Moje cestovatelské sny


Na zemi je 190 států a já nenavštívila ani desetinu z nich. Udělala jsem si tedy bucket list, abych měla přehled, kam se chci jednou podívat. Mám radši přírodu než města, takže se nedivte, že tu skoro žádná neuvidíte.

Peru. Vždy jsem si myslela, že mě Jižní Amerika nepřitahuje. Po přednášce o státech ležících na jejím území jsem byla přesvědčena o opaku.


Bolívie. Z výletu do Bolívie bych určitě nevynechala Parinacota, Laguna Colorada, jezero Titicaca, Licancabur a Laguna Chiar Khota.


Chile. 


Irsko. Irsko je mým cestovatelským snem už několik let. Už jen to, že zbožňuji irskou hudbu, mě tam nutí jet. Ráda bych zde ale navštívila i hrady.


Velká Británie. Nechtěla jsem sem napsat pouze Anglii, protože mimo ní mě táhne i Skotsko, Wales a Severní Irsko. Stejně jako u Irska, tak i u Velké Británie mě lákají hrady.


Island. Na Islandu bych dokonce jednou chtěla pracovat. Táhne mě jeho krajina, která vypadá, jako kdyby byla z jiné planety, jelikož zde nenajdete skoro žádné stromy.


Norsko.


Holandsko. Už na základní škole nás učili, že k Holandsku neodmyslitelně patří tulipány a větrné mlýny. Také bych nebyla proti návštěvě Amsterdamu.


Rumunsko. Po zhlédnutí vlogu od Lucky z A Cup Of Style z Rumunska, jsem si i Rumunsko musela připsat ke svým cestovatelským snům.


Rakousko. Přes Rakousko jsem párkrát cestovala, ale nikdy se tam nezastavila. Ze všeho nejvíc mě láka vidět Hallstatt.


Itálie. Zbožňuji snad všechny druhy těstovin, ale i přesto doufám, že do Itálie nechci jet jen kvůli jídlu. Ráda bych navštívila Řím, Florencii, Veronu a Benátky.


Lucembursko. Minulý rok jsem na Slevomatu viděla zájezd do Lucemburska. Ráda bych se podívala do Lucemburku, jednoho z nejčistších měst Evropy.


Nový Zéland. Pokud je Nový Zéland stejně tak nádherný, jako ve filmové trilogii Hobit, tak ho rozhodně navštívit musím.


Japonsko. Zjistila jsem že mě Asie tolik netáhne, ale přesto jsem ji nechtěla na mém bucket listu vynechat. Vybrala jsem si Japonsko s nádhernou architekturou a kulturou.


Čína. V Číně bych určitě chtěla vidět Zakázané město, Velkou čínskou zeď, Terakotovou armádu, Longmen, klášter Šaolin, rýžová pole na homolích Yangshou a pandu velikou.


Vietnam.


Keňa. Pozorovat zvířata v divoké africké přírodě byl můj sen už od doby, kdy jsem poprvé viděla dokumenty o přírodě.


USA. Do USA mě nejvíce táhnou národní parky jako Yellowstone, Grand Canyon, Yosemite apod.


Aljaška. Budu se opakovat, ale do Aljašky chci hlavně za přírodou, tak doufám, že tam nepotkám žádného medvěda, kterých je tam více než lidí.


Kanada. Na gymnáziu jsme měli přednášku o Kanadě a tehdy jsem zjistila, že se tam jednou musím podívat.


Jaké jsou vaše cestovatelské sny?

7 comments

  1. Nádherný výběr! Taky bych ráda do těchto míst vyrazila, nejvíce mě láká Nový Zéland a Austrálie, tak se třeba někdy zadaří a podíváme se kam budeme chtít :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Pár států, které se objevili ve tvém listu, jsem navštívila a musím říct, že Island byla ta nejlepší dovolená, kterou jsem v celém svém životě prožila. ♥♥

    ReplyDelete
  3. Irsko, VB a Island mám taky na svém seznamu :) V Norsku jsem byla minulý rok a nikdy v životě jsem neviděla nic krásnějšího, Norsko doporučuju všema deseti :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  4. Všechny země mě lákají úplně stejně! Asie, severské země, Amerika, achh... Evropu mám celkem procestovanou a musím říct, že Itálie je moje srdcovka, hlavně i kvůli jídlu a italům, jsou tak skvělý :).

    ReplyDelete
  5. Pekný výber, aj ja by som chcela niektoré krajiny z tvojho zoznamu navštíviť. najviac ma láka Nórsko a Amsterdam :)

    Wear the Confidence

    ReplyDelete
  6. Já konečně získala trochu více odvahy a prostě mám teď tolik plánů, kam vyrazit, Irsko už dlouho, ve Walesu jsem byla v lednu ale hrozně moc by mě zajímala Gruzie, Balkán, Polsko a Pobaltí, Rumunsko. No je toho moc. Tak postupně. A Hallstatt je krásný. Plánujeme s kamarádkami mírně extrémní túru, která má tohle místo za cíl. :) A jsem moc ráda, že jsem tvůj blog objevila, když jsem si procházela sledující z mého starého blogu Ve skříni. :D

    ReplyDelete
  7. Velkou Británií mohu doporučit a opravdu nezůstávat jen v Anglii. Wales je nádherný a i Skotsko. Chybí mi Severní Irsko, o kterém dost lidí říká, že je top, co se týče přírody. :) Rakouské Alpy mohu doporučit a to Holandsko celkově. Já bych ráda navštívila Nový Zéaland, Austrálii, Barmu, Irsko a Island. Tyhle státy musím vidět. :)

    ReplyDelete