Dodávka z Lushe

 
Blíží se období Velikonoc, a to je čas pro limitované edice různých kosmetických i nekosmetických značek. Všichni se určitě shodneme na tom, že limitované edice od Lushe patří k těm nejlepším. A já jsem opravdu ráda, že mám možnost s Lushem spolupracovat a tedy i zkoušet jejich novinky.

Koupelovou pěnu Seven Deadly Spins mi zabavila mamka hned při rozbalování balíčku. Musím pochválit nápad dřevěného prostředku - pouze ho držíte pod proudem vody a koupelová pěna se točí. Mimo praktičnosti koupelová pěna i dobře vypadá a voní. Určitě ji použijete na více koupelí než jen na jednu.

Šampuky mám ze všech šampónů asi nejraději, protože mají hned několik výhod. Prodávají se bez obalu, při cestování se nerozlijí, dlouho vydrží apod. Už jsem jich pár vyzkoušela a můžu s čistým svědomím říct, že Wash Behind Your Ears patří k těm lepším. Nejméně spokojená jsem byla se Smuggler’s Soul, ale to bylo hlavně kvůli tomu, že je určen pro pány.

O koupelovou bombu Free Rangers jsem se rozdělila se sestřenicí. Přece jen jí udělá radost dostat od zajíčka také něco jiného než sladkosti. Dá se snadno rozpůlit, takže je určitě lepší ji mít na dvě koupele. O vůni bomby ani nemá cenu psát. Je opravdu málo produktů, které mi od Lushe příliš nevoní. A tato bomba k nim rozhodně nepatří.





Co jste si v poslední době z kosmetiky pořídili vy?

6 comments

  1. To je úžasné, Lush ty limitky prostě umí:D.
    Windy pink style

    ReplyDelete
  2. Limitky od Lushe jsou nejlepší, vždycky jsem překvapená, co všechno dokáží vymyslet :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  3. Jéé to vypadá krásně, Lush má vždy úžasné novinky :)
    MyGoldenMind

    ReplyDelete
  4. Výrobky od Lush ma vždy fascinovali, táto edícia je veľmi roztomilá :) aj keď vždy navštívim niekde LUSH ešte nikdy som si tam nič nekúpila, mala by som to rozhodne zmeniť :)
    The Noela

    ReplyDelete
  5. Výrobky od Lushe miluji a ráda je nakupuji. Teď jsem dlouho nebyla, tak díky tobě vím, po čem šáhnu. :)

    ReplyDelete