Tipy na dárky


Je možné, že ten čas tak rychle utíká? Pamatuji si, jak jsem minulý rok vymýšlela stejný článek jako tento, a teď tu mám jeho pokračování. Snažila jsem se, aby tipů bylo co nejvíce a neopakovaly se, už je to ale těžší. V tomto článku najdete 20 tipů na dárky pro ni a 20 tipů na dárky pro něj. Doufám, že je to dostačující.

Vybírání dárků není těžké, je ale potřeba u toho přemýšlet. Pokud víte, že vaše kamarádka/mamka/přítelkyně nakupuje pouze high-end kosmetiku, tak řasenka od Miss Sporty ji pravděpodobně nepotěší. Možná vám to přijde divné, ale každý jsme nějaký a je potřeba to respektovat. Myslím si, že stačí naslouchat vašim známým během roku a nekupovat nesmysly s jejich jménem. Já například od své nejlepší kamarádky k 18. narozeninám dostala tubusy a mixitky od Mixit.cz, o kterých jsem básnila celou zimu. Nečekala jsem, že by někoho vůbec napadlo mi je koupit, takže mi tento dárek udělal obrovskou radost.

Tipy na dárky pro ni

1. Šperk. Pokud vámi obdarovávaná žena se ráda zdobí šperky, tak nevidím důvod, proč jí jeden nedarovat. Šperky se pohybují v různých cenových kategoriích, takže z těch levnějších doporučuji navštívit obchody, jako jsou H&M, Bershka nebo Claire's. A z těch dražších vám doporučím pouze Pandora a Trollbeads, jelikož jich více neznám. Také je třeba myslet na to, že se najde pár žen, které nesnesou všechny kovy.


2. Parfém. Poslední dobou jsem si zamilovala parfémy, a proto jsem je zapojila i do tipů na dárky. Má nejoblíbenější značka parfému je Marc Jacobs. Pokud si nevíte rady, kterou vůni vybrat, tak doporučuji poukaz, nebo koupit dárkovou sadu, kde jsou většinou parfémy 4.


3. Kosmetika. Neznám ženu, kterou by nepotěšila kosmetika. Musíte se ale koukat na to, jestli se líčí nebo ne. Je zbytečné někomu dávat dekorativní kosmetiku, když ji nikdy nepoužije. Pokud se tedy nelíčí, tak nakupte pečující kosmetiku - krém, masku, peeling apod. Také nezapomeňte na to, že existují vegani. V tomto případě doporučuji navštívit Lush. Pro ženy, které se líčí, jsou určitě skvělým dárkem štětce, rtěnka, řasenka apod.


4. Sluchátka a obal na mobil. Shánění sluchátek a obalu na mobil pro uživatele iPhonu je daleko lehčí. Pokud má vaše kamarádka/mamka/přítelkyně iPhone a nevíte si s dárkem pro ni rady, tak jí kupte sluchátka a obal na mobil! Happy Plugs dělá naprosto nádherné obaly a k nim hodící se sluchátka.


5. Kosmetická taštička. Pro milovnice cestování se určitě hodí kosmetická taštička. Já si na začátku roku tu svou pořizovala od stejné značky, jako můžete vidět na obrázku - Skinnydip. A nemůžu si ji vynachválit. Nejlepší na ní je, že je místy průhledná a hned vidíte to, co právě hledáte. Podobnou ale samozřejmě najdete i v jiných obchodech.



6. Diář.
Diář je skvělým dárkem pro organizátorky. Já bych ho asi nevyužila, jelikož vše zapisuji do mobilu, ale existují ženy, které by bez diáře nevyšly z domu, a o těch ve svém okolí určitě víte! Pro slečny bych doporučila diáře z merche od A Cup Of Style nebo LucyPug a pro dospělé ženy diáře značek Doller, Filofax nebo Momenteeczech.


7. Hodinky. Nemusíte kupovat hodinky za 4 290 Kč, abyste někomu vykouzlili úsměv na tváři. Hlavní je, že hodinky fungují a dobře vypadají. Doporučuji se podívat na Asos, kde mají velký výběr levnějších i dražších hodinek.




