Outfit

Tento týden jsem poprvé přespala u přítele v novém bytě. K večeru jsme se šli projít. Využila jsem tedy příležitosti a žadonila jsem o nafocení outfitu, který jsem právě měla na sobě. Přítel naštěstí fotí rád, takže jsem ho nemusela dlouho přemlouvat.



Koženková bunda - Vero Moda, svetr - New Look, batoh - Fjällräven, kalhoty - New Look, boty - Vans

Poslední dobou jsem si zamilovala kalhoty a pro jistotu si objednala rovnou dvoje stejného střihu. Když jsme si s přítelem a kamarádkou procházely OC Chodov, tak jsme v obchodech, jako jsou Bershka a Pull&Bear, viděli podobné kalhoty v několika provedeních. Jsou velmi pohodlné a dají se nosit i v elegantních outfitech. 

Elegantní outfit tedy rozhodně není tento. Už koženkovou bundou jsem elegantnost poslala k ledu. To mi ale nevadí, jelikož při skládání outfitu dávám na první místo pohodlnost, kterou podpatky u mě bohužel nejsou.

Když už jsem si oblékla koženkovou bundu, tak botami od Vans a Kankenem už nic zkazit nemůžu. Pokud se ptáte, proč v posledních třech outfitech mám batohy, tak je to kvůli tomu, že chodím do školy a nošení kabelky, do které by se vešla A4, mi přijde nepohodlné. To je ta pohodlnost a nepohodlnost, o které jsem psala!






16 comments

  1. Jee to je super outfit !

    ReplyDelete
  2. Nohavice sú nádherné a rovnako aj kanken! <3 Skvelý look! <3
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  3. Okay, tak tohle jeden z nejhezčích outfitů od tebe.

    ReplyDelete
  4. to máš teda šťastie, že priateľ rád fotí :D ja mám vždy problém niekoho nahovoriť... :D sluší ti to, outfit je super :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
  5. Taky miluju kalhoty, ale zatím mám jen dvoje. Více investuju do knížek :D Fotky jsou velice povedené :3 Tvůj styl mám hrozně ráda a ač máš koženkovou bundu, i tak na mě outfit působí dost elegantně!

    ReplyDelete
  6. Moc pěkný outfit. Osobně mám moc ráda kombinace koženkové bundy s elegantnějšími kousky. S batohem do školy to mám úplně stejně. Pohodlí nadevše. :)

    ReplyDelete