Dodávka z Notino


Každý měsíc si v rámci spolupráce na Notino mohu vybrat kosmetiku za 2000 Kč. Tentokrát jsem sáhla po té dekorativní, protože, jak už asi víte, bych se ráda naučila líčit. Pravděpodobně jste všechny produkty už viděli v kosmetickém wishlistu, ale alespoň vidíte, že jsou mé wishlisty pravdivé.

První produkt, který jsem si vložila do košíku, byl pudr. Nechtěla jsem chodit po drogeriích a hledat padnoucí odstín - můj vysněný byl nějaký transparentní. Většina transparentních pudrů má ale oranžovou barvu, a tak jsem hledala ten správný podle recenzí a našla tento. Hned po prvním nanesení jsem usoudila, že pudr transparentní opravdu je. Pleť krásně zmatní a vytvoří přirozený efekt. (theBalm, 459 Kč)

Tvářenka je prý také důležitá, takže jsem si vybrala tu, kterou má snad každá youtuberka/bloggerka, a ještě k tomu v odstínu Orgasm. Myslím si, že tento odstín sedne snad každému. Mimo nádherné barvy tvářenky musím pochválit i její výdrž. (Nars, 658 Kč)

Kdybych nesledovala beauty videa/blogy, tak ani nevím, že se rozjasňovač používá. Bohužel ale koukám, a proto jsem usoudila, že rozjasňovač potřebuji. Opět jsem vybírala podle recenzí a zalíbil se mi od theBalm. Tento rozjasňovač se dá použít jak na jednoduché líčení, tak na večerní. Produktu stačí nanést jen opravdu malé množství. (theBalm, 520 Kč)

S tekutými očními linkami jsem vždy docela zápasila,
a tak jsem si řekla, že s dražšími se určitě bude líčit lépe. Nelíčí. Došla jsem k závěru, že se to budu muset naučit sama. Já si ale věřím, takže to půjde! Musím ale pochválit jejich pigmentaci. (theBalm, 374 Kč)






Co jste si v poslední době z kosmetiky pořídili vy?

4 comments

  1. Vybrala sis krásně! :) Sexy mama jsem kdysi používala, taky jsem ji dostala za spolupráci. A Mary-Lou mám teď nově a jsem nadšená :)

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Rozjasňovač jsem si od theBalm nedávno taky pořídila a miluji ho :) tvářenku od Narsu si plánuji v nejbližší době také pořídit.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  3. Rozjasňovač vypadá skvěle !:) Za mě jsou nelepší oční linky od NYXu :)

    ZanetMlcak

    ReplyDelete
  4. Kosmetika krásná nejen při použití, ale i na pohled. Spolupráce s Notinem vypadá skvěle, nejspíš po ní touží každá blogerka ♥. Když koukneš ke mě a přidáš si odběr, bduu moc ráda. Já určitě ještě zavítám (těším se na další článek) jo a beru insta odběr :-)

    ReplyDelete