8. Ohřívací láhev a teplé ponožky. Ohřívací láhev a teplé ponožky jsou pro mě v zimě nezbytnostmi. Pokud je vaší kamarádce/mamce/přítelkyni stále zima, tak tenhle dárek určitě potěší! Ohřívací láhev můžete dokonce zaměnit za hřejivou plyšovou hračku, která se na 2 minuty vloží do mikrovlnné trouby a vydrží hřát až 2 hodiny.



9. Termotaška na jídlo a svačinový box. Termotašku jsem si pořídila z důvodu, že občas s sebou ráda nosím kabelku a nemám si kam dát svačinu. K tašce jsem si ještě pořídila svačinový box se stejným potiskem. Termotaška, kterou vidíte na obrázku, a i ta, kterou vlastním, je od značky Sass & Belle. Myslím si tedy, že i tato dvojice je dobrý tip na dárek.


10. Jídlo. Jídlo je takový univerzální dárek, který nikoho neurazí. Já si tento rok přeji tubusy a mixitky od Mixit.cz, které by se daly zabalit do svačinových boxu a udělat tak dvojitou radost. Mimo Mixit.cz doporučuji se porozhlédnout po Candy Store, kde mají americké a anglické sladkosti.



11. Pedikúra a manikúra. Byla bych ráda za poukaz na manikúru nebo pedikúru. Ženy určitě také potěší lak na nehty, sada na manikúru/pedikúru nebo dekorace na nehty. Na paty všemi deseti doporučuji elektrický pilník značky Scholl a Parasoftin exfoliační ponožky.



12. Čelenka a přípravky na odličování. Odličovat by se měly i ty holky, které se nelíčí, takže čelenka na vlasy je rozhodně skvělý tip. Když do balíčku k čelence přidáte ještě přípravky pro odličování, vatové tampóny na odličování a konjakovou houbu, tak určitě nic nezkazíte. Já můžu všemi deseti doporučit kosmetiku od značky Bioderma.


13. Tiskárna. Každý rok vidím u ostatních blogerek/youtuberek v tipech na dárky polaroid. Já osobně bych z tohoto dárku nebyla nadšená, protože k foťáku a mobilu bych u sebe musela nosit ještě další přístroj, což je dost zbytečné. Líbí se mi ale tiskárna, která vytiskne stejnou fotku jako Polaroid a můžete si ji nechat doma.


14. Čepice a rukavice. O tom, že v zimě se potřebuje každý zahřát, není pochyb. K tomu rozhodně potřebujete čepici a rukavice. Co takhle koupit čepici a rukavice hodící se k sobě? Prodávají se přímo takové sety a věřte, že to nikoho neurazí!


15. Termoláhev. Bez termoláhve poslední dobou nevyjdu z domu, a tak jsem usoudila, že by mohla být skvělým dárkem. Opět se prodávají v několika cenových kategoriích. Já mám tu svou od značky Corkcicle, která patří k té dražší kategorii, ale nemůžu si ji vynachválit.


16. Pyžamo.  Pyžamo je opět univerzální dárek, ale myslím si, že vždy potěší. Jsem si jistá, že neurazí k pyžamu vybrat ještě bačkory. Na nákup pyžam a bačkor můžu doporučit Tezenis, kde mají opravdu nápadité kousky.


17. Výlet. Podle mě je výlet nejlepší dárek, který můžete dostat. Hned několik jich najdete například na Slevomat.cz za rozumné ceny. Já sama navštívila zámek Neuschwanstein, který v zimě musí být naprosto kouzelný. Poukaz na výlet můžete vytisknout a dát do obálky.


18. Svíčka.
Jsem člověk, který neustále pálí svíčky, a proto mi svíčka přijde jako skvělý dárek. Můžete koupit ty dražší od Yankee Candle a Heart & Home, nebo ty levnější - handmade, které najdete na různých vánočních trzích.



19. Kniha. Nezapomeňte na to, že čtení není koníček všech a pro někoho by byl tento dárek zbytečný. Mimo to má každý rád něco jiného. Já si k Vánocům přeji encyklopedii dinosaurů. Vaši mamku například potěší červená knihovna, kamarádku kniha od Stephena Kinga a přítelkyni detektivka. Pokud si opravdu nejste jistí, tak doporučuji koupit poukaz, nebo se jednoduše zeptat.


