Recenze: Remington Shine Therapy

Dnes bych vám ráda představila produkty z řady Shine Therapy od značky Remington, které mi zaslala společnost Spectrum Brands na testování.


Žehlička na vlasy Shine Therapy

Na žehličce se dá nastavit 9 teplot (150–230 °C). Žehlička se zahřeje za 15 sekund. Vlasy mi po vyžehlení vydrží rovné i do druhého dne, jsou hladké a lesklé. 
Pro lepší manipulaci má žehlička otočný kabel. V balení mimo žehličky na vlasy najdete žáruvzdorný obal.


Vysoušeč vlasů Shine Therapy

Když nepočítám kartáče, tak z této řady používám nejvíce vysoušeč vlasů. Dají se na něm nastavit 3 teploty a 2 rychlosti. Nesmím opomenout studenou vlnu pro zafixování účesů, kterou jsem nejvíce využívala v létě, abych se po vysušení vlasů nemusela zpocená opět vracet do sprchy. Po vysušení jsou mé vlasy lesklé bez nechtěného krepatění, což je především díky využití iontového generátoru. Očko k zavěšení je také praktické, jelikož nerada vracím přístroj hned po použití do skříňky. V balení mimo vysoušeče najdete koncentrátor a difuzér.


Loknovací kulma Shine Therapy

Na loknovací kulmě se dá nastavit 8 teplot do 210 °C. 
Kulma se zahřeje do 30 sekund. Tělo přístroje se postupně zužuje, takže na ní jdou natočit různě velké lokny. Povrch loknovací kulmy je napuštěný kondicionéry a marockým arganovým olejem. Pro lepší manipulaci má kulma otočný kabel. V balení mimo kulmy na vlasy najdete žáruvzdorný obal a žáruvzdornou rukavici.


Kulatý a plochý kartáč Shine Therapy

Nevím, jak se recenzují kartáče, ale řeknu to takhle... S plochým kartáčem jsem spokojená. Po česání jsou mé vlasy uhlazené a nemám v nich statickou elektřinu. Kulatý kartáč jsem zkusila pouze jednou, jelikož se mi zacuchal do vlasů a nešel z nich vyndat, tak nevím, zda je vina na mé straně nebo na straně kartáče.


Zaujaly vás produkty od značky Remington?

3 comments

  1. Zaujaly mě hlavně vysoušeč a loknovač. Mám všechno staré už v nic moc super stavu, takže možná po něčem pouvažuji.

    Terezah-style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten vysoušeč vlasů je nejlepší, co jsem kdy měla.:)

      Delete