Haul za březen


Tento článek bych chtěla začít omluvou, jelikož delší dobu nevyšel žádný příspěvek. Na moji obranu. Čekala jsem na nový foťák a chtěla jsem si dát pauzu od blogování. V konceptech mám hned několik rozepsaných článků. A teď vydávám haul za březen.

Během zimy jsem nikde nemohla najít zateplené boty. Nakonec mě ale napadlo, že se k holínkám od značky Hunter prodávají ponožky, a to se za zateplené boty dá považovat. A ještě k tomu mi ve sněhu neprovlhnou. Tyto holínky patří k nejdražším kouskům v mém šatníku. Jsem si ale jistá, že je vynosím jak s ponožkami, tak bez nich.

Pár měsíců jsem měla vyhlídnutý batoh od značky ALDO a čekala na slevu. Té jsem se dočkala až v březnu a bylo mi jasné, že batoh musím přesunout z oblíbených rovnou do košíku. Batoh se dá nosit i jako kabelka, takže se opět jedná o univerzální kousek. Poslední dobou jsem ho nosila opravdu často a dostávala na něj samou chválu.

Netajím se svojí slabostí pro výšivky a nášivky, a proto vás jistě nepřekvapí nákup této mikiny. Značku Monki jsem znala už dřív, ale nikdy předtím jsem si od ní nic nekoupila. Po tomhle nákupu dost uvažuju nad objednávkou přímo z Monki, ne jen z Asosu.

Spolužačka z pomaturitního studia angličtiny má mikinu s Mickey Mousem. A mně se infantilní věci líbí. Po dlouhém hledání jsem na Asosu našla jednu od značky Bershka. Oversize věcem přímo neholduju, takže ji budu nosit hlavně na výlety.




Co jste si v březnu pořídili vy?

11 comments

  1. Ty jo, ty holínky vypadají skvěle:D. A batoh je taky moc pěkný:).
    Windy pink style

    ReplyDelete
  2. Po těch holinkách značky Hunter pokukuji opravdu hoodně dlouho, tak snad se k nákupu brzy dokopu :D


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  3. Moc pěkné věci, líbí se mně ta mikina s Mickey Mousem :D

    Maris Novotná

    ReplyDelete
  4. Věci s výšivkami mám také ráda.. Ty drahé holíny mě vždycky hrozně pobaví protože takovéhle holíny i s tím kožíškem má děda ke kravám... Tím samozřejmě na nic nepoukazuji, nikoho neodsuzuji a je to jen něco co mi hned vyjelo v hlavě, když jsem ty holínky viděla. Každopádně věřím, že jsou určitě praktické a holíny celkově dlouho vydrží.

    Terezah-style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děda má styl! 😂 Je hodně lidí, kterým se holínky nelíbí, takže to chápu. 😄

      Delete
  5. Gumáky hunter sú vážne topky!! Ja som si tento mesiac v sekáči našla vážne pekne letné kúsky a už sa neviem dočkať ich využenia!!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  6. Já si koupila tak maximálně balzám na rty od softlips :(
    Jinak výběr holínek je takový neobvyklý, kamkoliv jdeme nikdo si je nikdy nechtěl nasadit.. Že by nový trend na příští podzim? :D

    ReplyDelete
  7. Ta kabelka je krásná! Taky mám ráda výšivky :) Já jsem si pořídila už konečně nějaká jarní trička a pak takovou šedou semišovou kabelku, která bude na jaro a léto taky ideální :)
    MyGoldenMind

    ReplyDelete
  8. Ty gumáky jsou fakt prďácky. Ty by se mi teď hodily na jednom festivalu. Ale místo toho jsem měl pánské zvyšující boty. Naštěstí nepromokly, ale chodit v nich na rozmoklé půdě teda nebyl žádný med. Naštěstí to za den vyschlo a pak už to bylo v pohodě a naopak jsem v nich dělal spousta parády. :-)

    ReplyDelete
  9. Teda ty holiny jsou fakt super. Jako já mám teď taky skvělé úlovky, ale protože předěláváme byt, tak se to týká spíše bytového vybavení a tak různě. No, třeba https://www.recenzopedia.cz/bydleni-a-doplnky/tapety/3d-tapety tady jsem našla super recenze na 3D tapetu, tak jsme to koupili dětem do pokojíčku. Myslím si, že až to uvidí, tak z toho budou mít velkou radost. :)

    ReplyDelete