VĚCI, KTERÉ NESNÁŠÍM.

Před týdnem vydal přítel video Tyhle věci vážně nenávidím! a mě napadlo, že bych mohla sepsat článek v tomto stylu. Nenávidíme podobné věci, takže si nemyslete, že jsem video pouze přepsala do článku, prosím.


...když někdo říká, že dnešní lidé jsou zlí, sobečtí či hloupí. Jakmile věta začíná slovem dnes nebo dnešní, tak už mám chuť vraždit. V každé době se najde podobný (ne-li stejný) charakter člověka ať už v pozitivním, nebo negativním smyslu. Já si dokonce myslím, že jsme se v lepší době narodit nemohli. Medicína pokročila, je svoboda slova, můžeme vycestovat, kam nás jen napadne, z nakoupených potravin bychom mohli stavět klidně i domy atd.

...když někdo haní Česko. Na tohle jsem si už stěžovala i na svém Instagramu. Nelíbí se mi, když někdo haní Česko. Říká, že v zahraničí je to mnohem lepší a tohle a tamto se tam normálně dělá a nosí. Já si upřímně myslím, že jsem se narodila ve skvělém státu umístěném na dobrém místě, kde není 50 stupňů Celsia, a prší zde maximálně třikrát za týden. Je to místo s bohatou historií, ke které patří i nejrůznější památky. Máme zde jezera, hory, jeskyně, rybníky, louky, lesy atd. Toleruje se zde nejrůznější náboženství. Můžeme hlásat své názory. A ta móda? Například v Afgánistánu by vás za průsvitné body s vyšívanými růžemi ukamenovali.

...když někdo kouří v mé blízkosti. Nesnáším kouř z cigaret, a to asi další vysvětlení nepotřebuje.

...když jsem v přítomnosti opilých lidí. Jsem ten typ člověka, co nemá moc v oblibě objetí a nabourání osobního prostoru od všech lidí kromě přítele. A opilci tohle dělají ze všeho nejradši a k tomu jsou hluční, což je další činnost, kterou nesnáším. Proto se vyhýbám různým klubům, akcím a partičkám svých vrstevníků.

...když někdo nadává vulgárně. 
Když slyším, že kluk používá v každé větě sprosté slovo, tak se za ním ani neotočím. Když to ale slyším od slečny, tak se na ní koukám s vytřeštěnýma očima. Ženy, jsme dámy a opravdu není potřeba v každé větě používat hanlivá označení mužských a ženských reprodukčních orgánů.

...když někdo neumí česky. Jsme Češi, takže bychom měli umět česky. To ale umí jen ždibeček národa. I na gymnáziu se našli studenti, kteří měli ve slohu 17 a více chyb. Když někdo píše bez pravopisných chyb, tak mě to učaruje. Neměla by to být ale samozřejmost?

...skladování zbytečných věcí. 
Nevím, po kom jsem tuhle skvělou vlastnost podědila, ale jsem za ni ráda. Jediné zbytečnosti, které skladuji, jsou v krabici vzpomínek. Věci, které mi jsou k ničemu, rovnou rozdávám, prodávám nebo vyhazuji, proto nejsem velký fanoušek například doplňků do bytu.

...když někdo mlaská nebo jí nahlas. Vadí mi mlaskání či jedení nahlas i u osob blízkých. V tu chvíli bych jim nejraději vzala hlavu a omlátila jí o stůl. Jinak jsem mírumilovný člověk.

...když si někdo vymýšlí psychické choroby, aby byl zajímavý. Jedna youtuberka lomeno blogerka má rozdvojenou osobnost, druhá má poruchy spánku a třetí sociální fóbii. Nikomu není divné, že člověk s rozdvojenou osobností ji nepociťuje jen ve svých dvou stylech oblékání. Nikomu není divné, že když člověk vstává ve dvě hodiny odpoledne, tak asi opravdu neusne v deset večer. Nikomu není divné, že člověk, který o sobě říká, že má sociální fóbii, chodí na více akcí než například já, a to ji nemám. A já se ptám, kdo by chtěl mít dobrovolně psychickou poruchu?

...když si někdo myslí, že když hulí trávu, kouří či pije alkohol, tak je něco víc. Myslím si, že tohle vysvětlení nepotřebuje. Obvykle si toto myslí děti okolo 15. roku svého života, a to je na tom to nejsmutnější. Děti, jste něco víc, když máte ve škole dobré známky bez poznámek a koníček, který vás baví.

