Moje staré statusy


Každý si tímhle obdobím musí projít. Ale důležité je se z něj poučit a takové statusy nepostovat do stáří. I když by bylo možná v důchodu vtipné se svými přáteli sdílet stupidní citáty o láce.

Při čtení tohoto statusu jsem si uvědomila, že jsem v roce 2011 neovládala pravopis. Dnes už vím, že ve 2. a 4. pádě se píše , mne a ve 3. a 6. mně. Taky jsem si vzpomněla na proslov učitele z gymplu: „Kdo napíše více teček/otazníků/vykřičníků než tři, je debil!“

„co si o mě myslíte ? xD 1. jsem normální....... (asi ee), 2. nejsem normální (běda vám) xD, 3. jsem bílá, 4. jsem ,,CLEVER,,, 5. jsem dobrá kámoška :-)), 6. akorát ..., 7. divná (grrrrrr), 8. hustá, 9. hezká, 10. a prostě nej.............. <3“

Ve 13 letech každý ví, za koho by položil život. Já bych ho v roce 2011 položila za kluka, který ani nevěděl, že exisutuju.

„❤ Jestli existuje OSOBA, za kterou bys dal i svůj ŽIVOT,dej si to do statusu ❤“

Vidím, že jsem se moc nezměnila.

„mi nejdou spustit the sims 3 :-(“

Tento status také patřil zmiňovanému klukovi. Jen škoda, že jsme nebyli ani přáteli. Pokud ovšem pozdravení na chodbě nepovažuju za přátelství. Přestože se pozdravení uskutečnilo z mé strany, jsem to počítala za velký úspěch.

„Přátelství je láska bez křídel :-))“


Mimo neovládání pravopisu jsem taky vymýšlela nová slova. Z toho období mi zůstalo twl. Bohužel. Ete bez ete jako růže bez růže.

„už mám šaty ete kabát a můžem do divadla xD“

Škoda, že tento status mi nikdo neokomentoval.

„Co chceš?►1.číslo►2.pusu ► 3.společnou fotku ► 4.jit semnou ven ► 5.kino►6.chození►7.růži► 8.držet se za ruce ► 9.kalbu ► 10.vztah ► 11.kámošit se► 12. Jít do lesa →dej si to do statusu a čekej“

Bez komentáře.

„Milovat není jen mít rád, milovat je věřit si a pravdu znát, milovat je pohádat se a znovu si podat ruce, milovat znamená dát druhému svou duši i srdce... <3 :-)

Následující status opět patří zmiňovanému klukovi. Ani v roce 2012 jsem nechápala, že nejsme přátelé.

„PŘÁTELSTVÍ je jediný způsob jak být s tím koho milujete... :-/ ;-)“

Moc dobře jsem věděla, co píšu.

„Být debilem je těžké, protože konkurence je veliká... :D ;-)“

Aha.

„Když pláčeš, každý je lhostejný k tvým slzám. Když tě bolí srdce, nikdo si nevšimne tvé bolesti. Když si šťastný, nikdo si nevšimne tvého úsměvu. Ale zkus si prdnout... :D“


Ale měla jsem i světlé chvilky. Tento status je docela vtipný. To, že jsem ho nevymyslela já, je věc druhá.

„Včera jsem se zeptala sveho čarovnéhio zrcadla jestli je někdo hezčí než já... Ještě stále diktuje jména... Hajzl jeden :D :D :D“

Jaké statusy jste psali vy?

3 comments

  1. Taky jsem nedávno narazila na své staré statusy a radši jsem je teda smazala :D
    MyGoldenMind

    ReplyDelete
  2. Já snad statusy ani nikdy nepsala, ale okolí mě jimi docela bombardovalo. :D
    ATUNAI

    ReplyDelete