Zimní oblíbenci


Chtěla bych vám představit nový formát článků, a to oblíbence za jednotlivá roční období. Najdete v nich tipy na filmy a seriály. Hudbu, kterou poslouchám. A mimo jiné i hmotné věci. Tak doufám, že zde najdete nějakou inspiraci.

Při projíždění filmů na Netflixu jsem našla dokument Gaga: Five Foot Two. Protože Lady Gaga patří mezi mé oblíbené interprety, tak jsem neváhala ani vteřinu a dokument si pustila. *Dokument ukazuje zákulisí života americké zpěvačky, producentky a herečky – Lady Gaga.

Seriál Masters of Sex se začal vysílat v televizi na ČT art. Bylo pro mě těžké čekat na každý jeden díl celý týden, a tak jsem se ho pokusila najít online. *Koncem padesátých let dvacátého století se William H. Masters a jeho asistentka Virginia E. Johnsonová začali zajímat o sexuální vzrušení.

Kamarádka mi doporučila seriál The End Of The F***ing World. S přítelem jsme ho zhlédli během jednoho dne. *James je sedmnáctiletém klukovi, který si o sobě myslí, že je psychopat s potřebou zabít člověka.

Když jsem přemýšlela nad tím, jaký seriál si pustím, vyskočil na mě The Good Doctor. A udělala jsem dobře, že jsem si ho pustila. *Dr. Shaun Murphy je brilantní mladý chirurg. Je ovšem také autistou a tato skutečnost mu znesnadňuje život.

U youtuberky Svět podle Katky jsem objevila třídílný film Hořící keř. *Třídílný film je o Janu Palachovi a hlavně událostech mezi jeho blízkými po jeho sebeupálení

Film Milada jsem zhlédla s přítelem. I když byl film chaoticky sestříhaný, tak nás mile překvapil. * Film je inspirován osudem a životem JUDr. Milady Horákové, který se dotkl mnoha lidí.

Film Tátova volha jsem viděla v kině a byla jsem z něj nadšená. Celkově mám filmy Jiřího Vejdělka ráda. *Kostýmní výtvarnice Eva nečekaně ovdověla. Ludvík se jí ani nestačil svěřit s tím, že kromě jejich dcery Terezy, má ještě stejně starého nemanželského syna.

Lístek na divadelní představení Hvězda jsem dostala k Vánocům. Eva Holubová patří mezi mé oblíbené české herečky, takže jsem si one man show užívala plnými doušky. *Hvězda s humorem odkrývá zákulisí českého showbyznysu a s nadhledem líčí osobní problémy neznámé herečky, která po pětatřiceti letech u oblastního divadla nečekaně zazáří v televizním seriálu.

Knihu Marie Terezie jsem si přála k Vánocům, protože jsem se chtěla o panovnici něco dozvědět. V knize jsou jak nudné, tak zajímavé pasáže. Ale celkově ji hodnotím pozitivně. Něco jsem se z ní naučila, a to je důležité.

Knihu Tudorovci jsem si koupila ze zvědavosti. Při učení na maturitu z dějepisu jsem se sice něco musela učit, ale nebylo toho tolik. Příběh Tudorovců mě zcela pohltil a potřebovala jsem vědět víc. Knihu pro milovníky historie doporučuju všemi deseti. Opravdu jsem nečekala, že bude tak čtivá.


Na Madami udělala mamka objednávku za 2500 Kč. A musím vám říct, že lepší čaj jsem v životě nepila. Spousta jejich produktů je multifunkční. Dají se použít jako čaj, šťáva, marmeláda apod. Mými favority jsou lesní směs a citrusová směs se zázvorem.


Často jsem nosila hořčicový svetr a Kanken Mini, až mi to bylo trapné. A nejlépe oba kousky naráz. Musím uznat, že se k sobě hodí. Kanken Mini obdivuju pro jeho praktičnost, i když je malý, vejde se do něj vše.


V zimě jsem nejvíc poslouchala irskou hudbu. Ostatně jako vždy. Z písniček můžu vypíchnout Star of The County Down od Orthodox Celts a The Rocky Road to Dublin od The High Kings.




Co jste si v zimě oblíbili vy?

4 comments

  1. Super tipy! Lady Gaga jsem dřív hodně poslouchala, takže se na dokument ráda podívám :) Já jsem si nově oblíbila seriál Dynasty a pak se nemůžu nabažit seriálu The Royals, který mě hodně baví už delší dobu :)
    MyGoldenMind

    ReplyDelete
  2. Gagu by som si rada pozrela, mám ju veľmi rada, až ma prekvapuje, že stále som si na ten dokument čas nedokázala nájsť. O Tudorovcoch som rozmýšľala a teší ma, že si knihu ohodnotila pozitívne, asi si ju teda konečne kúpim :)
    Nejakú tú chvíľu už rozmýšľam, že si kúpim Kanken niekedy tiež. Ale neviem si vôbec vybrať farbu. A Grace VanderWaal úplne zbožňujem. Objavila som ju niekedy tento rok a neviem sa jej hudby nabažiť ♥

    ReplyDelete
  3. Historické knihy mě nikdy nepohltily, teď spíš čtu cestovatelské příběhy, motivační knihy, romány atd. A musím podotknout, že máš pěkný hudební vkus :)
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    ReplyDelete