Co nesnášíte vy?
Přeji hezký zbytek dne, Michaela.

26 comments

  1. Nenávidíme podobné veci.😀 Ja ešte neznášam, keď ma niekto presviedča čo je správne a čo nie.Myslím že každý máme právo na svoj vlastný názor.☺

    ReplyDelete
  2. Souhlasím s většinou věcí, ale neskutečně jsem ráda za tu poznámku o opilých lidech. Bohužel jsem ve svém okolí jedna z mála co nepije, takže jsem ráda, když vidím, že někdo starší než já (je mi 15) to má stejně ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to šílený se v 15 opíjet... Já si do 15 hrála s panenkami! :D

      Delete
  3. Díky bohu za tvůj názor o psychických poruchách! Každý na deprese, poruchy a kdeco,asi aby byli zajímaví. Nikdy to nepochopím. Nemocní lidi se snaží být zdraví a popírat tu nemoc, ale proč se zdraví snaží vypadat nemocně? Hrozný.

    ReplyDelete
  4. To je skoro jako z mé duše. Jen u toho prvního snad ta věta, že jsme se v lepší době narodit nemohli. Ještě před rokem jsem to hlásal hrdě též. Po srovnání faktů s minulostí jsem zjistil, že toto ještě není svět, v jakém chci žít. A nyní to není jen školství, které je tristní. Nechci být ten, co nemá rád tuto dobu. Ale zase nám to nesmí bránit v pokroku. A já si nechci říkat, že je to tu fajn, když jen lidé různého (opačného?) pohlaví mají právo se vzít (spíše je to výsada). Když transgender osoby musejí podstoupit sterilizaci, aby mohli mít vlastně v občance pohlaví, na které se cítí (a to je snad jen třešnička na tom nechutném dortu). A když si uvědomím, že v určité době člověk mohl býti člověkem (narážím třebas na kontinent Amerika, kmeny). A dokonce tito lidé zastávali významné postavení. Je mi k pláči. Jsem idealista, možná. Tak více takových článků, prosím! Nutí to k zamyšlení a to je ono. :)
    Kristián.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale jo, v něčem máš pravdu. Zase se sama sebe ptám, jestli je lepší se jako lesba neprovdat, nebo být převezena do koncentračního tábora. A dále: „Je lepší podstoupit sterilizaci nebo být prohlášena za blázna a podstupovat vymývání mozků v blázinci?“. Ale také věřím, že se to jednou změní. :)

      Delete
    2. Neodpustím si nereagovat (tohle už je trapné :D ty moje neodpustím si). Kdyby si něco podobného říkali za minulého režimu, že vlastně "Když člověk poslouchá, tak se mu nic nestane a je to pořád lepší než...", tak možná nemáme tuto dobu, která je sice svobodnější, avšak pouze ve srovnání s minulostí, která je nám bližší. A pokud se budeš někdy vážně hodně nudit, tak doporučuji k přečtení Pohlavní štvanci od Leslie Feinberg.
      Ale co se týče prostředí, tak bych nebral jinou zemi. A přežiji i ty registrovaná partnerství (výsměch, neskutečný výsměch pro mě), protože miluji svou zemi. Je to ideální místo k žití. Vidím stromy, louky, řeky a cítím nepopsatelné štěstí. Až bych někdy plakal, jak jsem rád, že mám možnost se kochat takovou krásou. Domov.

      Delete
    3. Takhle jsem nad tím nepřemýšlela, takže Ti dávám za pravdu! :D

      Delete
  5. S týmito vecami tak súhlasím! Koľko ľudí nadáva na Slovensko a pritom to tu máme naozaj krásne. Máme lesy, hory, jazerá, rieky, príjemnú klímu, neumierame hladom ani nijako extrémne netrpíme. Čo by za to ľudia v niektorých krajinách dali.
    S tým pravopisom úplne súhlasím. Často si klepem po čele, keď vidím komentáre niektorých ľudí na internete. A dokonca keď uvidím nejakú chybu na stránke niektorého z médií. No pomoc ...
    Neznášam ľudí, ktorí fajčia v mojej blízkosti, špeciálne na miestach, kde je obrovská cedula s nápisom "Zákaz fajčiť". A to nehovorím, ako si tí ľudia myslia, že sú cool. Presne ako tí všetci tínedžeri a moji rovesníci. Tým ostatným to asi príde zvláštne, že večery netrávim v nejakom pajzli, s 3 eurovým vínom a cigaretou v ústach, ale ja som veľmi rada, že viem čas a aj peniaze využiť nejako inak a rozumnejšie. Minule som videla asi 12 alebo 13-ročných chalanov, ktorí fajčili a čo veta, to vulgarizmus. Neznášam to!

