Říjen v kostce




Říjen jsem měla nabitý, takže tu bude více fotek než obvykle. Napadlo mě, že za jednotlivá roční období budu vydávat materiální oblíbence a sem budu dávat pouze zážitky. Co na to říkáte?

Celý říjen jsem samozřejmě dojížděla do školy, která se nachází v Praze. A to je důvod, proč tam stále fotím. Na škole jinak nic moc zajímavého není.


















Byla jsem domluvená na jídle s přítelem, ale na poslední chvíli mi to odřekl. Na oběd jsem tedy pozvala kamarádku a doufala, že přítel bude litovat, protože to bylo výborné.


















V říjnu jsem také strávila poslední den jako pokladní. Sice jsem na tu práci často nadávala, ale určitě mi bude přes zimu chybět. Tak zase příští rok!


Se třídou jsme navštívili Zoo Praha. Dlouho jsem tam nebyla, a tak jsem za tento výlet byla velmi ráda. Sice jsme měli nařízeno, že musíme mluvit anglicky, ale skoro nikdo tak nemluvil.


















Hned ze zoo jsme s mamkou odjížděly do Mariánských lázní za babičkou, kde jsem si to naprosto zamilovala. Mariánské lázně jsou nádherné město a podzim je ještě rozzářil.


















Celý pobyt svítilo sluníčko a bylo teplo, takže jsme podnikly výlet lanovkou do Miniuni, které je mimochodem mnohem hezčí než v Ostravě. Pokud někdy zavítáte do Mariánských lázní, tak všemi deseti doporučuji se jet do Miniuni podívat.


















V říjnu jsem také byla pozvána na neformální snídani v prodejně Fjällräven na Chodově. Po akci jsme se sešli s přítelem a dali si running sushi. Tento den jsem také poprvé přespala v bytě, který si pronajímá s kamarády.

















Hned po škole v pátek jsem opět jela k příteli. Ukázal mi část Prahy, kde bydlí. Musím říct, že je to tam nádherné. I obchodní dům tam mají!


















V pátek po škole jsme jeli s přítelem do Ikea a přemýšleli nad tím, jak bude jednou vypadat náš byt. Mimo jiné jsem také ochutnala nejtypičtější jídlo pro Ikea - masové koule.
















Také jsem byla na natáčení klipu Kocour Mikeš pro VladaVideos, který natáčel přítel. Nikam s takovými lidmi nechoďte, myslela jsem, že mi vybuchne hlava.


Přítel byl také pozván na benefiční koncert Světlo pro Světlušku a vzal mě s sebou. Je až neuvěřitelné, jak jsou hendikepovaní lidé nadaní.


















Na podzimní prázdniny jsme s přítelem jeli do Polska, kde nám celý pobyt propršelo. Poslední den dovolené jsme se ale šli projít na nádraží a taxíkem zpět. Příště musíme lépe promyslet, kam pojedeme.


Jaký byl váš říjen?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

6 comments

  1. Tak to jsi měla skvělý říjen, úžasné zážitky a moc hezké fotky :) Já spíš říjen strávila zvykáním si opět na školu a neustálým nachlazením :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Tolik zážitků! :)
    Já jsem říjen strávila poprvé v nové škole v Anglii, zvykáním si na život v zahraničí a hledáním bytu. :)

    ReplyDelete
  3. Můj říjen byla ne moc veselý ale taky jsem si ho užila. Moc se mi líbí tvé fotky. Je fajn že s přítelem spolu trávíte hodně času a máš tak šanci se podívat všude možně. Do pražské zoo bych se jednou chtěla podívat. Mám Prahy celkem daleko, takže ti závidím že zde můžeš trávit hodně času. Praha je nádherná, já to říkám furt.

    Terezah-style

    ReplyDelete