20. Deštník a pláštěnka. Deštník a pláštěnku potřebuje snad každý. Co takhle je koupit jako vánoční dárek? Koupit je v Tescu asi nikoho neokouzlí, ale sáhnout po dražších značkách by nemuselo být od věci. Opět doporučuji se podívat na Asos, kde mají veliký výběr deštníků i pláštěnek.



Tipy na dárky pro něj

21. Batoh.
Mému příteli se líbí Fjällräven Kånken, takže usuzuji, že by se tyto batohy mohly líbit většině mužů. Proč ho tedy nedarovat? Samozřejmě je mnoho dalších značek batohů - Adidas, Mi-Pac, Herschel apod.


22. Parfém. Určitě mi dá za pravdu více žen, že voňavý kluk je o 100% hezčí. Nevím, jak to dělají, ale je to tak. Projděte všechny možné drogerie a parfumerie a najděte tu pravou vůni! Myslím si, že u mužů výběr nebude tak těžký jako u žen.


23. Sada na čištění obuvi.
Pokud váš kamarád/táta/přítel miluje nadevše své tenisky, tak nevidím důvod, proč mu nekoupit sadu na jejich čištění. Seženete ji například ve Footshopu.


24. Tričko.
Jsem si jistá, že toto tričko každého fanouška Star Wars potěší. Na oblečení, figurky a další geek věci doporučuji EMP Shop, kde mají obrovský výběr.


25. Kosmetika na holení. Holit se potřebuje snad každý chlap
a musí být otravné si na to stále kupovat přípravky, proto tento tip na dárek. Určitě svého kamaráda/tátu/přítele potěšíte, když mu k hlavnímu dárku dáte ještě kosmetiku na holení.


26. Tenisky.
V poslední době jsou snad všichni muži posedlí teniskami a někteří je dokonce i sbírají. Já se tomu nedivím, protože jsou rozhodně pohodlnější než polobotky. Proč je tedy nedarovat? Například Adidas, Nike a Puma mají obrovský výběr tenisek.


27. Hrneček.
Obyčejný hrneček pravděpodobně nepotěší, ale tematický hrneček je už něco jiného. Prodávají se s filmy, s kapelami, se superhrdinami apod. Takovéto hrnečky najdete snad všude - Asos, Comics Point nebo EMP Shop.


28. Taška na notebook, fotoaparát nebo na cvičení. Přijde mi, že většina mužů má pouze jednu tašku na všechno, která je ještě k tomu v dezolátním stavu. Koupit novou tašku na notebook, fotoaparát nebo na cvičení rozhodně není od věci.






29. Ponožky a trenky. Když už opravdu nevíte, tak ponožkami a trenkami nic nezkazíte. Možná bych doporučila koupit nějaké dražší, ať to není to samé jako každý rok. Happy Socks ponožky a trenky nosí i můj přítel a nemůže si je vynachválit.


30. Desková hra.
Poslední dobou s přítelem hrajeme deskové hry a jsem si jistá, že jako společný dárek určitě potěší. Za sebe bych mohla doporučit Dobble, Activity a pexeso.


31. Peněženka.
Tento tip na dárek mě napadl, když jsem uviděla peněženku svého přítele. Je totiž v dezolátním stavu a přímo prosí o vyhození, takže alespoň v dárku pro přítele mám jasno.


32. Adrenalinový zážitek.
Existují i muži, kteří milují adrenalinové zážitky a pro ně je Slevomat.cz jako stvořený, jelikož je těchto zážitků plný. Poukaz na adrenalinový zážitek můžete vytisknout a dát do obálky.


33. Župan. 
Tento župan bych zařadila mezi vtipné dárky. Je to sice župan, ale zobrazuje Chewbaccu ze Star Wars. Takže pokud je váš kamarád/táta/přítel blázen do Star Wars a víte, že by tento dárek skutečně používal, tak nevidím důvod, proč ho nekoupit.