    ReplyDelete
  6. V trištvrtine tohto článku som našla samú seba. Tiež nevyhľadávam nejaké hlučné parties, miestnosti a udalosti. Musím sa ale priznať, že sama na túto dobu hovorím zle, ale to všetko kvôli dnešnej mládeži, medzi ktorú, žiaľ zapadám i ja. Nepáči sa mi, že všetci len pijú alkohol, fajčia, húlia trávu a skúšajú drogy. Nemôžem sa zbaviť pocitu, že za čias našich rodičov a aj starkých boli tie časy omnoho lepšie, hlavne v tomto smere.

    LEUSLIFESTYLE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dovolím si připojit tento citát: „Naše mládež miluje přepych. Nemá správné chování. Neuznává autority a nemá úctu před stářím. Děti odmlouvají rodičům, srkají při jídle a tyranizují své učitele.“ - Sókratés. Kdyby v tu dobu existovaly všechny drogy a byly by tak dostupné, co teď, tak by citát vypadal takhle: „Naše mládež miluje přepych. Nemá správné chování. Neuznává autority a nemá úctu před stářím. Děti odmlouvají rodičům, srkají při jídle a tyranizují své učitele. Bere drogy. Kouří nejen cigarety, ale i trávu. Pije alkohol.“ - Sókratés. :D

      Delete
  7. Sdílím stejný názor, vytáčí mě to stejné. Nemám vůbec ráda, když třeba lidi mluví nespisovně a sprostě když jsou někdě v televizi nebo tak a vadí mi nespisovnost i v knížkách :D akorát s tím skladováním zbytečností, to bude asi moje choroba, ale co už :D jinak super článek jako vždy :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. mlaskanie a hlasné jedenie neznesiem ani ja :D
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
  9. strašne veľa vecí máme spoločných :) napríklad ten názor na fajčenie, alkohol a drogy, ale čo sa týka prvého bodu, mne sa dnešná spoločnosť vôbec, ale vôbec nepáči a omnoho radšej by som žila tak pred 30 rokmi :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  10. Tak já hlavně nesnáším to kouření v mé blízkosti, stačilo mi to dnes na koupáku kdy se paní asi 20 metrů ode mě oddávala cigaretám a kouř i tak šel cítit na takovou dálku. Dokonce se mi tohle taky stalo nedávno v restauraci na zahrádce, kde se tedy kouřit může a tak tedy kouř od vedlejšího stolu se hrnul k mému a nebylo úniku protože jinde už seděli lidi, jídlo mi to pěkně zkazilo. Kromě toho kouření mi nevadí asi nic z výše uvedeného. Co teda nesnáším já osobně, tak to je když si někdo neustále na něco stěžuje a nic pro něj není dobrý a taky vystresovaný uspěchaný lidi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem stěžovací typ, ale není to tak strašné. :D A s tím kouřením ve všem souhlasím... Na těch zahrádkách sedím hrozně ráda a vždy si někdo zapálí. Ti lidé mi vždy přijdou pak hrozně sobečtí.

      Delete
  11. Souhlasím a děkuju za tvoje názory! Já ještě strašně nesnáším předsudky. Je jich teď všude kolem nás tak hrozně moc a jak z nich vždycky znovu a znovu šílím.

    ReplyDelete
  12. Naprosto s tebou ve všem souhlasím. Ať už s haněním naší vlasti a nebo mlaskáním. Napadá mě jedno co mi ale také velmi vadí. Třeba když mému vrstevníkovi, kterého sem právě potkala řeknu své záliby nebo že se nemaluji, neposlouchám to co ostatní, nepiji a nekouřím. A on mi na to odpoví jednoduchou při tom vcelku smutnou větou: "Ty jsi ale divná". Každý člověk je přeci jiný a tím že se liším od ostatních lidí a nejsem jako každá jiná holka v dnešní době, neznamená že jsem přeci divná, nebo ano? Tyto názory některých lidí asi nikdy nepochopím. :)

    ReplyDelete