Haul za únor


Únor utekl jako voda a já tu jsem s dalším haulem. V únoru jsem nakupovala docela dost. Jednotlivé položky raději nesčítám, ať se nerozbrečím. Se všemi věcmi jsem ale spokojená a doufám, že se budou líbit i vám.

Ráda jezdím na výlety, ale nemám na ně žádné pohodlné boty. Ve slevách jsem objevila boty Adidas ZX Flux a ihned si je objednala. Už jsem je dokonce měla i na noze a jsou neskutečně pohodlné! (Adidas, 1350 Kč)

Fjällräven mi na spolupráci zaslal Kanken Mini. Poslední dobou ho nosím často - hlavně do školy. Na to, jak je malý, se do něj vejde opravdu hodně věcí. (Fjällräven, 1990 Kč)


Nerada nosím košile pod oblečením, ale neskutečně se mi to líbí. Tento problém řeší obyčejný límeček. Nemusím mít pod oblečením košili, a i tak to vypadá dobře. (Asos, 290 Kč)


Ze slev na Asosu jsem si ještě vybrala krémový svetřík. Ještě jsem ho neměla na sobě, protože by to byla v téhle zimě moje smrt, ale opravdu mi sluší! (Asos, 230 Kč)


Hledala jsem triko s rolákem, protože se mi líbí si ho obléknout pod svetr nebo mikinu. Našla jsem ho! Nadšeně jsem si ho přivezla k příteli a nechala ho tam. (Boohoo, 230 Kč)


V módních trendech jsem se zmiňovala o žinylce, ze které jsem naprosto nadšená. Na Asosu jsem objevila svetr značky Daisy Street a ihned mi letěl do košíku. (Daisy Street, 720 Kč)


Co jste si v únoru pořídili vy?

9 comments

  1. Super Haul, hrozně se mi líbí ty Adidasky, já osobně moc ráda nosím tenhle typ bot, takže věřím že jsou hrozně pohodlné :) Já jsem si za únor pořídila černé kalhoty a pak dvě už celkem jarní trička s motýli :)
    MyGoldenMind

    ReplyDelete
  2. Panebože ty boty <3 nutně potřebuju! :D

    ReplyDelete
  3. Batůžek je nádherný :) Sama po něm už dlouho pokukuju :) Co si tak vybavuju, tak jsem si během února koupila snad jen šaty a tričko :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě ho doporučuji! 😄

      Delete
  4. Hodně mě zaujala barva posledního svetru :) nevšední a velmi hezká!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  5. Míšo, pošleš i link eshopu, kde jsi to vše koupila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boty - https://www.eobuv.cz/boty-adidas-zx-flux-k-m21294-black-ftwwhite.html, Kanken Mini - https://www.fjallraven-shop.cz/fjallraven-kanken-mini--F23561.html, límeček - http://www.asos.com/asos/asos-plain-bib/prd/6440210?iid=6440210&custref=125418561&affid=14564&channelref=email&orderref=312243121, svetřík - http://www.asos.com/asos/asos-jumper-with-crew-neck-and-panel-detail/prd/7667323?iid=7667323&custref=125418561&affid=14564&channelref=email&orderref=312243121, triko s rolákem - http://www.asos.com/boohoo/boohoo-roll-neck-top/prd/8802121?iid=8802121&custref=125418561&affid=14564&channelref=email&orderref=312243121 a svetr - http://www.asos.com/daisy-street/daisy-street-relaxed-jumper-in-chenille/prd/9107794?iid=9107794&custref=125418561&affid=14564&channelref=email&orderref=312243121 😊

      Delete
  6. Spolupráca s Fjällräven musí byť perfektná! I wish. :D
    Posledný sveter je úplne skvelý, tiež sa mi tento trend veľmi páči.
    A ja som veeeľmi dlho nenakupovala, no tento týždeň sa konečne chystám, mám pocit, že už nemám čo nosiť. :D

    ReplyDelete