Outfit


Možná se právě divíte, že mám na sobě jen trenčkot. Abych vám to ujasnila, tak opravdu nejsem tak otužilá, ale čekám na Black Friday, kdy si koupím bundy rovnou 2. Tu, co jsem nosila minulý rok, jsem už musela dát pryč, jelikož byla obnošená. Bundy už mám uložené na Asosu a modlím se, aby se nevyprodaly.

Do outfitu jsem chtěla zapojit hlavně tyto boty, které jsou v mém botníku nejnovější. Na podzim se skvěle hodí, jelikož jsou gumové a tedy nepromoknou. Trenčkot jste už v nějakém outfitu na blogu rozhodně viděli. Já ho mám ze všech mých bund, když nepočítám koženkovou, nejradši hlavně pro jeho eleganci a pohodlnost. Kdybych měla vyjmenovat všechny jeho plusy, tak bych ještě napsala, že mi nemrzne zadek, když ho mám na sobě. Bez této informace byste se neobešli, že? Nemůžu zapomenout na béžový kardigan. Kardigany v mé skříni ovládají sekci svetrů a mikin, protože je velmi ráda nosím. Pod kardigan jsem si vzala bílé tričko. O džínách vám pravděpodobně nic psát nemusím. Mám úchylku na malé kabelky, kam se nic nevejde, ale stejně je nosím. To je tedy případ i této. Na doplnění outfitu o trochu barev jsem si vzala nejvíce nošenou šálu z mého šatníku. V mých uších můžete vidět náušnice ve tvaru vážky.


náušnice - Asos
šála - Asos
trenčkot - Vila
kardigan - Asos
tričko - Asos
kabelka - Asos
džíny - Only
boty - Aldo

Bonusway.cz

Jedná se o zcela bezplatnou službu, která vám pomůže získat peníze zpět za vaše online nákupy. Bonusway.cz má momentálně v nabídce více než 300 místních i mezinárodních obchodů, kde si můžete zakoupit oblečení a boty, knihy a hračky, objednat jídlo nebo si rezervovat hotel a zakoupit letenky. U registrace prostřednictvím tohoto odkazu získají uživatelé bonus 75 Kč za první nákup.

Přes Bonusway.cz se pouze prokliknete do obchodu a nakupujete tak, jak jste zvyklí. Vrácené peníze se přičítají na váš účet a jakmile částka bonusu dosáhne 250 Kč, tak si je můžete kdykoli převést na svůj bankovní účet nebo Paypal účet. Bonusway.cz také přispívá z nasbíraných bonusů na nadaci Člověk v tísni.

Kromě bezplatné služby bych chtěla ještě zmínit velké slevy a akce, které budou na Bonusway.cz dostupné na nákupní dny jako Black Friday (24.11.) celý víkend (25-26.11.) a Cyber Monday (27.11.).

V těchto dnech kromě slev ve skoro všech obchodech bude mít Bonusway.cz také speciální slevy na stránkách a navýšené bonusy pro jeho uživatele. Tyto nákupní dny jsou již natolik rozšířené, že i české obchody připravují velké slevy právě na tyto dny.

Mezi zapojené obchody patří například Bibloo, Answear, Zoot, Vemzu, Aliexpress, Notino, Asos, Douglas apod.


Jak se vám líbí můj outfit?

2 comments

  1. Nízké holínky si chci na jaro také pořídit :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  2. Ty jsi tak rozkošná až to není možné :D Boty tohohle typu plánuju taky pořídit a ani by nemuseli být gumové :D Nevím ale jestli by se mi na mě líbili tak lesklé, já bych radši nějaké ..emm .. matné? :D snad to v kombinaci s botama nezní tak divně :D

    MagicBeautyLife

    ReplyDelete