KarolUrbanova@seznam.cz

    ReplyDelete
  82. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  83. Ahoooj! Chci Ti sem jen napsat, že zbožňuju Tvůj blog a i snahu vydávat pravidelně články. Moc se mi líbí tvůj styl a tak celkově jak jsi pozitivní a fajn holčina, přeju Ti hodně dalších úspěchů 😊

    E-mail: majda.99@seznam.cz

    ReplyDelete
  84. Viem, že som tu už niečo napísala, ale neviem nájsť svoj komentár, tak sa to zjavne nezverejnilo, takže píšem tu znova.

    volkovapaula@gmail.com

    ReplyDelete
  85. Mně už zase začala sezóna, tak jsem klasicky nemocná a asi teď nějakou dobu často budu :C. Takže tenhle balíček by mi určitě udělal radost a trochu ten podzim rozveselil, a navíc pleťové masky a balzám na rty, to je přesně to, co moje nemocí vyšťavená pleť potřebuje :D.
    mail: tess.burianova@gmail.com

    ReplyDelete
  86. Soutěžím
    Carollka007@seznam.cz

    ReplyDelete
  87. Ahoj Míšo, o giveway jsem se dozvěděla až teď (nějak jsem to na instagramu přehlédla
    ) na škole jsem nejvíce milovala to, že jsem na svoji střední našla kamarádky se kterýma se vídám doteď, bohužel ne moc často, ale když to jde, tak se sejdem. Nejlepší byly pravidelná pivečka v pátky když jsme měly krátkou školu a na pivo šly už v 13.00 alkoholici :D Teď už studuji 3 rok VŠ a můžu říct, že se střední se to srovnat nedá, alespoň co se lidí týče, samozřejmě že docházka na VŠ je bombová oproti SŠ, co si budem povídat. Jinak výhra je teda bombová, masky jsem doma ještě neměla, ale chtěla bych je vyzkoušet, jelikož moje pleť je někdy suchá jako sušenka :D no a komu by se do školy nehodil nový batůžek že.. mám na ně trochu úchylku, ale málo peněz na účtě...alena.oborna@seznam.cz

    ReplyDelete
  88. Máš hrozně hezké články!❤
    moncazahr@gmail.com

    ReplyDelete
  89. Mám ráda školu, ale někdy je toho na mě už moc proto ráda čtu to co mě baví nebo zkouknu instagram 💕🙄
    Plankova.Michaela@email.cz

    ReplyDelete
  90. Ahoj Míšo :) Střední jsem nenáviděla, kolektiv, učitele, šprtání se věcí které v životě nepoužiju (osmiletý gympl). Teď jsem na vysoké, moji školu miluju a každý den se do ní těším. Učím se věci co mě zajímají, baví a co mě budou živit, a tak jsem konečně po těch osmi letech šťastná ^^

    katarinaalexritter@gmail.com

    ReplyDelete
  91. Silvia ŠprlákováOctober 6, 2017 at 7:41 AM

    Školu radšej preskočim :) lebo semináre z bio,chcem a fyzicky sú fakt smrť..ale dnes bude hádam fajn deň. Ale zasa mám tréning dnes tak som šťastná ^^..Míšo...rada čítam tvoje články...a milujem tvoj Instagram ^^ lebooooo..proste máš štýl, a tie fotky .. proste megaaa :D ale vážne ..a zapojila som sa do tejto súťaže, či je šanca že aj keď ťa maaaam rada a som až z "ďalekého" Slovenska...je šanca že vyhrám a aspoň budem mať niečo od tebaaa :) keďže šanca že ťa stretnem je veľmi malá:) krásny deň :)

    sprlakova.silvia8@gmai.com

    ReplyDelete
  92. Ja stále rozmýšľala prečo som sa dala na ekonomickú školu keďže som nikdy nemala rada občiansku náuku. Ale som rada, že som sa dostala do jazykovej triedy a prihlásila som sa na jazykovú školu. Teším sa 😊 .... A mám rada mojich dvoch psov, jesen, dobrých, vysmiatych, pozitívnych a veriacich ľudí čo naozaj veria aj v seba aj v ocka ❤ a taktiež mam rada tvoje hauly. Sú tak inšpiratívne hihi :))))

    ReplyDelete
  93. Právě jsem snědla oběd a fakt děsně moc jsem se najedla. Tak jdu spát...
    klara.dziadkova@email.cz

    ReplyDelete