Novoroční předsevzetí


Novoroční předsevzetí nejsou pro všechny, někteří je odsuzují a někteří jimi naopak žijí. Jaký na ně máte názor vy? Já se rozhodla si jich pár napsat a snažit se, aby se mi vydařily. Minulý rok jsem si jich pár splnila, tak doufám, že se to vydaří i teď.

1. Naučit se šít. Abych pravdu řekla, tak toto bylo mým předsevzetím i minulý rok, ale až teď jsem si vydělala dostatek peněz, abych si mohla koupit šicí stroj. Předpokládám, že se s ním podle návodu naučím zacházet a kdyby ne, tak máme v rodině vyučenou švadlenu.

2. Cestovat.
Toto předsevzetí si dávám snad každý rok, ale teprve minulý rok se mi vyplnilo. Byla jsem v Německu, Švýcarsku, Dánsku a Polsku. Možná to není Bali, ale pro mě je to naprosto dostačující. Na příští rok už mám zařízený výlet do Slovinska. Ještě bych ale chtěla vidět Plitvická jezera a Nizozemsko.

3. Najít si práci. Po složení maturitní zkoušky jsem usoudila, že se už nechci stresovat a učit, takže po pomaturitním studiu angličtiny musím začít pracovat. Chtěla bych pracovat na poloviční úvazek, protože chci mít stále dostatek času na blog, který mi také vydělává.

4. Procvičovat si jazyky. Jak už jsem řekla, teď navštěvuji pomaturitní studium angličtiny. Nerada bych zapomněla to, co jsem se naučila, takže plánuji ji stále procvičovat. K tomu bych se ještě chtěla začít učit němčinu. Dost jsem toho zapomněla už na střední.

5. Číst. Minulý rok jsem v porovnání s jinými roky četla opravdu dost a vyhovovalo mi to, proto si dávám toto předsevzetí i tento rok.

6. Šetřit. Tohle předsevzetí také patří mezi mé nejčastější. I když jsem v minulém roce dost utrácela, tak jsem si něco našetřila, ale tento rok bych to chtěla ještě vylepšit. Přemýšlím, že můj šatník přeměním do minimalismu. Jen naprosto zbožňuji boty, takže to bude trošku těžší.

7. Vařit a péct. Přítel sice moji kuchyni chválí, ale věřím, že je ještě hodně co zlepšovat. Vaření mě baví, ale pečení už není můj šálek kávy. Preferuji spíše rychlé recepty, takže vím, že ze mě nikdy nebude kuchař s Michelinovou hvězdou.
Jaké je vaše novoroční předsevzetí?

5 comments

  1. Na predsavzatia už som zanevrela, ale vlastne so všetkými tvojimi bodmi sa stotožňujem.
    Krásny nový rok!!

    ReplyDelete
  2. Také plánuji více číst knihy :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  3. Máš hezká a reálná předsevzetí, to se mi líbí. Líbí se mi i pomaturitní studium angličtiny, věř mi že se ti to může někdy hodit. Já jsem po maturitě taky šla pracovat a nelituji toho. Teď si potřebuji něco našetřit a doufám že na jaře u mě nastane zlomové období, kdy si splním sen odcestovat do zahraničí a alespoň na chvíli nebo na celý život tam žít a pracovat. Více cestovat bych tak chtěla, no uvidíme. Já si předsevzetí nedávám ale jedu podle svých dlouhodobých plánů tak nějak po celý rok.
    Terezah-style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji za komentář! Práce v zahraničí je také můj sen. Držím palce, ať se vše vyplní podle tvých představ!

      Delete
  4. To šitie je zaujímavým predsavzatim. Ja chcem tento rok vela čítat a vela pisat na blog. Chcem mu dať nový dych, chcem ho pisat viac so srdcom atd.
    Štýl ženy

    ReplyDelete