Seriálový tag


Poslední dobou se na seriály dívám víc a víc. Dokonce je sleduji radši něž filmy, a tak jsem si řekla, že by nemuselo být od věci, kdybych napsala tento tag. Třeba se někdo z vás u mě inspiruje a najde tak seriál, o kterém ještě neslyšel.

Oblíbený seriál? Black Mirror mi doporučila kamarádka a upřímně jsem od něj moc nečekala. Po zhlédnutí první epizody jsem byla naprosto šokovaná a toužila jsem vědět, o čem budou ty další. (Každá epizoda Black Mirror má jiný příběh.)

Oblíbená epizoda tohoto seriálu? Je to Shut Up and Dance a říkám to všem. Byla jsem z ní v šoku ještě hodinu po jejím zhlédnutí.

Oblíbená seriálová postava? Vždy nejvíce přilnu k postavě z béčkového seriálu, nevím proč. Nejradši mám asi Samanthu Jones ze Sex and the City.

Oblíbený režisér/scénárista?
Nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, ale pravděpodobně režiséři/scénáristi, kteří se podíleli na vzniku Black Mirror. Před nimi mám obrovský respekt.

Tvé „guilty pleasure“? Se sledováním Desperate Housewives jsem se moc nechlubila, protože už jen ten název zní dost zoufale.

Seriál, který miluješ, ale ostatní o něm nevědí? Opravdu by mě nenapadlo, že existuje seriál o současné anglické královně. Najdete ho pod názvem The Crown a zpracováním na vás bude působit jako film. Jsem ním naprosto okouzlená!

Seriál, který nemusíš, ale ostatní ho milují? Pravděpodobně mě teď pár z vás bude chtít zavraždit, ale odpověď je Game of Thrones. Nikdy jsem pořádně nepochopila, o co v tom seriálu vlastně jde.

Oblíbená seriálová dvojce? I když nejsem velký fanoušek seriálu Victoria, protože tam najdete více romantiky než historie, tak je to Victoria a Albert.

Seriál, na který se můžeš dívat znovu a znovu? Odpověď je Comeback - pravděpodobně jediný seriál z produkce televize Nova, který se dá sledovat.

Oblíbený seriálový záporák? Seriály se záporáky moc nesleduji, ale v hlavě mi uvízl Kilgrave z Jessica Jones, tak asi ten.

Seriál, který tě nejvíce překvapil? Nejvíce mě překvapil seriál o americkém gynekologovi, který zkoumá sexuální vzrušení. Jedná se o seriál Masters of Sex. Je vtipný a má i zajímavý příběh.

Seriál, který ještě nevyšel, ale chtěla bys ho vidět? Přítel mi říkal, že Netflix připravuje seriál Witcher, který by měl konkurovat Game of Thrones, takže se na něj opravdu těším.

Seriál, který doporučuješ každému na potkání? Odpověď je, jak už asi víte, Black Mirror.

Seriál, který neměl být nikdy natočený?
Myslím, že 99,9% českých seriálů nemělo být nikdy natočeno (Ulice, Ordinace v růžové zahradě, Modrý kód apod.) Vše je tam špatně, od hereckých výkonů po kameru. Opravdu nechápu, jak to může mít takovou sledovanost.

Seriál, ve kterém bys chtěla žít? Nechtěla bych žít ani ve fantasy světě, ani v minulosti, takže The Big Bang Theory se mi v tomto případě zdá jako nejlogičtější odpověď.

Nejdivnější seriál, který jsi viděla? Přítel na Netflix objevil seriál BoJack Horseman
a opravdu jsem nic divnějšího neviděla.

Oblíbené žánry?
Mé oblíbené žánry jsou historie, drama, sci-fi...

Seriál, u kterého se modlíš za pokračování?
Docela mě mrzelo, že v The Tudors byla vyobrazena pouze vláda Jindřicha VIII., protože příběh Marie i Alžběty I. je také dost zajímavý.

Jaký je váš oblíbený seriál?

8 comments

  1. Super tag, mě osobně GOT taky nezaujalo, nechápu proč ho všichni tak žerou :D můj nejoblíbenejší seriál je The 100 a z těch žánrů mám ráda podobné jako ty :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Ja som skôr na filmy ale seriály sú tiež super! A zdieľam tvoje nadšenie z Black MIRROR!! Je to pecka! Po každom diely si musím dať aspoň 10 minútovú pauzu aby som sa trochu ukludnila a nejak si uvedomila čo som práve videla.

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na GIVEAWAY
    na mojom blogu :)

    ReplyDelete
  3. Black Mirror som videla asi prvých 6 častí, ale tá prvá ma totálne dostala. V živote som nič šokujúcejšie v seriály nevidela. Potom tie ostatné ma niektoré bavili, niektoré nie. Victoriu som videla celú, veľmi ma to bavilo. Teray sledujem Switched at Birth, tiež celkom fajn, taká skôr oddychovka :)

    ORLLING

    ReplyDelete
  4. Mezi mé nejoblíbenější seriály asi patří The Vampire Diaries a The Originals. Sice TVD má osm sérii což z něj dělá trochu nekonečný seriál i když už skončil. TO jsem zvědavá na další sérii co má v tomto roce vyjít. Ale díky tomu že TVD už skončilo a TO nezačalo se stal mým největším favoritem seriál Riverdale, který naprosto zbožňuji. Jinak GoT jsem taky viděla, ale taky mě nějak nezaujal a říkám si co na tom lidi vidí.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na The Vampire Diaries bych se také ráda podívala! Sledovala jsem je před pár lety a přestala, takže bych je ráda dokoukala až do konce. :D

      Delete
  5. Seriál The Crown a Victoria úplně miluji. To jací jsou tam herci, jejich výkony, události, postavy, prostředí, kostýmů a celý ten příběh. Jedním slovem dokonalost.

    ReplyDelete
  6. Určitě vám všem doporučuji Lucifera a Vikingy

    ReplyDelete