34. Rukavice a šála.
Jsou to sice muži, ale i ti potřebují v zimě zahřát, proto mi tato sada rukavic a šály přijde praktická a ještě k tomu dobře vypadá. Mimo Asosu jsem hezké sady viděla také na Zootu.


35. Powerbanka.
V této době, kdy se rychle vybíjí elektronika, je nezbytná powerbanka. Nechci vás nabádat, ale věřte, že ji využijete oba dva, takže je to dárek i pro vás. Tyhle dárky mám osobně nejradši.


36. Motýlek a kapesníček.
Má váš kamarád/táta/přítel rád elegantní oblečení? Pak nový motýlek nebo kravata ho jistě potěší! Prodávají se v nejrůznějších dárkových sadách, takže je ani nebudete muset balit. Opět můžu doporučit Asos, kde mají velký výběr.


37. Hodinky. Pokud váš kamarád/táta/přítel chodí stále pozdě, tak si myslím, že hodinky jsou skvělým nápadem na dárek. Mimo to, že vypadají dobře, tak jsou i praktické. Třeba ho tento dárek pobaví. Stejně jako u tipů na dárky pro ni doporučuji se podívat na Asos.


38. Reproduktor.
Svému příteli bych tento dárek nikdy nekoupila, protože už takhle se mi hudba, kterou poslouchá, nelíbí - s reproduktorem by to bylo ještě hlasitější. Pokud ale máte s kamarádem/tátou/přítelem stejný hudební vkus, tak v tom nevidím problém.


39. Pásek.
Já osobně pásky moc nemusím, ale na přítelovi jsem je už několikrát viděla a podle toho usuzuji, že je nosí více mužů. Pokud vašemu kamarádovi/tátovi/přítelovi padají neustále kalhoty, kupte dobře padnoucí pásek.


40. Košile. Košile patří mezi univerzální dárky, je pohodlná a sluší snad všem. Mužům není tak těžké kupovat oblečení jako ženám, protože se spokojí snad se vším. Takže zajděte do H&M, Topshopu nebo Zary a dárek máte jistý.


Máte vy nějaké vlastní tipy na dárky? Podělte se o ně s ostatními v komentářích!

20 comments

  1. To jsou super tipy, konečně nějaké smysluplné, které se dají využít :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Úžasné tipy a skvěle sepsané :) parfém je dle mého skvělý dárek, ale pravdou je, že je celkem složité se trefit do vkusu vůně.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  3. Ano, ano, ano! Mám také jeden tip a to tzv. skutečný dárek od Člověka v tísni. Je to nezvyklé, ale pomůže to. Většina z nás má všeho dostatek, tak proč nedarovat třebas dvacet kuřat? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě jsem se koukla na jejich stránky a dost mě to zaujalo!

      Delete
  4. Skvělé tipy! Nejvíc mě zaujala ta malá tiskárna na fotky, vůbec jsem netušila, že něco takového existuje. :D
    Fandom Before Blood CZ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teď na jednu od HP dělaly holky z A Cup Of Style reklamu, a ta mě právě dost táhne. :D

      Delete
  5. Většina tipů pro ženy by mě udělali obrovskou radost! :) svíčky miluju!!

    WantBeFitM

    ReplyDelete
  6. To jsou skvělé tipy na dárky! :D
    jdusizasvymsnemm.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Super tipy! Zrovna před malou chvilkou jsem svému příteli objednala ponožky Happy Sock a kozeny pásek :)

    LITTLETHINGSFOREM

    ReplyDelete
  8. To jsou super tipy a určitě se hodí každému, kdo nemá potuchy, komu co koupí :) Já už mám naštěstí vše vymyšlené a půlku nakoupenou :D
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Tebe bych chtěla mít doma. Dárky od tebe musí být jedna radost.
    Nějaký tipy určitě využiju.

    ReplyDelete
  10. pekne tipy, diky moc ;) Jinak ja jeste kupuji boxerky, jsou strasne sexy a je to paradoxne pak darek pro me :-D ted jsem vybrala tyto https://www.precisshop.cz/panske-boxerky-craft-active-extreme-193891-9920-cerne-s-bilou-1.html tak snad se budou libit ;)

    ReplyDelete