Outfit


Čepice - Pull&Bear, náušnice - Asos, rukavice - Stitch & Pieces, kabelka - Matt & Nat, boty - OJJU, punčocháče - Asos, svetr - Asos, šaty - Asos, parka - Vero Moda

Já jsem na přidávání outfitů opravdu hrozná. Buď přidám dva za sebou, nebo jeden po několika měsících. Dnes bych vám chtěla ukázat jeden z mých nejnošenějších outfitů teď v zimě a dokázat tak, že zbožňuji šaty a sukně v jakémkoliv počasí.

Pod džínové šaty jsem obvykle nosila tričko, zjistila jsem ale, že ani se svetrem nevypadají špatně. Na výběr mám jen ze dvou zimních bund, takže jsem sáhla po té barevnější. Před pár dny mi přišla z Urbanlux moje vysněná kabelka značky Matt & Nat. Včera jsem ji už měla v Praze, a tak jsem si řekla, že ji musím zařadit i do tohoto outfitu. Abych neměla i stejně barevné boty, tak jsem si obula semišové hnědé. Čepice a rukavice jsou v poslední době mé nezbytnosti, už bych bez nich nevyšla z domu. V mé skříni je docela velký výběr doplňků na zimu, zvolila jsem tedy barevnou čepici s bambulí a šedé rukavice.








Jak se vám líbí můj outfit?

4 comments

  1. Viem že toto s článkom nemá nič spoločné ale NESKUTOČNE sa podobáš na hlavnú postavu z nového seriálu The End Of The F***ing World! Ja keď som ju prvýkrát videla tak som nevedela či si to ty či nie haha. Vážne neskutočná podoba!
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na GIVEAWAY
    na mojom blogu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doufám, že Ti ji nepřipomínám podle chování. :D

      Delete