Jaký největší trapas se vám stal?


Když jsem se vás na Instagramu ptala, jestli je něco, co byste u mě chtěli vidět na blogu - nějaké konkrétní články, tak mi jedna slečna odepsala, že má ráda články, do kterých zapojuji i čtenáře. Řekla jsem si, že největší trapasy by mohly spoustu lidí pobavit, tak doufám, že tomu tak bude.

Jaký největší trapas se vám stal?

„Chytla jsem v obchodním domě cizí ženu v domnění, že je to mamka. Ušla jsem s ní 5 metrů a pak si všimla už opravdové mamky, která stála u eskalátorů a smála se mi.“ @anezka_urbisova

„Na vánočních trzích ve Vídni se moje kamarádka přihnala ke stánku s medem. Já ji hlasitě upozornila: „Počkej! Nechoď tak blízko, ta ženská ti to začne vnucovat. Vypadá vlezle...“ Po pozdravu v češtině od prodavačky mi úsměv zmizel z tváře.“ @plzi_na

„Byla jsem na letním táboře, kde se mi líbil kluk z našeho týmu. Jednou jsme seděli vedle sebe a vedli konverzaci o tom, jestli jsme lechtivý. Řekla jsem, že nejsem lechtivá na chodidlech, což je pravda, ale on si to chtěl ověřit. Už vám asi došlo, v čem je háček, v létě je teplo a pokud máte na nohách celý den turistické boty, tak se vám potí nohy. Takže to hoch zkusil, ale na jeho výraz znechucení už nikdy nezapomenu.“ @le_quate

„Šla jsem jako každý den do školy a při nastupování do autobusu jsem si všimla, že mám každou botu jinou. Pravá byla růžová od Adidas a levá bíla od Nike. Už bylo pozdě.“

„Narodila jsem se.“ @unknown_trace1

„Při přezouvání se do zimních bruslí jsem si zapomněla sundat kryty z čepelí. Vyšla jsem na led a začalo mi to neskutečně klouzat, jen taktak jsem se chytila mantinelu a lidi se mi smáli, proč jsem si ty kryty nesundala.“ @_cibulkova_

„Když jsme byli se školou na výletě v muzeu, opřela jsem se tam o nějakou vitrínu. Začalo to tam houkat, ochranka na mě německy křičela a já jim samozřejmě nerozuměla ani slovo.“ @pudelovalulu

Ujel mi snowboard a já běžela za ním přes celou sjezdovku.“ @teri_horcickova

„Na prvním stupni jsem dostala nové plavky na plavání. Mamka mi na nich ale zapomněla uvázat mašličku a já to sama neuměla, takže jsem si na nich v šatně udělala jeden uzel, který se samozřejmě v bazénu rozvázal a já tam plavala nahá, dokud jsem nebyla vyhnána ven.“ @__tomanova__

„Po dešti jsem přijížděla autobusem k zastávce a řekla si, že si cestu domů zkrátím. Vyšla jsem s nákupem v obou rukách, zabořila se a obličejem spadla přímo do bahna.“



Jaký největší trapas se vám stal?

8 comments

  1. Já jednou byla s kamarádkou v Tatralandii a stála jsem tam ve frontě na tobogán, který byl vevnitř. Byla tam mokrá podlaha a já na ni uklouzla tak, že jsem vší silou praštila pána, co stál přede mnou do zad. Měl tam ode mě otlačenou rudou dlaň.

    ReplyDelete
  2. Ako mne osobne sa stávajú trapasy často no jeden taky sa mi stal celkovo nedávno keď sme boli s mamkou nakupovať a cudzie dieťa si ma pomylilo s jeho mamkou začalo plakať, držalo sa ma asi 5 minut, snažilo sa na mňa vyšplhať, neodchadzalo ani keď sa ho snažil zobrať jeho otec a pustilo ma až keď zbadalo jeho pravú matku.. doslova celý obchod sa vtedy na nas smial a ja chudiatko ktore nemá rado deti som skoro zomrela a myslim že budem mať do smrti traumu.. :D Je to važne zvlaštny pocit keď vam cudzie dieťa hovori mami a vy mate len 17 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky bych nebyla zrovna nadšená... :D

      Delete
  3. Trapasů se mi stalo spoustu, ale momentálně si na žádný konkrétní nevzpomenu. Jinak článek pobavil! :)
    Find joy in the ordinary

    ReplyDelete
  4. Moc pěkný článek. Opravdu mě pobavil. :) Trapasů se mi stalo už opravdu hodně a nejvíc se vždy nasmějeme u příhody, která se stala už asi 5 let zpátky. Jeli jsme s tátou nakupovat. Já jela odvézt vozík a vracela se k tátovi do auta. Aspoň jsem si to tedy myslela. Otevřu dveře, nasednu a říkám: "Tak šup jedeme". Po odpovědi, že to by asi nešlo jsem se otočila a u volantu seděl úplně cizí pán. :D Naše auta byla nejen stejné značky, ale i barvy. Vedle v autě už se tou dobou táta nemohl přestat smát. Já se omluvila a celá rudá spěchala do správného auta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak teď jsem se fakt zasmála! :D

      Delete
  5. To se nám jednou stalo na koupališti. Byla jsem asi ve 2. třídě. V těch letech sme eště rekonstruovali domek ( pořád není dodělaný a to tam žijeme už skoro 9 let ) a jeli sme do Maďarska pro cihly. Bydlíme kousek od Maďarskýh hranic takže to nebylo tak daleko. Nakoupili sme cihly a oproti bylo koupaliště. Mamka si řekla že nás tam vezme a potom nám ještě koupí nanuk nebo zmrzlinu. Tak jsme si koupili lístek a šli do kabinky. Mamka zamkla a převlíkli jsme se. Problém byl v tom, že kabinka potom nešla otevřít :D. Bouchali jsme na dvířka a asi po 15 minutách tam přišel pán nás otevřít. Když jsme se "vykoupali" šli jsme se zase převlíknout. Samozřejmě do jiné kabinky aby se nám to nestalo znova. Hádejte kdo se v ten den 2krát zasekl v převlíkacích kabinkách? :D

    ReplyDelete