Bioderma Sensibio


Nedávno se mi do rukou dostala růžová řada Sensibio určená pro citlivou pokožku. Citlivá až intolerantní pokožka reaguje na podněty, které na jiné typy pokožky nemají žádný vliv například mravenčením, pocitem horka, svěděním apod.

Dokonalé čištění pleti ve dvou krocích

1. krok: Čistící gel Sensibio Gel moussant (200 ml, doporučená cena 349 Kč)

Nejprve pleť odlíčíme gelem,
který obličej vyčistí a poté důkladně opláchneme vodou a jemně osušíme.

2. krok: Ikonická micelární voda Sensibio H2O (250/500 ml, doporučená cena 369/509 Kč)

Aby bylo odlíčení skutečně dokonalé, nanášejte micelární vodu na obličej pomocí vatového tamponku.

Odličování na cestách

Sensibio H20 Micelární ubrousky (25 ks, doporučená cena 209 Kč)

Micelární odličovací ubrousky nejen čistí, ale i zklidní vaši pleť.

Máme odlíčeno a co dál?

Gel-krém Sensibio Oční (15 ml, doporučená cena 399 Kč)

Oční gel-krém obsahuje kyselinu hyaluronovou, pokožku kolem očí hydratuje, vyhlazuje, zabraňuje vzniku mimických vrásek, a navíc snižuje výskyt tmavých kruhů pod očima!

Jak se staráte o svou pleť?

6 comments

  1. túto biodermu mám najradšej, nedráždi mi oči ani pleť. Obrúsky by som chcela niekedy vyskúšať, keď budem niekam cestovať.

    ReplyDelete
  2. Tuhle micelární vodu používám už okolo tří let a jsem moc spokojená:).

    Windy pink style

    ReplyDelete
  3. Já používám přírodní mýdla a odličuji se obyčejným kokosákem nebo mám od Saloosu odličovač. Přijde mi, že čím méně toho používám, tím lépe.

    Terezah-style

    ReplyDelete
  4. Hrozně bych chtěla od Biodermy něco vyzkoušet, slyšela jsem na ni samou chválu, ale sama ji ještě nezkoušela. Tahle řada vypadá opravdu dobře, možná po ní mrknu. Já používám hodně Yves Rocher micelárky a taky krémy :)
    MyGoldenMind

    ReplyDelete