Dodávka z Naturalia


Před týdnem mi přišel již třetí balíček voňavé kosmetiky od značky Naturalium. Už jsem se několikrát ve svých příspěvcích zmiňovala, že tyto produkty naprosto zbožňuji, takže tu žádné negativní zkušenosti nehledejte. Jediná podmínka, kterou jsem značce Naturalium zadala, byla, že chci v balíčku najít vlasovou masku, jelikož mi ta má už dochází. Zbytek balíčku byl pro mě překvapením.

Vlasová maska s výtažkem z arganu a para ořechu z řady Nuts přispívá ke zdravým, sílným a zářivým vlasům díky obsahu draslíku. Ze stejné řady mi také zaslali tělové máslo přispívající ke zdravé, přirozené a zářivé pleti, s obsahem omega 3 a 5 mastných kyselin, vitamínů A, B a E. Mimo produktů z řady Nuts mi přišel také tělový peelingový gel s olivovým olejem 3v1, který můžete použít i na obličej nebo pokožku nohou, a pečující krém na ruce, nohy a tělo s olivovým olejem, který zanechává pokožku hebkou a příjemně provoněnou.

Také jsem dostala kosmetiku z ovocné řady - tělový sprej Meloun, který voní jako opravdu čerstvé ovoce. Tělové spreje nejvíce používám v létě, protože jsou velmi osvěžující. Spolu s tělovým sprejem se v balíčku také nacházel sprchový gel Meloun, jehož vůně je opět ohromující. Opět musím poznamenat, že nálepka Body to Eat je naprosto přesná.




Je něco od značky Naturalium, co byste rádi vyzkoušeli?

4 comments

  1. Už jsem na tuhle značku a produkty koukala v drogerii a vypadala docela fajn. Doma mám jenom jejich broskvový krém/mlíko/nevím teď co to přesně je :)

    MagicBeautyLife

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten stojan mě vždy láká! :D

      Delete
  2. Tuhle značku jsem ještě nezkoušela, ale hrozně mě lákají ty vůně a obaly, tak jsem zvědavá kdy podlehnu :D
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za vyzkoušení rozhodně stojí! :)

      Delete