4. 6. 2017

MATURITA.

Mnozí z vás ví, že jsem toto jaro skládala maturitní zkoušku. Pár měsíců před maturitou jsem se dostávala do několika klasických situací, o kterých bych vám dnes ráda napsala.

Můžu vám odpřisáhnout, že se několik týdnů před maturitou nedostanete ven, a když ano, tak to bude vypadat asi nějak takhle.


Když nastane chvíle, kdy se konečně začnete učit, je dobré se zbavit veškeré elektroniky v pokoji. Někdy ale ani to nepomůže.


Jsem si jistá, že každý maturant se sejde s několika otravnými poznámkami od svých příbuzných nebo známých. 


Stále máte do zkoušek moře času? To se změní, nebojte! Pár dní před dnem D jsem jen brečela a brečela.



V předmaturitním období vám na vše stačí jen jedna univerzální odpověď, která vždy zabere. Ptáte se, jak zní? Sledujte!



Máte maturitu už za sebou?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

10 komentářů:

  1. Skvely mas tyhle typy přispevku!!!! :)) A maturitu jsem ještě nedělala.. a bojim se

    OdpovědětVymazat
  2. No. Už se vážně nemůžu dočkat. Učitelé mají neustále poznámky o tom, jak nám to uteče. A to prosím pěkně končím prvák. :D A slyšet doma od mamky kdo a jak vyletěl, to je taky kouzelné. Gratuluji k přežití maturity! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Absolutně s v tom vidím :D Ale podotkla bych jednu věc, která v článku chybí a to je upozornění na kupící se nepořádek v mém pokoji v době, kdy jsem se tak pilně učila na maturitu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak toto budem určite o dva roky ja! :D skvelý článok:)

    ORLLING

    OdpovědětVymazat
  5. To je tak vtipnýý a neskutečně pravdivy! :DDDD

    OdpovědětVymazat