Gourmet káva


Nedávno mi na ochutnávku přišla Gourmet káva - zrnková a mletá. Nejsem velký znalec kávy, takže to bude opravdu rychlorecenze. Kávu jsem ale dala ochutnat i matčiným kolegům z práce a každý mi na ni řekl svůj názor. Už jen podle jejich výrazů jsem usoudila, že jim káva chutná.

Na ochutnávku jsem dostala praženou kávu Kostarika Tarrazu. Kostarika Tarrazu dostala své jméno podle regionu, ve kterém se nachází nejlepší a nejproslulejší kávovníkové plantáže, Tarrazu.

Po prvním doušku kávy ucítíte kořeněné čokoládové tóny doplněné karamelovým aroma, následuje bohaté harmonické tělo, které je doprovázeno oříškovou chutí.

Káva mi chutnala a matčiným kolegům také. Všichni na ni měli podobný názor - výrazná chuť. Ekonomka řekla, že tureckou kávu moc nemusí, ale tato ji mile překvapila.

Máte rádi kávu?

4 comments

  1. Kávu piju většinou podle nálady, dle mě se totiž nic nevyrovná dobrému a kvalitnímu čaji :D ale když už, potrpím si všelijaké ochucené druhy - čokoláda, karamel, oříšek. Prostě všechno všechno co můj přítel označuje za "přeslazené kakao" :D ale jemu se to kecá, když pije denně silného turka bez mlíka a cukru. Fuj :D

    MagicBeautyLife

    ReplyDelete
    Replies
    1. Také mám ráda různé příchutě! 😁

      Delete
  2. Tarrazu jsem měla možnost vyzkoušet, ovšem od konkurenční firmy a musím říct, že mi opravdu moc chutnala :-)

    ReplyDelete
  3. Jooo, děkuji za recenzi, kávu jsem měla možnost také ochutnat no vůbec mě neoslovila. Dlouhodobě nakupuji přímo z pražíren a teď jsem nedávno přešla na výběrovou a musím říct, že to nemá konkurenci. Doporučuji La Boheme nebo Dos Mundos, popřípadě existují stránky kde je těch pražíren více na jednom místě - CoffeeToHome, Kofio nebo přímo v kavárnách (EMA, LOFT, URBAN...).

    ReplyDelete