Haul za říjen



Před pár dny vyšel článek Říjen v kostce a teď je řada na Haul za říjen. Minulý měsíc jsem nakupovala více než obvykle, jelikož jsem potřebovala nějaké teplé oblečení na podzim.

Přítel mi chtěl udělat radost, a tak mi koupil glády od Dr. Martens, které jsem si už dlouho přála, ale byly na mě příliš drahé. (Dr. Martens, 2 758 Kč)

Určitě víte, že zbožňuji infantilní čepice. Měla jsem ale jen jednu s tučňákem a to bych opravdu nebyla já, abych neměla alespoň jednu čepici s kočkou. (Asos, £10)


Dárkové balení od Happy Socks s The Beatles mi přišly rovnou dvě. První mi ale mamka ihned zabavila a o tu druhou jsem si napsala e-shopu Urbanlux.cz. (Happy Socks, 774 Kč)


Moje uši nesnesou jiný kov než stříbro, takže jsem byla velmi ráda, když jsem uviděla tyto ve slevě. Už jsem je měla párkrát na sobě a dostala na ně spoustu lichotek. (Asos, £5)


E-shop Elnino.cz mi na spolupráci zaslal parfém Paradiso Assoluto od Roberto Cavalli, který naprosto nádherně voní. (Roberto Cavalli, 869 Kč)


Jelikož svetry jsou můj život, tak jsem si v říjnu koupila rovnou dva - černý s balónovými rukávy (New Look, £23) a světlý (Bershka, £22).






















Naprosto jsem si zamilovala kalhoty. V mém šatníku je to zase něco jiného, jelikož jsou elegantnější. Koupila jsem si kostkované (New Look, £20) a šedé s pruhem po stranách(Pull&Bear, £22).






















Glami

Nedávno jsem objevila portál Glami a napadlo mě, že bych se o něm mohla zmínit v nějakém ze svých článků a haul mi pro tento úkol přišel nejrozumnější.

Glami především funguje jako vyhledávač módy. Vše, co hledám, tam najdu, nemusím chodit na jednotlivé e-shopy nebo procházet obchody, což samozřejmě šetří čas i peníze. Já sama nerada chodím po obchodech a prohrabávám se stojany a někdy jsem i líná hledat danou věc na internetu, chápete to? Takže tuto funkci opravdu oceňuji.

Mimo shromáždění 2 milionů produktů na jednom místě hlídá také slevy oblíbených značek nebo prodejců. Pokud tedy chci vědět vše, co se děje s produkty od mých oblíbenců, stačí dát like na značku/obchod/kategorii, který mi zajistí hlídání výprodejů a novinek. Pro mě to na 100% jsou Vero Moda/Zoot/svetry a co pro vás?

Jestliže se mi nějaký produkt líbí, ale nekoupila bych si ho za danou cenu, tak stačí dát opět like na produkt a Glami mi dá vědět e-mailem. Když jsem si chtěla objednat například boty, tak jsem vždy měla otevřených několik stránek najednou. A nakonec jsem se v tom ani nevyznala. Teď to Glami dělá za mě.

Na Glami jdou také vyhledávat konkrétní produkty, které jsem někde viděla, jako například boty Vans Old Skool Black, parfémovaná voda Decadence od Marc Jacobs nebo hodinky od Daniel Wellington.

Tyhle funkce využiji hlavně na Vánoce, protože nerada obcházím obchody a čekám, kdy mi něco padne do oka. Hlavně to zabere dost času, a to si před svátky nemůžu dovolit, protože většinu dárků nakupuji na poslední chvíli. Raději tedy udělám vše v pohodlí domova s pomocí Glami.



Co jste si v říjnu pořídili vy?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

8 comments

  1. Ahoj, moc pekne;) skoda, ze sem nejdou dat fotky. Jinak jak se blizi zima, tak jsem si udelala radost a koupila tento posilovaci system https://www.precisshop.cz/zavesny-posilovaci-system-yate-gtx.html tak snad nebude jen na vesaku ;)

    ReplyDelete
  2. A víš, co znamenají ty boty? Že to chce outfit! Díky předem za vyhovění mé žádosti. :D

    ReplyDelete
  3. Ty náušničky jsou rozkošný :) hezké kousky sis za měsíc říjen pořídila :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete