Co jste si mysleli, když jste byli děti?


Na Instagramu jsem se vás ptala, co jste si mysleli, když jste byli děti. Přišlo mi velké množství odpovědí a mě napadlo pár vašich myšlenek zapojit do článku. Nad některými odpověďmi jsem se opravdu zasmála, tak snad pobaví i vás.

Co jste si mysleli, když jste byli děti?

...že když lidé stárnou, tak se z nich stávají batolata a jejich rodina je pak musí přebalovat. @_wenzelovaa

...že semafor ovládá nějaký člověk, který bydlí pod ním. Když zmáčkneme tlačítko, tak mu dáme šok, aby to přepnul. @wendybunx

...že děti, co se narodí po celým světě, tak mluví česky, a pak se musí učit jazykem, kterým se mluví v jejich zemi.  @schleissova.a

...že se děti rodí oblečené.  @andynakoneczna

...že se mluví česky po celém světě.  @marketakrivancova

...že každá země má svoji planetu. Vždy, když jsem se v letadle těšila až poletíme přes vesmír.  @ani.capoun

...že se rodí lusknutím prstu.  @natkarezabkova

...že když někdo odletí do vesmíru, tak se vrátí jako starý, protože tam utíká čas rychleji.  @adelkach.jpg

...že louže jsou brány do jiného světa.  @zoketka

...že když se večer nenajím, tak do rána umřu.  @lubka_fujoshi

...že pelikánům se ve skutečnosti říká velikáni.  @plzi_na

...že když jsou na nebi červánky, tak Ježíšek peče cukroví.  @misaastundlova

...že holky čůrají zadkem.  @daniel__moravec

...že když je někomu 18, tak jeho život skončí.  @zuza_kodetova

...že když si učešu vlasy po umytí, tak mi do rána vypadnou.  @brigita_and

...že žena otěhotní, když hodí minci do automatu a navolí si, jestli chce holku nebo kluka.  @stela_in_her_own_world

...že když se dívám na pohádky, tak tam hrají skuteční princové/vodníci/hejkalové.  @marta_sigutova

...že si lišky v lese dělají táborák, když se po dešti vypařuje voda.  @jsem_barca

...že rakovina jsou zelené fleky na kůži.  @anezka.kucerova

...že svíčková je ze svíček.  @nicolle_zavadilovaa

...že vlaky nikdo neřídí.  @saraviskova

...že auto ví, kam jede a blinkrem rodičům napovídá, kam mají zatočit.  @micha_cliffo

...že letadla mají záchody s dírou ven, takže výkaly padají na lidi.  @jpepa_krab 

...že Ježíšek vypadá jako vánoční stromeček.  @kackamarkova

...že když budu chtít nastoupit do práce, tak jim budu muset něco zaplatit.“ @anett_ju

...že každý stát je na jiné planetě.“ @denca_dixi

...že Ježíšek vypadá jako Ježek.“ @majdda__

Co jste si mysleli, když jste byli děti? A kdy jste se dozvěděli, že tomu tak není?

4 comments

  1. já si zas myslela že pokladní v krámu si všechny peníze nechává a když si máma rozměňovala, tak že dostala mnohem víc peněz 😂 :D

    ReplyDelete
  2. Hodně z těchto věcí jsem si myslela, ale za mě tam chybělo také, že hvězdy jsou mrtvý lidé, a že když jsi jde člověk vybrat do bankomatu, tak si může vybrat kolik chce, klidně i miliony.

    ReplyDelete
  3. Já si myslel, že sny máme od toho, abychom se v noci nenudili. A taky, že v hlavě máme nějakého panáčka a ten sny přes den vyrábí a uskladňuje v nekonečné kartotéce, jako je u lékaře a někdy prostě je líný a tak si vybere už archivovaný sen a přehraje nám ho znovu. A rád bych tomu věřil i dnes. :D

    ReplyDelete
  4. Já si myslela, že naše životy, jsou jeden dlouhý sen ježka, který v zimě spí pod listím v dutině stromu.:)

    ReplyDelete